• یکشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97121909718
  • خبرنگار : 30054

معرفی کتابی برای موفقیت مالی از کوین ترودو

معرفی کتابی برای موفقیت مالی از کوین ترودو

آرزوی تو دستور توست، مشهورترین و پرفروش‌ترین اثر نویسنده معروف کوین ترودو است. در کتاب آرزوی تو دستور توست از رازهای موفقیت و قانون جذب و ارتعاش می‌گوید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام وب‌سایت جادوی باور، آرزوی تو دستور توست…تا به حال به ورای مفاهیم این جمله فکر کرده‌اید؟ کوین ترودو در کتاب آرزوی تو دستور توست به روشنی می‌گوید که دست و پای آرزوی‌های خود را نبندید و آنها را به داشته‌های امروز خود محدود نکنید. آرزوهای خود را باور کنید تا به ارتعاش ذهن خود و به کمک قانون جذب در مسیر برآورده شدن آن قرار بگیرید.

کتاب آرزوی تو دستور توست

آیا تا به حال نام کوین ترودو یا آرزوی تو دستور توست به گوشتان رسیده است؟ آیا شرح سمینارهای او و یا فایل‌های صوتی و ویدیویی‌اش و حتی کتاب‌هایی که نوشته است را شنیده‌اید؟ عنوان اصلی کتاب آرزوی تو فرمان توست Your Wish Is Your Command Book-Guidebook است. این کتاب معروف و پرطرفدار درباره کارهای عملی و تمرین‌هایی در رابطه با رمز و رازهای موفقیت است. کتاب آرزوی تو دستور توست به شرح رازهای موفقیت فردی در زمینه‌های مختلف می‌پردازد. از پول درآوردن و جمع‌آوری ثروت و اندوختن آن تا تمرینات و تکنیک‌های عملی و پیشرفته قوانین جذب که حتماً آوازه‌اش به گوش شما رسیده است. در دنیای امروز دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که قانون جذب را نشنیده باشد یا درباره اش مطالعه نکرده باشد.

کوین ترودو کیست؟

کوین ترودو Kevin Trudeau مردی بسیار ثروتمند و یک کارآفرین بسیار معروف و مشهور است که با سمینارهای رازهای موفقیت و قانون جذب شناخته می‌شود. او همچنین یک چهره معروف تلویزیونی و نویسنده‌ای با کتاب‌های پرفروش است. موضوعات کتاب‌های کوین ترودو متنوع است و زمینه‌های مختلفی مثل موفقیت‌های مالی، تغذیه و سلامتی، کاهش چشمگیر وزن و موفقیت در زندگی و در عرصه‌های مختلف را شامل می‌شود. او یکی از معدود نویسندگانی است که برای ۲۹ هفته متوالی و پشت سر هم پرفروش‌ترین نویسنده آمریکا بوده است و این به شهرت بسیار او افزوده است.

داستان‌های زیادی پیرامون اصول موفقیتی که او تدریس می‌کند وجود دارد و می‌گویند او این اسرار موفقیت را در انجمن‌های مخفی آمریکا آموخته و سپس برای عموم تدریس کرده است و به همین دلیل باعث دردسرهایی برای خود کوین ترودو شده است. او را به پای میز محاکمه کشانده است. از جمله کتاب‌های موفقیت مشهور دیگر او عبارت‌اند از: کتاب بخواه تا برآورده شود، کتاب خودآموز تکنیک‌های تقویت حافظه یا مگا حافظه، کتاب درمان‌های طبیعی آنها نمی‌خواهند شما بدانید، کتاب پول رایگانی که نمی‌خواهند بدانید، کتاب درمان‌های طبیعی برای تغذیه و رژیم غذایی، کتاب ثروتمند شدن در دوران سخت، کتاب درمان با کاهش وزن و کتاب بدهی درمانی، که نمی‌خواهند شما بدانید.

راز موفقیت در آرزوی تو دستور توست

کوین ترودو درباره آرزوی تو در دستور توست می‌گوید که با خواندن آن مخاطبان متوجه اشکال‌ها و دلایل شکست و عدم موفقیت‌شان در عملکرد گذشته خود می‌شوند و تصویر روشن و واضحی از کارنامه عملکرد خود پیدا خواهند کرد. عنوان کتاب شبیه شعار است اما شعار نیست بلکه به باور نویسنده یک اعتقاد واقعی است که با عمیق شدن در آن و عمل کردن به آن می‌توانید تغییرات شگفت‌آوری در زندگی خود و اطرافیان خود رقم بزنید و آینده‌تان را به طور کل متفاوت از گذشته شکل دهید. قدرت فکر و نیروی آرزوها و افکار شما تأثیر شگرف و غیر قابل باوری بر روی ناخودآگاه شما و سپس بر عملکرد شما باقی می‌گذارد.

با دانستن این حقایق شما آگاهی بیشتری درباره خود، جهان پیرامون و تأثیر آرزوها و افکار بر زندگی به دست می‌آورید که به شما کمک می‌کند چطور از گذشته، از شکست‌ها و عدم موفقیت‌های خود درس بگیرید و تغییر کنید. کوین ترودو در آرزوی تو در دستور توست به ارتعاش باور دارد و اعتقاد دارد انسان و ذهن او گیرنده و فرستنده ارتعاشاتی است که اگر چه خودش به طور معمول متوجه آن نمی‌شود ولی بر زندگی او تأثیرات عمیقی بر جای می‌گذارد. کوین ترودو می‌گوید تنها به داشته‌های خودت نگاه نکن و آرزوهایت را به داشته‌هایت یا امکانات فعلی‌ات محدود نکن. بال آرزوهایت را نبند و بگذار احساسات و خواسته‌های ذهنی تو تا هر کجا که می‌خواهی پر بکشند چرا که رفته رفته بر عملکرد تو و زندگی فیزیکی‌ات هم تأثیر خواهند گذاشت. اگر در ذهن خود به آرزوهایتان نرسید چگونه در دنیای واقعیت به آنها دست پیدا کنید؟

آیا کتاب آرزوی تو دستور توست خلاصه سمینارهای صوتی کوین ترودو است؟

کوین ترودو در سمینارهای خود به بررسی و توضیح و آموزش قوانین جذب می‌پردازد و اطلاعات بسیار کامل و خوبی در اختیار شنوندگان قرار می‌دهد اما در این سمینارها که فایل‌های صوتی‌اش موجود است تکنیک‌های عملی و تمرین وجود ندارد و در واقع از ن حرفی به میان نمی‌آید. کتاب آرزوی تو دستور توست در واقع کتاب راهنمایی برای تمرینات عملی آن سمینارها است و در حقیقت مکمل آن دوره ۱۳ قسمتی است. پس خیالتان راحت باشد که متن کتاب شباهتی به متن سخنرانی‌های کوین ترودو در سمینارهایش ندارد. بلکه کمک می‌کند تا آنچه را که در سمینارهای ارزشمند کوین ترودو آموخته‌اید بهتر عملی کنید و به صحنه زندگی‌تان بیاورید.

تهیه دوره‌های کوین ترودو

اگر مایل به تهیه کتاب آرزوی تو دستور توست یا فایل‌های صوتی سمینارهای کوین ترودو هستید جای نگرانی نیست. امروزه هم کتاب و هم مجموعه سمینارها قابل خریداری هستند. شما می‌توانید به راحتی آنها را از فروشگاه اینترنتی و یا سایت جادوی باور خریداری کنید و دم در منزل تحویل بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha