• یکشنبه / ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98011103290
  • منبع : نمایندگی زنجان

جمع‌آوری کمک ۲۳۳ میلیون تومانی زنجانی‌ها برای سیل‌زدگان گلستان

جمع‌آوری کمک ۲۳۳ میلیون تومانی زنجانی‌ها برای سیل‌زدگان گلستان

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: تاکنون ۲۳۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی از مردم استان برای سیل‌زدگان گلستان جمع‌آوری شده است.

هدایت صفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با استقرار ۷۲ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان، خیران و شهروندان زنجانی تاکنون ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال برای آسیب‌دیدگان سیل استان‌های شمالی کشور کمک کرده‌اند و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، ۷۲ پایگاه این نهاد در میادین اصلی شهرها، مساجد و مراکز نیکوکاری کمک‌های مردم شریف زنجان به مناطق سیل‌زده را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نهاد روز نهم فروردین نیز در مصلاهای نمازجمعه با ایجاد پایگاه در همه شهرستان‌های استان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری کرد، افزود: تاکنون ۲۳۳ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی از مردم خیر و نوع‌دوست استان جمع‌آوری شده است.

صفری تصریح کرد: اولین محموله کمک‌های مردمی در روز جمعه به مناطق سیل‌زده ارسال شد و سایر کمک‌های غیرنقدی و کالایی نیز با همکاری سپاه استان به زودی به این مناطق ارسال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، یادآور شد: مردم نوع‌دوست و خیر استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود همانند پتو، لوازم خانگی، اقلام خوراکی و بهداشتی، انواع غذاهای کنسروی و روغن که ضروری‌ترین وسایل مورد نیاز سیل‌زدگان است را به پایگاه‌های جمع‌آوری تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شماره حساب ملی ۰۱۰۸۶۴۰۴۲۵۰۰۹، شماره کارت مجازی ۱۱۳۳-۹۹۵۲-۹۹۱۱-۶۰۳۷ و شماره حساب ۱۲۱۲ بانک ملی شعبه میدان بار زنجان برای دریافت کمک‌های نقدی همشهریان به سیل‌زدگان اختصاص یافته است.

ارسال کمک‌های مردمی زنجان به مناطق سیل‌زده گلستان

هم‌چنین مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: یک دستگاه کامیون شامل کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده استان گلستان اعزام شده است.

شهرام میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون دو محموله کمک‌های امدادی به مناطق سیل‌زده اعزام شده است و عصر روز شنبه ۱۰ فروردین نیز یک محموله اهدایی کمک‌های مردمی به استان گلستان ارسال شد.

این مسئول ادامه داد: این محموله کامیون شامل فرش، قالی، پتو، اقلام مواد غذایی، پوشاک، البسه و لوازم بهداشتی بود.

وی افزود: این محموله به جمعیت هلال‌احمر استان گلستان ارسال شد تا در میان سیل‌زدگان توزیع شود.

میرزایی تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی مردم فهیم استان زنجان به مردم سیل زده استان گلستان به ارزش بالغ بر ۳۱۰ میلیون ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از مردم خواست برای ساماندهی دریافت کمک‌های نقدی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی هم‌وطنان برای اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل‌زدگان شمال کشور از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌های کشور به نام جمعیت هلال‌احمر و یا واریز از طریق شماره کارت بانک رفاه ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ و یا واریز از طریق شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ و یا واریز از طریق موبایل *۷۸۰*۱۱۲# اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha