• پنجشنبه / ۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98010802202
  • خبرنگار : 71575

نبرد خودروسازان با شمالی‌ها در نخستین بازی‌های سال ۹۸

نبرد خودروسازان با شمالی‌ها در نخستین بازی‌های سال ۹۸

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران با دو دیدار آغاز می‌شود و طی آن سایپا و پیکان به مصاف رقیبان شمالی خود می‌روند.

به گزارش ایسنا، هفته بیست‌و سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی امروز با دو دیدار آغاز می‌شود که ماشین‌سازان در تهران و گیلان به مصاف حریفان خود می‌روند.

سپیدرود رشت – پیکان، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه سردار جنگل رشت

گیلانی‌ها در دومین تجربه نادر دست‌نشان با این تیم در لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۷:۴۵ میزبان شاگردان فرکی خواهند بود که دست‌نشان در اولین تجربه خود روی نیمکت این تیم شمالی مقابل پرسپولیس شکست خورد تا تیمش یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود. سپیدرود که در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارند، فاصله زیادی با تیم‌های بالا دستی خود دارند و برای کم کردن فاصله نیاز به عبور از پیکان آماده فرکی دارند.

خودرو سازان که در ۴ بازی آخر خود شکستی را تجربه نکردند با ۲۴ امتیاز در رده دهم قرار دارند و در صورت پیروزی به صورت موقت این تیم را تا رده ششم بالا بیاورد. تیم دست‌نشان نیز با ۱۳ امتیاز به دنبال کم کردن فاصله با رقبا است اما کار سختی دارد زیرا این تیم نتوانسته است در ۵ بازی آخر خود پیروزی را دشت کند.

سایپا – نساجی، ساعت ۱۷:۴۵، ورزشگاه شهدای شهر قدس

شاگردان دایی در حالی در اولین دیدار هفته بیست و سوم برابر مهمان شمالی خود قرار می‌گیرند که در ۴ بازی آخر خود باختی را تجربه نکرده‌اند و دو بازی اخیر این تیم نیز با پیروزی همراه بوده است. سایپایی‌ها در دو دیدار اخیر خود برابر تیم‌های خوزستانی به برتری رسیده‌اند و حالا شاگردان دایی فرصت دارند تا شایستگی خود را این بار برابر یک تیم شمالی ثابت کنند.

در سوی دیگر نساجی با مجید جلالی روند سینوسی پیدا کرده و نتوانسته است در ۳ دیدار اخیر خود برنده شود. با غیبت امید خالدی و ساموئل سارفو در خط دفاع سایپا، شانس امتیاز گرفتن مهمان شمالی در این دیدار بالا می‌رود. سایپا با ۲۶ امتیاز در رده ششم قرار دارد و فاصله‌ای ۱۳ امتیازی با پدیده رده پنجمی دارد و اما نساجی ۲۳ امتیازی می‌تواند با پیروزی در این دیدار خارج از خانه جمع امتیازهای خود را به ۲۶ برساند و همسایه سایپا در جدول رده‌بندی شود.

همچنین در مهم‌ترین دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال، روز شنبه در ورزشگاه آزادی هشتاد و نهمین داربی پایتخت را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha