• یکشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۳:۳۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97121909699
  • خبرنگار : 71296

سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد

سایپا افزایش قیمت پراید را تکذیب کرد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح فروش فوری اسفندماه محصولات سایپا، قیمت خودروی پراید فعلا هیچ‌گونه افزایشی نداشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی افزود: در طرح فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا که باهدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها صورت می‌گیرد و روز شنبه نیز ادامه یافته، خودروی پراید هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است.

به گفته وی قیمت محصولات سایپا براساس فرمول تعیین قیمت در حاشیه بازار تعیین شده و همچنان با همان قیمت‌های مصوب عرضه خواهد شد.

کاظمی ادامه داد: با اجرای فروش فوری محصولات سایپا در روز شنبه، قیمت خودروی پراید در بازار ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: این گروه با اجرای طرح فروش فوری اسفندماه همزمان با افزایش تولید و تسریع در تحویل خودرو به مشتریان، تلاش می‌کند بازار شب عید را متعادل کرده و قیمت محصولات خود را به‌صورت باثبات و پایدار نگه دارد.

کاظمی مدعی شد که گروه خودروسازی سایپا با تسریع در عرضه خودرو و پاسخ‌گویی به تعهدات خود موفق شده واسطه‌گری و سودجویی را در بازار محصولات خود، به حداقل برساند.

به گزارش ایسنا، در آستانه سال جدید و با افزایش تقاضا برای خرید خودرو، برخی فروشندگان خودرو در بازار از جمله پراید قیمت‌های نامتعارفی را مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۹ ۰۸:۰۴

یعنی الان باید خوشحال باشیم که پراید از 48 به 50 میلیون نرسیده.....متشکریم سایپاا........ای خدا شما چقدر این مردم را خوب شناختید .مرگ میدید که به تب راضی باشیم...شرم کنید

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۹ ۱۱:۴۳

با سلام واحترام دروغ تو روز روشن دیگه وقیح نیست به طور مثال قیمت کوییک دنده ای تو روزهای اول ثبت نام 54 تومن بود و بعدش شد 578 تومن و درست در روز 18 اسفند به 61.900 رسید

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۹ ۱۲:۰۲

از سایت ایسنا بعید بود ، آخه خبر نادرست رو که تائید نمی کنن

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۹ ۱۲:۱۲

لطفا از مدیرعامل جدید سایپا بپرسید چرا بعد از ورود ایشان سهام گروه سایپا بیش از 50درصد افت کرده اونم در کمتر از دو ماه

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۰ ۰۱:۳۷

واقعا خیلی مسخره است که تو روز روشن مسعولین تو چشم ملت نگاه میکنن و با خنده دروغ میگن. اخ پراید.... دیگه به استخوان رسوندین

avatar
۱۳۹۸-۰۱-۰۱ ۱۴:۵۸

چرا دروغ میگید الان من ابان بایدمیگرفتم هنوزنگرفتم