• شنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۵
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 97122513094
  • منبع : نمایندگی لرستان

‌وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌:

دارندگان درآمد ثابت سال آینده از زندگی عزت‌مندتری برخوردار می‌شوند

دارندگان درآمد ثابت سال آینده از زندگی عزت‌مندتری برخوردار می‌شوند

‌وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال آینده دارندگان درآمد ثابت باید از زندگی بهتر و عزت‌مندتری برخوردار شوند.

‌محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: در سال ۹۷ به دلیل فشارهای نظام سلطه، افرادی که دارای درآمد ثابت بودند فشارهایی را تحمل کردند.

وی تصریح کرد: به‌عنوان یک شهروند ایرانی و درپی این اتفاقی که باعث شد به افرادی که دارای درآمد ثابت هستند فشار بیاید، باید تمام تلاش خود را در سال ۹۸ به کار بگیرم تا فشارها به حداقل ممکن برسد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال آینده با تصمیمات دولت و مجلس در سال ۹۸ دارندگان درآمد ثابت از زندگی بهتر و عزت مند تری برخوردار شوند.

شریعتمداری اضافه کرد: مخصوصاً کارگران که قشر تولید هستند و معلمان که همه دانش کشور بر پایه تلاش آنها رو به رشد است در کانون توجه هستند.

وی بیان کرد: همه آن‌هایی که بازنشسته هستند و آینده همه جامعه را در چهره آنها می‌بینیم، عزت‌مندی زندگی آنها عزت‌مندی زندگی شاغلین نیز هست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه توجه به شاغلان عین وفاداری است، افزود: توجه به این نکات علاوه بر کارها و فعالیت‌ها، اشتغال، تولید و … باید مدنظر همه بخش‌های اجرایی و مراکز تصمیم‌گیری باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۵ ۱۲:۲۴

پس ماها که نه درآمد ثابت داریم و نه بیمه هستیم چی؟ نه سبد کالا بهمون تعلق میگیره و نه افزایش حقوقی داریم. حتی برای اینکه بتونیم سبد کالا بگیریم، به کمیته امداد مراجعه کردیم؛ گفتتد شما چون تو خونتون یخچال دارید و .... وضعتون اونقدر بد نیست که کمیته امداد قبولتون کنه. من و خانومم هر دو روی هم به زور ماهی 1 میلون و دویست درآمد داریم. خانمم از مربی گری کلاس ورزشی حدود 90 تومن درآمد داره و صاحب باشگاه بیمه‌اش نمی‌کنه. منم با این در و اون در زدن به زور گاهی تا 1 میلون و 100 در می‌آرم. کجای برنامه ریزی وزارت شما امثال ما رو هم درنظر گرفته؟ بازم خدا رو شکر که یارانه مون رو قطع نکردید. لااقل چند کیلو سیب زمینی و پنیر و تخم مرغ می‌تونیم بخریم. میدونم نظراتم پخش نمیشه، و صدای ما به گوش کسانی که توی ساختمون وزارت های دولت نشستن نمیرسه. کسانی که حقوق های چند ده میلیونی میگیرن ولی لااقل یکم دلم خنک شد که جرات کردم درد دلمو بگم. یاعلی

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۵ ۱۳:۱۰

آقای شریعتمداری! نرخ پرداخت حق بیمه اختیاری را در سال 98 افزایش ندهید

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۵ ۱۴:۱۹

ایسنای عزیز تیتر و لید با یکدیگر هم خوانی ندارد در تیتیر جمله قاطع بیان شد؛ دارندگان درآمد ثابت سال آینده از زندگی عزت‌مندتری برخوردار می‌شوند اما در لید جمله شرطی شده است؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال آینده دارندگان درآمد ثابت باید از زندگی بهتر و عزت‌مندتری برخوردار شوند به نظر حرکت حرفه ای نباشد. اعتماد به جمله شرطی به مراتب از جمله قطعی کمتر است.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۵ ۲۱:۵۵

با این افزایش حقوق قطعا سال آینده ما گرسنه خواهیم ماند

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۵ ۲۱:۵۶

این حق بیمه اختیاری واقعا هم خیلی زیادع و هم زوره. کسی که یک نفره با اونیکه مثلا 8 نفره حق بیمه‌اش یک اندازه هست و این درست نیست. چرا باید یک نفر به اندازه 8 نفر پول پرداخت کنه، در صورتیکه دریافت خدماتش یک هشتمه؟

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۶ ۰۹:۵۷

تکلیف بی در آمد ها چه می شود

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۶ ۱۱:۳۴

منظور از درآمد ثابت کمیته امداد و بهزیستی و حقوق زیر 3 میلیون تومان است ؟ یا کارمندان و کارگران ساده و کسبه و کشاورزان خرد که بنا به دلایی از جمله سابقه کار 20 الی 27 ساله حقوق شان بالاتر از 3 میلیون تومان در ماه است و ... ؟ که تورم و گرانی 75 درصدی سبد خانواده و مسکن و بهداشت را در سال 97 به سختی هر چه تمامتر پشت سر گذاشتند؟ پس بدانید که تا خرداد که انتظار فرج از آن ایام کشیم زیاد دور نیست.... منتظر می مانیم و بعد .... بدرود

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۲۶ ۱۱:۳۹

خدارو هزار مرتبه شکر که هر سال داریم بهتر از سال گذشته سپری می کنیم خدایا این توفیق رو از ما نگیر

avatar
۱۳۹۸-۰۱-۱۱ ۱۲:۴۱

اميدورايم گفته هاي آقاي شريعتمداري فقط شعار ، وعده و وعيد نباشد..