• چهارشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97121508208
  • خبرنگار : 30054

معرفی 3 فیلم سینمایی محبوبی که پیش رو داریم

معرفی 3 فیلم سینمایی محبوبی که پیش رو داریم

بیشتر فیلم‌های سینمایی قبل از اکران، برای منتقدان فرستاده می‌شوند تا آن را تماشا کنند و به آن نمره دهند. در چند سال اخیر تاثیر این نمرات بیشتر شده و می‌توان گفت که فروش مستقیمی روی فروش فیلم دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، البته هستند فیلم‌هایی که منتقدان آن را نپسندیدند اما کاربران از دیدن آن بسیار لذت بردند و عکس این موضوع هم صادق است. در این میان، دسته‌ای از فیلم‌ها وجود دارند که همه بعد از دانلود فیلم آنها را تماشا می‌کنند؛ چه نمرات بالایی کسب کنند و چه نمرات پایین. در این متن به معرفی ۳ فیلم پیش‌رو پرداخته‌ایم که کاربران بی‌صبرانه منتظر اکران و انتشار آنها هستند.

فیلم بعد (After 2019)

فیلم بعد بر اساس زمانی به همین نام اثر آنا تاد ساخته شده است. تاد یکی از نویسندگان جوان و نوظهور است کتاب‌های او به چندین زبان مختلف ترجمه شده است. او نویسندگی خود را با نوشتن یک مجموعه دنباله‌دار در سایت واتپد شروع کرد. محبوبیت آنا و نوشته‌های او به قدری زیاد شد که انتشارات سایمون اند شوستر (Simon & Schuster) که بخشی از شرکت سی‌بی‌اس (CBS) است، تصمیم گرفت نوشته‌های آنا را در قالب یک کتاب چاپ کند. این کتاب تحت عنوان "بعد" در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و طولی نکشید که نام خود را وارد فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز کرد. در همان سال، کمپانی فیلمسازی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) حق و حقوق یک فیلم اقتباسی از رمان را به دست آورد. اما هنگامی که نویسنده فیلم یعنی سوزان مک مارتین از ادامه همکاری برای ساخت فیلم سر باز زد، پروژه ساخت فیلم هم متوقف شد.

بعد از آن، کمپانی آویرون پیکچرز (Aviron Pictures) حقوق ساخت فیلم را خرید. آویرون پیکچرز با ویرایش‌هایی جزئی در فیلمنامه مک مارتین کار ساخت فیلم را شروع کرد. ساخت فیلم از ژوئن ۲۰۱۸ شروع شد و تا اواخر ماه اوت همان سال به طول انجامید. این فیلم در نهایت قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) در ایالات متحده اکران شود. فیلم "بعد" داستان دختری جوان به نام تسا را دنبال می‌کند که فردی متعهد و وظیفه‌شناس است و به تازگی وارد کالج شده است. تسا بسیار جاه‌طلب است و برنامه‌های بزرگی برای آینده خود دارد. در ادامه، او با پسری به نام هاردین اسکات آشنا می‌شود. هاردین یکی از پسرهای سرکش کالج است که جذبه و گیرایی زیادی دارد و همه چیز تسا را به چالش می‌کشد.

دانلود فیلم After ۲۰۱۹ هم‌اکنون یکی از ترندهای روز فیلم است و خوره‌های فیلم بی‌صبرانه منتظر اکران فیلم هستند. نقش تسا را جوزفین لانگفورد، خواهر کوچک‌تر کاترین لانگفورد بازی می‌کند. کاترین با بازی در سریال "سیزده دلیل برای اینکه (13 Reasons Why)" بسیار شناخته شد. این سریال در ایران هم بازخوردهای بسیار زیادی داشت. کاترین لانگفورد همچنین در فیلم مورد انتظار Avengers: Endgame 2019 هم بازی کند. نقش هاردین اسکات را هم بازیگر بریتانیایی، هیرو فاینس تیفین، بازی می‌کند. هیرو قبلاً در مجموعه فیلم‌های هری پاتر نقش تام ریدل (لرد ولدمورت) یازده ساله را بازی کرده است.

فیلم گرتا (Greta 2018)

ایزابل هوپر یکی از بازیگران سرشناس سینمای فرانسه است که از سال ۱۹۷۱ مشغول حرفه بازیگری است. از آن زمان تا به حال، او در بیش از ۱۲۰ فیلم و سریال تلویزیونی بازی کرده است. هوپر برای بازی در فیلم "او ۲۰۱۶" موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم‌هایی همچون گلدن گلوب و بفتا شد. هوپر همچنین برای فیلم "او ۲۰۱۶" نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در مراسم اسکار شد. توجه داشته باشید که زبان فیلم "او ۲۰۱۶" فرانسوی است؛ البته این موضوع چندان جای نگرانی نیست. امروزه برای بیشتر فیلم‌ها با هر زبانی از جمله فرانسوی، هندی، کره‌ای، انگلیسی، آلمانی و…، زیرنویس فارسی می‌شود. به این منظور می‌توان از سایت دانلود زیرنویس فارسی ایران زیرنویس استفاده کرد. جدیدترین فیلم ایزابل هوپر "گرتا" نام دارد که در یکم مارس ۲۰۱۹ در ایالات متحده اکران شد.

حضور بازیگران دیگری همچون کلوئی گریس مورتس، مایکا مونرو، کلم فیور و استیون ری باعث شده که این فیلم بسیار مورد توجه قرار بگیرد و روز به روز هم به تعداد افرادی افزوده می‌شود که قصد دانلود فیلم Greta 2018 را دارند. داستان فیلم از جایی آغاز می‌شود که زنی به نام فرانسیس (گریس مورتس) یک کیف دستی را در متروی شهر پیدا می‌کند. بعد از بررسی کیف، او آدرس صاحب کیف را پیدا می‌کند و بی‌درنگ برای تحویل کیف، راهی خانه صاحب کیف می‌شود. صاحب این کیف یک زن بیوه به نام گرتا است. گرتا زنی فرانسوی و معلم پیانو است. فرانسیس که مادرش را اخیراً از دست داده است، رابطه دوستانه‌ای را با گرتا شروع می‌کند و این دو خیلی زود با هم صمیمی می‌شوند.

فرانسیس به زودی متوجه می‌شود که پیدا کردن کیف توسط او اتفاقی نبوده و جزوی از نقشه دقیق گرتا بوده است. به همین دلیل او می‌خواهد که رابطه خود با گرتا را قطع کند اما گرتا که الان تقریباً از همه چیز زندگی فرانسیس با خبر است، در همه جا او را تعقیب می‌کند و به کابوس او تبدیل می‌شود.

فیلم قائم موشک (Luka Chuppi 2019)

فیلم قائم موشک یکی از جدیدترین فیلم‌های کمدی رمانتیک هندی است که جدیداً بسیار جلب توجه کرده است. فیلم‌های هندی طرفداران مخصوص به خود را دارند اما برخی فیلم‌های هندی را تقریباً همه نگاه می‌کنند. فیلم قائم موشک یکی از همین فیلم‌هاست. داستان جذاب، این فیلم را به یکی از بهترین فیلم‌های هندی مارس ۲۰۱۹ تبدیل کرده است. برای دانلود فیلم Luka Chuppi 2019 وارد صفحه این فیلم در سایت ایران زیرنویس https://iranzirnevis.com شوید.

فیلم قائم موشک داستان یک خبرنگار هندی به نام گدو را روایت می‌کند که عاشق زنی به نام راشمی می‌شود. راشمی یک زن خود سر است که میل چندانی به ازدواج ندارد. با این حال، گدو از راشمی خواستگاری می‌کند، اما راشمی پیشنهاد دیگری دارد؛ او می‌خواهد که این دو در کنار هم زندگی کنند.گدو و راشمی در طول فیلم با چالش‌های جدید و اغلب خنده داری مواجه می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha