• سه‌شنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 98010601706
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

فرمانده پلیس راه آهن کشور :

تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر "گرگان - اینچه برون" فعال است

تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر "گرگان - اینچه برون" فعال است

فرمانده پلیس راه آهن کشور در بازدید راه آهن شمال شرق گلستان گفت: تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین المللی "گرگان - اینچه برون" آماده خدمت رسانی به مسافران است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور که به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه آهن شمال شرق (2) و منطقه حادثه دیده از سیل اخیر استان گلستان بازدید کرد، در حاشیه این بازدید از آماده باش تمامی نیروهای این پلیس برای خدمت رسانی به مردم خبر داد، گفت: پس از کاهش سیلاب های موجود در مسیر ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر از عدم تهدید سیلاب و سایر حوادث غیر مترقبه، تعمیر خط ریلی بین المللی گرگان - اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد.

وی در خصوص علت ایجاد شکاف در این مسیر ریلی افزود: در راستای کمک به مردم منطقه سیل زده و هدایت حجم وسیع آب از شهر آق قلا بسوی دشت های شمال این شهر، بنا بر تشخیص مسئولان ستاد بحران و با هماهنگی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصمیم به بازگشایی و ایجاد شکاف در خط ریلی گرگان - اینچه برون در چهار نقطه گرفته شد.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: پلیس راه آهن کشور و شرکت راه آهن از هر گونه اقدامی در راستای ارتقاء امنیت و آسایش مردم همچنین در راستای کاهش آلام هموطنان در استان گلستان و سایر استان های آسیب دیده از سیل کوتاهی نخواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت خطوط ریلی گرگان - اینچه برون از نظر بین المللی تا عادی شدن اوضاع و تردد مجدد قطارها، امنیت این مسیر توسط پلیس راه آهن شمال شرق (2) به نحو احسن تامین خواهد شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور به جمع آوری و ارسال آذوقه مورد نیاز سیل زدگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: کارکنان ایثارگر پلیس راه آهن انوع مختلف موادغذایی و سایر اقلام مورد نیاز  شهروندان سیل زده را به صورت اختیاری تهیه و برای هموطنان خود در آن مناطق ارسال کرده اند.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی می باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha