• سه‌شنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 98010601708
  • منبع : منطقه جنوب تهران

شهردار قرچک:

مسیر رودخانه باقرآباد قرچک جهت تردد خودرو ها مسدود شد+ فیلم

مسیر رودخانه باقرآباد قرچک جهت تردد خودرو ها مسدود شد+ فیلم

ایسنا/تهران قرچک_ شهردار قرچک گفت: مسیر رودخانه باقرآباد جهت تردد خودرو ها مسدود شد.


به گزارش خبرنگار ایسنا از منطقه قرچک، محسن خرمی شریف بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران با بیان اینکه تمامی کارکنان و نیروهای خدماتی در حال آماده باش هستند، افزود: در ماه های قبل حال ۱۳ مورد مرکز آبگرفتگی معابر شناسایی شد و در ۹ نقطه از شهر قرچک این مشکل حل شده است.

شهردار قرچک افزود: حوزه خدمات شهری و عمران شهرداری باید هرچه زودتر ۴ محلی که هنوز مشکل هنوز دارند را بررسی و رفع نمایند.

شریف بیان داشت: مسیر های منتهی به رودخانه باقرآباد مسدود شد تا وسایل نقلیه در این رودخانه تردد نکنند ، تا اگر با بارندگی های این هفته باعث سیلاب در این رودخانه شد، به خودرو و فردی آسیب نرسد.

وی ادامه داد: رودخانه لات آجی که اخیرا مناسب سازی شده بود نیز لایروبی شده است و هیچ مشکلی در این رودخانه وجود ندارد.

این مدیر شهری با بیان اینکه تمهیدات لازم برای بارندگی های اخیر صورت گرفته است، بیان داشت: مسیر های پر تردد سطح شهر مانند محور اصلی، کمربندی جنوبی و شمالی هم اکنون باز و روان است و هیچ مشکل آبگرفتگی نداریم.

خرمی شریف گفت: شهروندان محترم با نریختن زباله ها در جوی ها و نهرها همکاری و همراهی لازم را در راستای جلوگیری از سرریز شدن آب جوی ها به معابر داشته باشند.

شهردار قرچک از همشهریان خواست در این مدت بارندگی با کارکنان شهرداری همکاری لازم را داشته باشند و در صورت هرگونه مشکل، سریعا با تلفن ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند تا هر چه سریعتر به مشکلات رسیدگی شود.
 

با بارش شدید به برخی از خیابان‌های فرون‌آباد شهرستان پاکدشت نیروهای امدادی و شهرداری فرون‌آباد به میدان آمدند.
به گزارش خبرنگار ایسنا ، با ورود باران شدید به برخی از خیابان‌های فرون آباد پاکدشت، نیروهای امدادی و شهرداری فرون‌آباد به میدان آمدند و سریعاً دست به کار شدند.

این خیابان‌ها که در معرض سیل قرار گرفته اند، برای ساعاتی بسته خواهد شد تا ستاد بحران و شهرداری فرون آباد به سرعت کار خود را به پایان برسانند.

طبق بازدید میدانی خبرنگار ایسنا، در حال حاضر شاهد بارش باران در تمام محور امام رضا (ع) و شهرستانهای جنوب شرق استان تهران هستیم.



انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha