• دوشنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 98011203460
  • خبرنگار : 71614

ریزش کوه در دره فرحزاد

ریزش کوه در دره فرحزاد
عکس تزئینی است

رئیس اورژانس تهران از ریزش کوه در دره فرحزاد تهران خبر داد. 

دکتر پیمان صابریان در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با اعلام حادثه ریزش کوه در دره فرحزاد تهران، نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. 

وی ادامه داد: طبق تماس تلفنی شاهدان حاضر در صحنه این حادثه دستکم پنج مصدوم داشته است. 

رئیس اورژانس تهران در ادامه با بیان اینکه این حادثه در دره فرحزاد خیابان آبشار، جنب رستوران پایتخت اتفاق افتاده بود گفت: پس از تماس تلفنی افراد حاضر در محل با اورژانس، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده اما در ابتدا مصدومی را مشاهده نکردند.

حاضران در محل ادعا کرده بودند که منطقه ریزش کوه محل اسکان برخی از افراد کارتن خواب است و احتمال می رفت که برخی از این افراد پس از ریزش کوه محبوس شده باشند. 

همچنین در ادامه سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۱ و ۴۶ دقیقه امروز حادثه ریزش کوه در دره فرحزاد خیابان آبشار به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد که در پی آن ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. 

وی در ادامه با بیان اینکه اولین ایستگاه در مدت زمان ۴ دقیقه در محل حاضر شد گفت: آتش نشانان در محل مشاهده کردند که این حادثه در یک ملک متروکه که به گفته اهالی محل حضور افراد بی خانمان بوده اتفاق افتاده است.

آتش‌نشانان بلافاصله بررسی محل را آغاز کرده و متوجه شدند که دو نفر از افراد گرفتار زیر آوار ریزش کوه از این محل خارج شده و دو نفر دیگر زیر آوار هستند. 

وی با اشاره به انجام عملیات خاکبرداری توسط آتش نشانان گفت: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی موفق شدند فرد دیگری را کاملا سالم از زیر آوار خارج کنند. 

همچنین سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در پایان از رهاسازی فرد دیگر از زیر آوار خبر داد و گفت: پس از بررسی های انجام شده توسط عوامل اورژانس مشخص شد که وی از ناحیه پا مصدوم شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha