• چهارشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97120804556
  • خبرنگار : 71552

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی: هدف اول ما موفقیت در هاکی روی یخ است

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی: هدف اول ما موفقیت در هاکی روی یخ است

کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی ایران گفت: هدف اولمان از مسابقات اینلاین هاکی، موفقیت در هاکی روی یخ است.

فرزاد هوشیدری کاپیتان تیم ملی اینلاین هاکی ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط لیگ برتر اظهار کرد: لیگ برتر اینلاین هاکی برای اولین سال در دو گروه برگزار شد که تیم ما آی فیت پرو بدون باخت و تنها با سه گل خورده فعالیت خوبی را تا اینجای لیگ داشته است. این مسابقات تا جمعه شب ادامه دارد و ما امیدواریم که بتوانیم سایر بازی‌های گروهی را ببریم و جمعه با تیم دوم گروه مخالف بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما امیدواریم که بتوانیم پیروز رقابت‌ها باشیم و به همین دلیل از بازیکنان خارجی که قبلاً هم از آن‌ها استفاده می‌کردیم ۴دعوت کردیم که به ما ملحق شوند. در حال حاضر ما دو بازیکن و تیم همدان هم ۲ بازیکن از چک گرفتیم. چهار پنج سال متوالی است که عنوان قهرمانی را یدک می کشیم و هدف اصلی ما هم برای این مسابقات قهرمانی است. کارمان سخت است چون نگاه ویژه‌ای به تیم ما وجود دارد و سایر تیم‌ها با انگیزه و شرایط خاصی مقابل ما بازی می‌کنند. ما چند ملی پوش هم در تیم داریم اگر مشکلی خاصی پیش نیاید و اتفاق خاصی نیفتد می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم.

بازیکن اینلاین هاکی در ادامه و در خصوص قراردادهای لیگ برتر این رشته گفت: این رشته هم همانند خیلی از ورزش‌های دیگر درآمدی ندارد. همه دوستان که در ۱۵ / ۱۶ تیم این لیگ بازی می‌کنند عاشق این رشته هستند و درآمدی از این رشته دریافت نمی‌کنند. کسانی که تجربه بیشتری دارند از مربیگری درآمد ناچیزی کسب می‌کنند اما بیشترشان شغل‌های دیگری دارند. ما سعی می‌کنیم که مسابقات و تمریناتمان را به هیچ عنوان از دست ندهیم و به ان به عنوان کار گروهی نگاه می‌کنیم که هیچ آورده دیگری برای ما نخواهد داشت. ورزش ما هم عموماً ورزش پرخرجی است اما دوستانی که در ان مشغول هستند آن را دوست دارند.

وی ادامه داد: ما اگر روی یخ بتوانیم تمرکز کنیم تا دو ماه دیگر شرایطمان تغییر خواهد کرد. هاکی روی یخ یک رشته شناخته شده است درست است که اینلاین هاکی رشته تابستانی هاکی روی یخ هست اما فدراسیون جهانی قوی‌تری دارد و رشته‌ای المپیکی است. ما هم هدف اولمان از این مسابقات و اینلاین بازی کردن موفقیت در هاکی روی یخ است. خداراشکر به زودی این شرایط مهیا خواهد شد.

هوشیدری در مورد درآمد بازیکنان خارجی در لیگ اینلاین هاکی گفت: بازیکنان خارجی ما کسانی هستند که در مسابقات جام جهانی و تورنمنت‌های آزاد، آن‌ها را می‌بینیم و با آن‌ها در ارتباطیم. روابطی بین ما به وجود آمده که دوستانه است. آن‌ها از ما مبلغ خاصی دریافت نمی‌کنند و فقط هزینه بلیط و اسکان آن‌ها را ما تقبل می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha