• پنجشنبه / ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97121608548
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

دادستان کرمانشاه تاکید کرد

لزوم برنامه‌ریزی شرکت‌های بیمه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: شرکت‌های بیمه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مسافرین نوروزی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش ایسنا، محمدحسین صادقی در نشست با مدیران شرکت‌های بیمه‌ای در کرمانشاه، از آمادگی دستگاه قضایی برای تعامل با شرکت‌های بیمه استان در راستای تسهیل سفر مسافرین نوروزی خبر داد و اظهار کرد: شرکت های بیمه ای مستقر در استان باید در ایام تعطیلات عید خدمات مربوط را به مسافرین و میهمانان نوروزی به صورت مطلوب و فوری ارائه دهند. 

وی با تاکید بر اینکه در صورت وقوع رخدادی پرداخت خسارت به مسافرین بیمه شده باید در اسرع وقت و بدون مانع باشد، افزود: نباید با تاخیرهای احتمالی در ارائه خدمات برای مسافرین نوروزی وقفه‌ای در مسافرت آنها ایجاد کنیم. 

دادستان کرمانشاه اضافه کرد: ضروری است شرکت‌های بیمه‌ای شعبی در قالب واحدهای سیار راه‌اندازی کنند تا در محورهای مواصلاتی استان مستقر شوند. 

وی یادآور شد: در مواردی که شرکت‌های بیمه بدون ضرورت اخذ کروکی از راهنمایی و رانندگی مجاز به پرداخت خسارت می باشند، لازم است  کارشناسان بیمه حضور به موقعی در محل تصادف داشته باشند. 

صادقی در ادامه توصیه هایی نیز به رانندگان داشت و بر لزوم رعایت دقیق مقررات و آیین نامه راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: کاستن از حوادث ترافیکی اهتمام همه مردم را طلب می‌کند. 

دادستان کرمانشاه در پایان خواستار احترام به موازین مقرره قانونی، اجتناب از شتاب‌زدگی در رانندگی، ارتقاء استانداردهای کیفی توسط خودروسازان و حذف نقاط حادثه‌خیز توسط سازمان راهداری شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.