• یکشنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 97121910117
  • خبرنگار : 90050

روایت رؤسای سازمان برنامه و بودجه از ششمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی؛

ناگفته‌هایی از چگونگی برگزاری یک آزمون

ناگفته‌هایی از چگونگی برگزاری یک آزمون

ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی امسال برای اولین بار از سوی جهاد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، به دنبال برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور که روز جمعه ۱۷ اسفند از سوی جهاد دانشگاهی در تمام کشور برگزار شد؛ رئوسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در استان‌های مختلف به ارائه توضیحاتی درباره چگونگی برگزاری این آزمون پرداخته و عملکرد جهاد دانشگاهی در این حوزه را تحلیل کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از شرکت چهار هزار و ۶۲۳ نفر متقاضی استخدام دستگاه‌های اجرایی کشور در استان اردبیل خبر داد.

داوود شایقی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: آزمون متمرکز استخدامی دستگاه‌های اجرایی سالانه دو بار هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم برگزار می‌شود که امسال نیز در استان اردبیل با همکاری جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل موفق به اجرای این آزمون استخدامی شدیم.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی این دوره توسط جهاد دانشگاهی و به صورت متمرکز برگزار شد، تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال ۹۸ نتایج این آزمون اعلام شده و متقاضیان از آن مطلع می‌شوند.

شایقی ادامه داد: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور علاوه بر اردبیل در شهرستان پارس‌آباد نیز برگزار شد و امسال موفق شدیم با برگزاری این آزمون در این شهرستان از تردد متقاضیان در جاده‌ها با وجود آب و هوای نامناسب به مرکز استان اردبیل جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در ۱۲ واحد استانی جذب خواهند شد، خاطر نشان کرد: در این دوره از آزمون متمرکز استخدام دستگاه‌های اجرایی در استان اردبیل، چهار هزار و ۶۲۳ نفر شرکت‌کننده حاضر شده بودند که قرار شده از این میزان ۴۶ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شوند.

شایقی به برگزاری سالانه این آزمون اشاره کرد و گفت: طبق سهمیه ابلاغی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، نیاز دستگاه‌های اجرایی به نیروی انسانی از طریق این آزمون تأمین می‌شود که امسال در استان اردبیل به دلیل بومی‌زدایی از برگزاری این آزمون با افزایش متقاضیان مواجه بودیم.

وی از همکاری تنگاتنگ و مؤثر مجموعه جهاد دانشگاهی استان اردبیل در برگزاری هر چه بهتر این آزمون استخدامی قدردانی کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند در اواسط اردیبهشت سال آینده از نتایج آزمون مطلع شوند.

اولین تجربه جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی خوب بود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز گفت: اولین تجربه جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی به خوبی انجام شد.

زهرا عربشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‎‌های اجرایی در البرز همزمان با سراسر کشور گفت: در استان پنج هزار و ۲۳۵ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده بودند که از این تعداد دو هزار و ۴۵۴ نفر زن و بقیه مرد بودند.

عربشاهی افزود: این آزمون در سه مرکز ساوجبلاغ با ۷۴۱ داوطلب، دانشگاه پیام نور کرج با سه هزار و ۶۹۷ داوطلب و پردیس کشاورزی دانشگاه تهران با ۷۹۷ نفر داوطلب برگزار شد.

وی در خصوص برگزاری آزمون توسط جهاد دانشگاهی گفت: به عنوان اولین تجربه جهاد دانشگاهی، روند کار به خوبی و با موفقیت پیش رفت و به مرور و در آزمون‌های بعدی نواقصی هم که وجود داشت رفع خواهد شد.

تمامی استانداردها رعایت شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز درباره برگزاری آزمون در این استان گفت: تمامی استانداردهای لازم در برگزاری آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی رعایت شده بود.

طهمورث الیاسی بختیاری در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز رضایتمندی از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی در استان، اظهار کرد: خوشبختانه تمامی استاندارهای لازم برای برگزاری آزمون از سوی رعایت شده بود.

وی با اشاره به سرکشی از دو حوزه برگزاری آزمون در شهرکرد و بروجن، افزود: این آزمون به نحو احسن در حوزه‌ها برگزار شد.

الیاسی هدف از برگزاری آزمون فراگیر استخدامی را رعایت عدالت استخدامی عنوان و تصریح کرد: مبنای بکارگیری نیرو در دستگاه‌های اجرایی شایسته سالاری است.

ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های این استان با شرکت ۴۴۲۴ داوطلب در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

تلاش برای افزایش بهره‌وری از طریق جذب نیروهای انسانی

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری می‌کند که سهمی از استخدامی را که می‌تواند راهگشا بوده و باعث افزایش بهره‌وری و کاهش مشکلات سیستم اداری استان شود را جذب کند.

به گزارش ایسنا، کوروش آموزگار، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی در جریان بازدید از ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی در بیرجند، بیان کرد: این آزمون در استان در دو حوزه امتحانی در بیرجند، دو حوزه در طبس و یک حوزه در قاین برگزار شد.
 

وی با بیان اینکه ۴۰۹۵ نفر در استان در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد حدود ۹۶ نفر پذیرفته خواهند شد، تصریح کرد: فرآیند پذیرش نیز به این صورت است که برای تصدی هر پست سازمانی سه برابر ظرفیت پذیرفته خواهند شد که بعد از برگزاری مصاحبه‌های تخصصی یک نفر از سه نفر پذیرفته می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی بیان کرد: از تعداد ۹۶ نفر، حدود شش نفر به صورت قراردادی برای دستگاه‌های امور مالیاتی استان پذیرفته خواهند شد.

آموزگار ادامه داد: در هرسال سازمان امور استخدامی بر اساس نیازسنجی‌هایی که انجام می‌دهد و تفاهماتی که با ستاد دستگاه‌های اجرایی منعقد می‌کند، آزمون‌های فراگیر استخدامی را برگزار می‌کند.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در سال آینده نیز آزمون استخدامی برگزار خواهد شد و تعداد پذیرفته‌شدگان در آن بیشتر از امسال خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری می‌کند که سهمی از استخدامی را که می‌تواند راهگشا بوده و باعث افزایش بهره‌وری و کاهش مشکلات سیستم اداری استان شود را جذب کند.

آموزگار یادآور شد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تلاش دارد سهم استان را در میزان جذب و بهره‌گیری از نیروهای انسانی بیشتر کند.

آزمون استخدامی منظم تر از سال‌های گذشته برگزار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان با اشاره به برگزاری ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این استان گفت: این آزمون امسال در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر و منظم‌تر در ۹ حوزه امتحانی در استان برگزار شد.

امید حاجتی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در این استان اظهار کرد: این آزمون امسال در مقایسه با سال‌های گذشته بهتر و منظم‌تر در ۹ حوزه امتحانی در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون در ۱۲۸ شهر کشور برگزار شد و ۲۶۲ حوزه، میزبانی این آزمون را بر عهده داشتند، افزود: مجری برگزاری این آزمون جهاد دانشگاهی کشور و به تبع آن در استان‌ها سازمان جهاد دانشگاهی هر استان بود. همچنین نظارت بر این آزمون در کشور بر عهده سازمان اداری و استخدامی و در استان‌ها سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان‌ها بود.

حاجتی با بیان اینکه این آزمون برای استخدام در ۲۰ دستگاه کشوری برگزار شد، تصریح کرد: تا انتهای این آزمون وظیفه اعلام چند برابر ظرفیت، معرفی افراد قبول‌شده به دستگاه‌ها، اعلام زمان مصاحبه‌ها در پروفایل اشخاص، نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی ششمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی را جهاد دانشگاهی بر عهده خواهد داشت و نتایج آزمون بر روی پروفایل داوطلبان در سایت www.hrtc.irدر دسترس خواهد بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان عنوان کرد: ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور همزمان با سراسر کشور در ۶ شهرستان خوزستان به میزبانی جهاد دانشگاهی برگزار شد. این آزمون در شهرهای اهواز، خرمشهر، بهبهان، ایذه، دزفول و مسجدسلیمان و در ۹ حوزه، به میزبانی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد.

وی ادامه داد: تعداد ۹ هزار و ۵۰۰ داوطلب خوزستانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ثبت نام کرده اند و تعداد ۲۰ دستگاه فوق الذکر در این استخدام سهمیه دارند. در این میان آمار داوطلبین استان خوزستان در آزمون مذکور به تفکیک تعداد ۳۹۲۱ نفر زن و ۴۳۴۸ نفر مرد در مجموع ۸۲۶۹ نفر زن و مرد بود و از تعداد داوطلبین شرکت کننده در این آزمون بر اساس مجوزهای استانی، سهمیه مجوزهای استان خوزستان ۱۹۸ نفر است.

از جهاد دانشگاهی سپاسگزاریم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان گفت: از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری این آزمون به این شکل منظم و دقیق سپاسگزاریم و امیدواریم در این فضای رقابتی سالم کسانی برگزیده شوند که توانایی انجام امور محوله داشته باشند.

صالح دریانورد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی برای گزینش ۱۷۳ نفر متقاضی استخدام در ۱۴ دستگاه دولتی در بندرعباس برگزار شد.

وی با اشاره به این که در سایر شهرستان‌های استان نیز این آزمون برگزار شده است، عنوان کرد: به طور دقیق تعداد ۴ هزار و ۸۴۱ نفر داوطلب که از این تعداد ۳ هزارو ۴۷۱ نفر در ۸ حوزه برگزاری آزمون شرکت کردند.

وی افزود: ۵۱ درصد از این تعداد آقایان و ۴۹ درصد دیگر را بانوان تشکیل دادند.

دریانورد تصریح کرد: در مجموع برگزاری آزمون بسیار خوب و مطلوب بود و نظم خوبی در تمامی حوزه‌ها حاکم بود. نظارت به خوبی انجام شده و آرامش در این حوزه‌ها برقرار بود.

وی با بیان این که از جهاد دانشگاهی به دلیل برگزاری این آزمون به این شکل منظم و دقیق سپاسگزاریم، اضافه کرد: امیدواریم در این فضای رقابتی سالم کسانی برگزیده شوند که توانایی انجام امور محوله داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان با اعلام این موضوع که این جانب به نمایندگی از سازمان امور اداری و استخدامی کشور و نمایندگی استانی آن یعنی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و همچنین مجموعه جهاد دانشگاهی استان، به آزمون دهندگان اطمینان می‌دهم که آزمون در فضایی کاملاً مسئولانه و با رقابتی سالم برگزار شده است، اظهار کرد: برای تمامی شرکت کنندگان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم در دستگاه‌های اجرایی استان آنها را دیده و مردم از خدمات آنها بهره مند شوند.

برگزاری مطلوب آزمون در زنجان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: جهاد دانشگاهی در برگزاری آزمون استخدامی موفق بود.

شهرام طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس توافق انجام گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این دوره از آزمون استخدامی توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد که ۳۸۰۱ نفر از استان در این دوره از آزمون شرکت کرده‌اند، از این تعداد ۲۲۷۹ نفر مرد و ۱۵۲۲ نفر زن بودند و آزمون در شهرهای زنجان، ابهر و قیدار برگزار شد.

این مسئول با اشاره به مطلوب بودن نحوه برگزاری این آزمون توسط جهاد دانشگاهی زنجان، ادامه داد: خوشبختانه ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاد دانشگاهی به خوبی و بدون نقص برگزار شده است که این مهم جای قدردانی دارد.

وی افزود: داوطلبانی که نمره قبولی را در این آزمون کسب کنند به مرحله مصاحبه دعوت می‌شوند.

طهماسبی با بیان این مهم که جهاد دانشگاهی استان زنجان توان اجرای برنامه‌های مهم را در استان دارد، تصریح کرد: اجرای چنین برنامه‌های مهم و با گستردگی بالا کار دشواری است که جهاد دانشگاهی استان به خوبی توانست آن را اجرایی کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان یادآور شد: عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها که در خصوص همکاری در برگزاری این آزمون، حضور داشتند، جای قدردانی دارد و جهاد دانشگاهی استان زنجان یک نهاد علمی و پژوهشی است و می‌تواند در روند توسعه این منطقه گام‌های مهمی را بردارد.

شرکت ۲ هزار و ۷۳۰ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی قم

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم گفت: ۲۷۳۰ نفر در استان قم برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۹۰۱ نفر آقا و ۸۲۹ نفر خانم بودند.

رضا رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور صبح روز گذشته در دو دانشگاه استان قم و در ۵حوزه امتحانی، توسط جهاد دانشگاهی قم برگزار شد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم با بیان اینکه ۵۸۵ نفر در این آزمون غایب بودند، گفت: این آزمون برای استخدام در ۱۱ دستگاه اجرایی برگزار شد که ۴۴ نفر از برگزیدگان آزمون، به استخدام دستگاه‌های مربوطه درخواهند آمد.

وی ادامه داد: بانک ملی ایران از ۶۰۸ شرکت کننده در آزمون استخدامی خود، تعداد ۱۰ نفر و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۳۶ نفر شرکت کننده، ۵ نفر از برگزیدگان را جذب می‌کنند؛ همچنین سهمیه استخدامی سازمان امور اراضی کشور و سازمان ثبت اسناد کشور ۱ نفر بود که به ترتیب ۴۱ نفر و ۴۸ نفر متقاضی استخدام در این سازمان‌ها بودند.

رحمتی بیان کرد: ۲۸۲ نفر متقاضی استخدام در سازمان امور مالیاتی کشور بودند که از این تعداد، ۴ نفر جذب خواهند شد، همچنین ۱۲۴ نفر متقاضی جذب در سازمان حفاظت محیط زیست در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۶ نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد.

وی اضافه کرد: سهمیه جذب سازمان تعزیرات حکومتی، ۲ نفر بود که ۴۸ نفر داوطلب جذب در این سازمان دولتی بودند؛ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز ۵ نفر سهمیه جذب در سال جاری داشت که ۷۰۱ نفر متقاضی جذب در این سازمان بودند.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم عنوان کرد: ۱۵۰ نفر متقاضی استخدام در سازمان آب و فاضلاب و ۲۱۷ نفر متقاضی جذب در وزارت ورزش و جوانان بودند که به ترتیب ۴ نفر و ۳ نفر در این ارگان‌ها استخدام می‌شوند.

وی گفت: ۱۷ نفر متقاضی جذب در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور بودند که این سازمان ۳ نفر از برگزیدگان را به استخدام خود درخواهد آورد.

رحمتی بیان کرد: جهاد دانشگاهی متولی برگزاری ششمین دوره آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور بود که در استان قم این آزمون بدون هیچ مشکلی برگزار شد و جهاد دانشگاهی قم به طور مطلوبی توانست آزمون را برگزار کند.

۴۰ درصد پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی قزوین خالی است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۴۰ درصد پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی قزوین خالی است و با برگزاری هرساله این آزمون درصدد رفع این کمبود هستیم.

ابوالفضل یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، تصریح کرد: در ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی قزوین سه هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کردند که درنهایت از این تعداد ۷۷ نفر پذیرفته می‌شوند، پذیرفتگان باید دانش‌آموخته مقطع کارشناسی و بالاتر باشند و جذب دیپلم در دستگاه‌های اجرایی نداریم.

وی افزود: پست‌ها و عناوین رشته‌های شغلی ۱۳ دستگاه اجرایی در آزمون مشخص است و افراد با توجه به آن در آزمون شرکت کردند، مرحله اصلی پذیرش نیرو همین آزمون است و در مرحله بعدی مصاحبه حضوری برای بررسی و تأیید صلاحیت حضور در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد پست‌های سازمانی دستگاه‌های اجرایی قزوین خالی است و با جذب این افراد کمبود نیرو برطرف نمی‌شود، اما در حال حاضر پست‌های سازمانی خالی با نیروهای قراردادی پرشده است.

وی تأکید کرد: هرسال آزمون‌های استخدامی با توجه به نیازهای سازمان برگزار می‌شود و تعدادی نیروی موردنیاز جذب می‌شود.

یاری با بیان اینکه امور اجرایی ششمین آزمون فراگیر بر عهده جهاد دانشگاهی بود، تأکید کرد: طبق بازدیدی که انجام دادم نحوه اجرایی آزمون مطلوب و مورد تأیید بود و آزمون کاملاً بر اساس دستورالعمل برگزار شد، مشکلات موجود صرفاً در حوزه دیر رسیدن داوطلب یا همراه نداشتن مدارک شناسایی بود که تا حد ممکن مساعدت صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ اعلام و از فصل بهار کارهای اجرایی مربوط به آن صورت می‌گیرد.

میزبانی موفق جهاد دانشگاهی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان گفت: ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با میزبانی خوب و موفق جهاد دانشگاهی استان سمنان برگزار شد.

نادر مالکی در گفت و گو با ایسنا، افزود: روند برگزاری ششمین دوره آزمون دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان در مقایسه با دوره‌های گذشته بسیار مطلوب و خوب بود و عملکرد جهاد دانشگاهی استان سمنان به عنوان مجری برگزاری این دوره بسیار مطلوب و رضایت بخش بود.

وی از برگزاری این آزمون در سه نقطه استان خبر داد و گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از بازوهای توانمند استان در فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی در روند اجرا و برگزاری این آزمون بسیار پرتلاش و جهادی عمل کردند و از زحمات و فعالیت‌های چند روزه مجموعه جهاد دانشگاهی جهت اجرای مطلوب این دوره تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان تأکید کرد: قریب به ۳ هزار نفر در استان سمنان در این آزمون در سه دانشگاه سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه پیام نور گرمسار به رقابت پرداختند.

قدردانی از همت جهاد دانشگاهی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان از همت جهاد دانشگاهی در برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان قدردانی کرد.

مهندس مالکی در گفتگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: به حمد الله ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان همزمان با سراسر کشور به همت جهاد دانشگاهی و در شش شهرستان زاهدان، زابل، خاش، ایرانشهر، نیکشهر و چابهار و در هشت حوزه امتحانی و با حضور ٧٨٥٣ تن از داوطلبان برگزار شد که از این تعداد ٣٧٢١ نَفَر را خانمها و ٤١٣٢ نَفَر را آقایان به خود اختصاص دادند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: از این تعداد داوطلب ٤٣١٨ نَفَر در زاهدان، ١٢٠٠ نفر در زابل، ٣٣٧ نفر در خاش، ٩٨٤ نفر در ایرانشهر، ٢٧٤ نفر در نیکشهر و ٧٤٠ نفر در چابهار ثبت نام کرده اند که در بیست وزارتخانه و سازمان و دستگاه اجرایی استخدام خواهند شد.

مهندس مالکی ضمن قدردانی از همت جهاد دانشگاهی استان در برگزاری مطلوب این دوره از آزمون‌های استخدامی خاطرنشان کرد: در ششمین آزمون استخدامی، امروز داوطلبان برای احراز ١١٣ رسته شغلی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ششمین آزمون کردستان بدون نقص برگزار شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: خوشبختانه ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاد دانشگاهی به خوبی و بدون نقص برگزار شده است.

بهرام نصراللهی زاده در جریان بازدید از روند برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر استان، اظهار کرد: در استان کردستان بالغ بر ۴۹۵۳ نفر داوطلب در سه حوزه مریوان، سقز و سنندج در این آزمون شرکت کرده اند.

وی ضمن اشاره به مطلوب بودن نحوه برگزاری این آزمون توسط جهاد دانشگاهی کردستان، عنوان کرد: خوشبختانه ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاد دانشگاهی به خوبی و بدون نقص برگزار شده است که این مهم جای تشکر دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در ادامه افزود: داوطلبانی که نمره قبولی را در این آزمون کسب کنند به مرحله مصاحبه دعوت می‌شوند.

نصراللهی زاده با بیان این مهم که جهاد دانشگاهی استان کردستان توان اجرای برنامه‌های مهم را در استان دارد، ذکر کرد: اجرای چنین برنامه‌های مهمی با گستردگی بالا کار دشواری است که جهاد دانشگاهی استان به خوبی توانست آن را اجرایی کند.

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در خصوص همکاری در برگزاری این آزمون، یادآور شد: جهاد دانشگاهی استان کردستان یک نهاد علمی و پژوهشی است و می‌تواند در روند توسعه این دیار گام‌های مهمی را بردارد.

هیچ تخلفی گزارش نشد

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه از عملکرد سازمان جهاد دانشگاهی استان در برگزاری ششمین آزمون سراسری استخدامی دستگاه‌های اجرایی در استان قدردانی کرد.

حبیب الله وفایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ششمین آزمون سراسری استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان همزمان با سراسر کشور، گفت: در این دوره آزمون که روز گذشته (۱۷ اسفند ماه) برگزار شد بیش از ۲۲۷ هزار و ۸۹۱ داوطلب برای کسب تعداد حدود ۴۳۰۰ مجوز استخدامی در کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی افزود: در استان کرمانشاه نیز ۴۷۱۲ داوطلب شامل ۲۶۳۱ مرد و ۲۰۸۱ زن در این آزمون شرکت کرده و برای کسب سهمیه استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان با هم رقابت کردند.

وفایی با اشاره به برگزاری این آزمون توسط جهاد دانشگاهی، گفت: بر اساس تفاهم به عمل آمده از سوی سازمان اداری استخدامی کشور، این دوره آزمون توسط جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار شد.

وفایی با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این آزمون در استان توسط سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه، گفت: بحث نظارت بر اجرای آزمون برعهده ما بود که خوشبختانه طبق گزارش ناظران از تمام حوزه‌های امتحانی در سطح استان، تمام مراحل آزمون به خوبی و بدون کوچک‌ترین تخلفی انجام شد.

وفایی تصریح کرد: این آزمون در ۱۲ حوزه در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و روانسر برگزار شد که خوشبختانه هیچ گزارشی از تخلفات در برگزاری این آزمون نداشته‌ایم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه با قدردانی از سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در برگزاری این آزمون گفت: طبق گزارش‌های رسیده از ناظران می‌توان گفت عملکرد جهاد دانشگاهی در این آزمون ایده آل بوده و با توجه به امکانات و وسع موجود عملکرد قابل قبولی داشتند و رضایت کامل خود را از نحوه برگزاری این آزمون اعلام می‌کنیم.

وفایی به شرایط آب و هوایی نامناسب استان در روز برگزاری آزمون اشاره کرد و یادآور شد: به همین خاطر با توجه به سختی تردد در محورهای استان، اجازه داده شد شرکت کنندگان در تمامی حوزه‌ها تا ۸۰ دقیقه پس از شروع آزمون هم بتوانند سر جلسه آزمون حاضر شوند.
 

زمان اعلام نتایج

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با اشاره به برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در گیلان در روز جمعه، ۱۷ اسفندماه، گفت: از تعداد هشت هزار و ۴۵۰ نفر ثبت نام کننده در استان تعداد هفت هزار و ۵۳ نفر در آزمون مذکور شرکت کردند.

محمدرضا گلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در گیلان، اظهار کرد: آزمون مذکور در سه شهرستان رشت (پنج حوزه)، لنگرود (سه حوزه) و تالش (دو حوزه) برگزار شد.

وی با بیان اینکه از تعداد هشت هزار و ۴۵۰ نفر ثبت نام کننده در استان تعداد هفت هزار و ۵۳ نفر در آزمون مذکور شرکت کردند، گفت: این آزمون شامل دو دفترچه یکی از آنها حاوی سوالات عمومی و دیگری حاوی سوالات تخصصی آزمون بر اساس شغل انتخابی داوطلبان بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان، با یادآوری این نکته که مجموعاً ۹۸ نفر از طریق آزمون مذکور جذب دستگاه‌های اجرایی استان خواهند شد، افزود: بیشترین تعداد سهمیه استان مربوط به سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری استان با تعداد ۳۸ نفر و کمترین آن نیز مربوط به ثبت اسناد و املاک با تعداد یک نفر است.

گلی، در خصوص زمان و چگونگی اعلام نتایج این آزمون نیز خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون تا پایان سال جاری و نتایج مصاحبه‌ها و نتایج نهایی آزمون بهار ۹۸ از طریق از طریق سایت جهاد دانشگاهی به آدرس «www.hrtc.ir» اعلام خواهد شد.

نمره قبولی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان تاکید کرد: جهاد دانشگاهی استان در برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی نمره قبولی گرفت.

گودرز امیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با هدف تأمین نیروی انسانی، امروز ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در شش شهرستان استان به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی دستگاه متولی برگزاری آزمون بود که آن را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

امیری یادآور شد: جلسات زیادی در این راستا برگزار و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی انجام شد. خوشبختانه برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون همکاری خوبی را در استان بین دستگاه‌ها شاهد بودیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان تأکید کرد: جهاد دانشگاهی با اینکه نخستین دوره بود که آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را برگزار می‌کرد اما به خوبی از عهده آن برآمد و نمره قبولی گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان ۷۵۳۶ نفر در رشته‌های مختلف برای آزمون ثبت‌نام کرده بودند و امیدواریم هرچه سریع‌تر نتایج اعلام شود.

اجرایی با نظم خاص

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است که به دور از تشریفات اداری و با وجدان کاری و انضباط خوبی فعالیت می‌کند.

سید اسکندر صیدایی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از مدت‌ها قبل برای برگزاری این دوره از آزمون هماهنگی و برنامه ریزی لازم را انجام داده بود.

وی افزود: ششمین دوره آزمون استخدامی صبح امروز- جمعه ۱۷ اسفندماه- از ساعت ۹ صبح با حضور حدود ۴۰۰۰ نفر به طور رسمی آغاز به کار کرد و ۱۲ ظهر خاتمه یافت.

صیدایی با اشاره به برگزاری این آزمون در ۶ حوزه استان بیان کرد: ششمین دوره آزمون استخدامی در ۶ حوزه همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد برگزار شد که در شهرستان همدان دو حوزه در نظر گرفته شده بود.

وی تاکید کرد: نظارت بر نحوه برگزاری آزمون بر عهده سازمان برنامه و بودجه بود که از تمامی حوزه‌ها این نظارت صورت گرفت و خوشبختانه این آزمون در استان همدان به خوبی و با نظم خاصی برگزار شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در پایان ابراز امیدواری کرد: نتایج آزمون سریع‌تر اعلام شود تا جوانان جذب دستگاه‌های اجرایی شده و مثمرثمر واقع شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۲:۰۱

این دروغا چیه تحویل مردم میدین؟ یکمم خدا رو در نظر بگیرید... عمر ما جوونه ... این همه درسی که خوندیم... بعد یه ارگان بی تجربه و بی کفایت میاد ازمون استخدامی برگزار میکنه که نه سوالاتش از منابعی که گفتن طرح شده و نه استاندارده... حتی تو رشته نقشه برداری از یک درس سوال نیومده بود کلا و سوالات یه درس دیگه دوبار تو دفترچه ها چاپ شده بود... یعنی حدود 30 سوال تکراری در دفترچه!!!!چقدر با اعصاب و روان ما بازی مکنید؟؟ شما رسانه اید وظیفه تون نشر دروغه یا حقیقت؟؟؟؟ اینه دجدان کاری؟؟؟