• یکشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 97121910014
  • خبرنگار : 30057

وزیر علوم اعلام کرد

ایجاد تحولات جدید در حوزه‌های فناور با بازنگری برنامه‌های صندوق نوآوری

ایجاد تحولات جدید در حوزه‌های فناور با بازنگری برنامه‌های صندوق نوآوری

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر این‌که در حال‌ حاضر ما در شرایط خاصی قرار داریم، گفت: امیدواریم صندوق نوآوری و شکوفایی با بازنگری در برنامه‌های قبلی و بررسی محدودیت‌ها، تحولات جدی در بخش‌های دانش‌بنیان ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی امروز در مراسم رونمایی از همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با صندوق‌های پژوهش و فناوری با بیان اینکه رویکردهای جدیدی در رابطه با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور شکل گرفته است، در این باره گفت‌: این شرکت‌ها ارزشمند و قابل تقدیرند و تاثیرگذاری این شرکت‌ها نیاز به تلاش‌های مستمر مسئولان دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ما در شرایط خاص زمانی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: بر این اساس مدیریت‌های دقیق‌تر احساس می‌شود و به این ترتیب نهادهایی همچون صندوق نوآوری و شکوفایی برنامه‌های حمایتی از فعالیت‌های دانش‌بنیان را اجرایی کرده‌اند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: ما در کارگروه صندوق نوآوری و شکوفایی در حال فعال‌تر کردن و تحرک بیشتر صندوق‌های پژوهش و فناوری هستیم و تلاش‌ها در این جهت است که حمایت‌های اعمال شده موفق‌تر از قبل اجرایی شود.

غلامی ابراز امیدواری کرد که صندوق نوآوری و شکوفایی با بازنگری در برنامه‌های قبلی و بررسی محدودیت‌ها و چالش‌ها و با نگاه به آینده تحولات جدیدی را در حوزه‌های فناوری ایجاد کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این مراسم با تاکید بر نیاز به سرمایه‌گذاری در بخش‌های فناور، اضافه کرد: این امر نیازمند پشتوانه‌های قانونمند است که این امر در صندوق پژوهش و فناوری در حال پیگیری است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان سخنان خود، با تاکید بر ضرورت توجه به تمرکززدایی در صندوق نوآوری و شکوفایی، یادآور شد: امیدوارم همکاری جدید این صندوق با صندوق‌های پژوهش و فناوری، نقطه عطفی برای موفقیت‌های هر چه بیشتر این حوزه در حوزه فناوری‌ها باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha