• پنجشنبه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98011504336
  • منبع : نمایندگی لرستان

گزارشی از تمهیدات برای بحران سیل در لرستان/خبر در حال بروز رسانی

اسکان اضطراری بیش از 12 هزار سیل‌زده لرستانی/آب پلدختر تا فردا وصل می‌شود

اسکان اضطراری بیش از 12 هزار سیل‌زده لرستانی/آب پلدختر تا فردا وصل می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۳۰۹ روستای استان با حدود ۱۵ هزار خانوار فعلا بی‌برق هستند.

به گزارش ایسنا، فریدون خودنیا اظهار کرد: از ۶۷۰ روستای بی‌برق شده استان در سیل، ۳۶۱ روستا برق‌دار شد.

وی ادامه داد: ۳۰۹ روستای استان با حدود ۱۵ هزار خانوار فعلا بی‌برق هستند.

خودنیا افزود: تمامی ۱۲ فیدر قطع شده در اثر سیل وصل شدند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: میزان خاموشی روستاهای باقی مانده ۲۳ مگاوات است.
 
وی گفت: تمامی روستاهایی که بی‌برق هستند به علت تخریب پل‌ها جاده دسترسی ندارند و امکان حمل تجهیزات برای تامین برق آنها وجود ندارد.
 
خودنیا یادآور شد: تقریبا ۳۰ درصد از شهر پلدختر بی‌برق است که خالی از سکنه هستند و تا سکونت مجدد اهالی امکان تامین برق آنها وجود ندارد.

خدمات درمانی و دارویی شهرستان پلدختر و معمولان رایگان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت : تمامی خدمات درمانی و دارویی شهرستان پلدختر و معمولان تا اطلاع ثانوی رایگان است.

دکتر کوروش ساکی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پنج پزشک فوق تخصص و متخصص به مناطق سیل زده پلدختر اعزام شدند.

وی یادآور شد: طی این اعزام دکتر چراغی( فوق تخصص قلب)، عسگری(اورتوپد)، نوبخت(جراح عمومی)، باجولوند(داخلی) و خانم وطن خواه( زنان و زایمان) راهی پلدختر شدند.

جابجایی ۱۵۵ نفر گرفتار در سیل به مناطق ایمن

رئیس مرکز فوریت‎های پزشکی لرستان از جابجایی ۱۵۵ نفر گرفتار در سیل به مناطق ایمن خبرداد.

دکتر حسینعلی رفایی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: پنج بیمار دیالیزی از پلدختر به مرکز آموزشی درمانی شهدای عشایر خرم‎آباد منتقل شدند.

وی ادامه داد: این بیماران به منظور انجام روند درمانی و توسط بالگرد اورژانس لرستان منتقل شدند.

رفایی اضافه کرد: همچنین دو مادر باردار از منطقه سیل زده زیودار پلدختر  با بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

اعزام پنج تیم امداد رسان به پلدختر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اعزام پنج تیم امداد رسان به پلدختر خبر داد.

دکتر علی دریک در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: اقلام مورد نیاز زیستی، ضدعفونی کننده آب، کمک‎های اولیه، دارو و واکسن و56 پکیچ خوراکی، یخچال، پتو، وسایل گرمایشی، موکت، واکسن، وسایل اندازه گیری وسنجش میزان آلودگی وکلر آب وضد عفونی کننده به مناطق سیل زده شهرستان پلدختر ارسال شد.

برپایی بیمارستان سیار ۶۴ تختخوابی در فرمانداری پلدختر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از برپایی بیمارستان سیار ۶۴ تختخوابی در فرمانداری پلدختر خبرداد.

دکتر کوروش ساکی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این بیمارستان سیار در حاشیه بیمارستان امام(ره) پلدختر برپا می‌شود و خدمات فوق تخصصی به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

ساکی عنوان کرد: عملیات برپایی این بیمارستان فردا آغاز می‎شود.

خط انتقال آب شهر پلدختر آسیب دیده است

مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از آغاز عملیات تعمیر خط انتقال آب شهر پلدختر خبر داد.

حمیدرضا کرم‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: سیلاب اخیر خیلی شدید بود و بخش عمده‌ای از پلدختر را به طور کامل تخریب کرد.

وی با بیان این‌که خط انتقال آب این شهر نیز آسیب دیده است، افزود: خوشبختانه طول صدمه دیده خیلی زیاد نیست اما در یک منطقه بسیار صعب‌العبور قرار دارد.

کرم‌وند با بیان اینکه چند روز تلاش کردیم تا به خط انتقال دسترسی پیدا کنیم، ادامه داد: متاسفانه تمامی جاده‌ها و پل‌ها تخریب شده‌اند و امروز اداره راهداری مسیر باریکی را برای ما ایجاد کرده‌است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در میانه راه متوجه شدیم که پل تخریب شده و برای همین برگشتیم؛ از سمت پلدختر و مسیری صخره‌ای توانستیم به محل شکستگی دسترسی پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ترمیم لوله از شب گذشته آغاز شده و در تلاشیم تا طی کوتاه‌ترین زمان ممکن شبکه شهر را آب‌دار کنیم.

گاز شهر معمولان وصل شد

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از وصل شدن گاز شهر معمولان خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا لطفعلیان اظهار کرد: با تلاش فراوان کارکنان شرکت گاز استان گاز شهر معمولان وصل شد.

وی اضافه کرد: از بین رفتن راه‌های ارتباطی سختی کار در معمولان را چند برابر کرد به‌طوری‌که تجهیزات مورد نیاز به دلیل خرابی راه‌ها توسط افراد حمل شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز گاز 17 روستای این شهر وصل شدند.

توزیع ۳۰۰ هزار قرص نان بین سیل‌زدگان لرستان

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان از توزیع ۳۰۰ هزار قرص نان بین سیل‌زدگان استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله بیرانوند اظهار کرد: به همت شرکت غله و خدمات بازرگانی، بازرسی آرد و نان سازمان صمت استان و شرکت حمل و نقل آبادان، تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار قرص نان بین سیل‌زدگان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده روزانه ۱۰۰ هزار قرص نان نیز بین سیل‌زدگان استان توزیع می‌شود.

راه‌های زمینی ارتباط با روستاهای "معمولان" همچنان بسته است

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه شرایط در منطقه معمولان مساعدتر شده است، گفت: با این وجود به دلیل بسته بودن راه زمینی روستاهای معمولان، امدادرسانی در این منطقه همچنان از راه هوایی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، شاهین فتحی با اشاره به این‌که بالگردهای هلال احمر مجددا از صبح امروز در منطقه پل دختر و معمولان مستقر شده‌اند، افزود: در حال حاضر دبیر کل هلال احمر و رئیس سازمان امداد و نجات در منطقه پل دختر حضور دارند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به بارش برف در منطقه الیگودرز تصریح کرد: به دلیل شرایط جوی نامساعد در این منطقه، بالگردهایی که در این منطقه به امداد رسانی مشغول بودند، مجبور به بازگشت شدند و امدادرسانی در این منطقه از راه زمینی ادامه پیدا کرد.

فتحی در ادامه از اعزام بالگرد به روستای نورآباد خبر داد و گفت: سعی کردیم بالگردها در منطقه مستقر باشند تا سرعت عملیات امدادرسانی افزایش یابد. به این حال شرایط امداد رسانی دشوار است. در تلاش هستیم طی روز جاری که وضعیت جوی مساعدتر است، سرعت امدادرسانی در منطقه پل دختر و معمولان را افزایش دهیم.

برق ۸ روستای سیل‌زده کوهدشت وصل شد

عملیات بازسازی شبکه سیل زده منطقه زیودار و زورانتل انجام شد.

به گزارش ایسنا، عملیات بازسازی شبکه‌های سیل زده مناطق زیودار و زورانتل به طول ۸۰۰ متر و در مناطق سخت و صعب‌العبور کوهستانی توسط نیروهای اجرایی کوهدشت و رومشکان انجام شد.

در این رابطه مهندس بدری مدیر توزیع برق شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: با همکاری مدیریت توزیع شهرستان رومشکان ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط که برق روستاهای منطقه زیودار را تامین می‌کند و به‌طور کلی تخریب شده بود مرمت و بازسازی شد.

بدری گفت: ۸ روستا در این منطقه بی‌برق شده بود که با تلاش نیروهای این دو مدیریت برق آنها مجددا وصل شد.

وی افزود: تعداد تقریبی ۴۰۰ خانوار در این مسیر بی‎برق شده بودند که امکان تامین برق آنها توسط مدیریت‌های پلدختر و معمولان میسر نبود و نیروهای اجرایی کوهدشت و رومشکان به‌صورت داوطلب وظیفه تامین برق آنها را به‌عهده گرفتند.

خسارت به بیش از 121 مدرسه بروجرد

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: سیل و بارندگی شدید به بیش از ۱۲۱ مدرسه شهر و روستا و سالن‎های ورزشی بروجرد آسیب وارد کرد.

به گزارش ایسنا، محمدمهرافزون در بازدید از سالن‎های ورزشی و مدارس شهر و روستا بر اثرسیل و آبگرفتگی، اظهار کرد: سیل و بارندگی شدید به بیش از ۱۲۱ مدرسه شهر و روستا و سالن‎های ورزشی بروجرد بالغ  بر ۳ و نیم میلیارد تومان خسارات و آسیب وارد کرد.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از وضعیت سالن‎های ورزشی و مدارس شهر و روستا سیل‌زده و آبگرفتگی به عمل آمد مشخص شد آسیب‌های زیادی وارد شده و نیاز به مرمت و تعمیرات اساسی است.

وی بیان کرد: برخی خرابی‌ها در مدارس به ویژه روستا و  سالن‎های ورزشی به‎طوری بود که سطح آب بالا آمده بود و دچار آبگرفتگی شده بودند و سقف اکثر مدارس و سالن‎های تحت پوشش نم داده است و برخی تجهیزات مانند میز نیمکت‌ها، تشک‎ها و کف پوش‎های اکثرا سالن‎ها آب خورده‌اند و نیاز به تعویض دارند.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: اردوگاه فیال به علت این‌که در معرض سیل بوده خسارات زیادی به آن وارد شده و با توجه به نزدیک شدن فصل اردوی دانش آموزی  نیاز است با تخصیص اعتبار ویژه نسبت به تعمیرات اساسی آن از سوی اداره کل نوسازی استان  اقدام عاجل صورت گیرد.

تعطیلی یک هفتگی مدارس پلدختر و معمولان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: فعالیت آموزشی مدارس پلدختر و معمولان با یک هفته تاخیر از 24 فروردین ماه جاری اغاز می شود.

به گزارش ایسنا، رضا زینی وند مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی استانداری لرستان در سایر شهرستان ها و مناطق سیل‌زده استان نیز مطابق مصوبه ستاد مدیریت بحران وضعیت شروع بکار مدارس مشخص خواهد شد و به محض تصمیم فرمانداران از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام می شود.

محورهای اصلی لرستان امروز باز می شود

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه امیدواریم تمام راه‌های شریانی را امروز باز کنیم، گفت: تمام سعی و کوشش بر این است که ظرف یک هفته تمامی راه‌های روستایی و فرعی را بازگشایی کنیم.

به گزارش ایسنا، عبدالهاشم حسن‌نیا در جلسه مدیریت بحران استان اظهار کرد: امیدواریم تمام راه‌های شریانی را امروز باز کنیم، راه‌های روستایی مخابرات یا برق اگر مشکلی دارند اعلام کنند، حدود 15 دستگاه لودر کرایه کردیم که این کارها را انجام دهند.

وی افزود: دو یا سه اکیپ گذاشتیم که از طرف خرم‌آباد به پلدختر را ارزیابی مجدد داشته باشند و طراحی کنند، در نهایت تمام سعی و کوشش این است که ظرف یک هفته تمام راه‌های روستایی و راه‌های فرعی را که ارتباط  قطع است اتصال برقرار کنیم.

گاز شهر دوره و 55 روستای اطراف وصل شد

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: گاز شهر دوره و 55 روستای اطراف وصل شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا لطفعلیان اظهار کرد: در آخرین ساعت  روز 14 فروردین و با تلاش فراوان کارکنان شرکت گاز استان لرستان گاز شهر دوره و 55 روستا وصل شد.

اسکان اضطراری بیش از 12 هزار سیل‌زده لرستانی توسط جمعیت هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از اسکان اضطراری بیش از 12 هزارسیل‌زده در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، صارم رضایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و در پی سیلاب‌های اخیر جمعیت هلال احمر لرستان به بیش از ۴ هزار و ۶۱۵ خانوار امداد رسانی کرده است.

وی اضافه کرد:  بیش از ۱۲ هزار نفر در سیلاب های اخیر نیز اسکان اضطراری داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در این عملیات ها از ۴۷۹ پرسنل و داوطلب بهره برده ایم که در پی آن ۲۳ دستگاه آمبولانس ۵۸ تک کابین و دو کابین و از ۳۶ موتور پمپ و لجن کش نیز استفاده شده است.

وی گفت: در سیلاب اخیر نیز با رایزنی های صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر ۱۲ دستگاه بالگرد در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۱۱۴ سورتی پرواز انجام شد.

رضایی اظهار کرد: با حمایت رئیس جمعیت هلال احمر کشور، دبیر کل و همچنین رئیس سازمان امداد و نجات، بیشتر از آمار افراد حادثه دیده اقلام امدادی و زیستی به استان ارسال شده و هیچ نگرانی در بحث امداد رسانی به سیل زدگان پلدختر و معمولان وجود ندارد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: امیدواریم با همدلی و همکاری بیشتر مردم پلدختر و معمولان بتوانیم در شرایط بهتری امدادرسانی لازم را ارائه دهیم.

احداث سدهای چول‎هول و بن‌لار از ضروریات شهرستان است

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت: احداث سدهای چول‎هول و بن‌لار از ضروریات شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، سید حمیدرضا کاظمی در مورد سد معشوره اظهار کرد: حجم این سد 50 میلیون متر مکعب است و وزارت نیرو مطالعات لازم را روی این سد با هدف تامین آب شرب و صنعت خرم‎آباد انجام داده است و این سد هیچ نفعی برای شهرستان‎های کوهدشت و پلدختر ندارد.

وی اضافه کرد: شاهدیم کسانی با اهداف سیاسی روی مساله معشوره مانور می‎دهند و می‎گویند اگر معشوره ساخته می‎شد امروز شاهد وضعیت اسفناک مردم پلدختر و این سیل مخرب نبودیم بجای این حرف‌ها به کمک سیل زدگان بشتابید.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس بیان کرد: احداث سدهای چول‎هول و بن‌لار از ضروریات شهرستان پلدختر است چرا که هم اکنون 80 هزار نفر از اهالی شهرستان پلدختر از آب چاه تغذیه می‎کنند.

زمینه اشتغالزایی بسیاری از افراد با وقوع سیل در لرستان از بین رفته است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: زمینه اشتغالزایی بسیاری از افراد با وقوع این سیل در استان از بین رفته است.

به گزارش ایسنا، علی آشتاب درجلسه هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار در استان، اظهار کرد: با سیلی که در استان رخ داد وزراتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی جویای وضعیت لرستان بودند.

وی گفت:امیدوارم در جمع بندی آسیب‌ها و خسارات بتوانیم انعکاس خوبی داشته و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مساعدت لازم را داشته باشند تا بخش جزئی از مشکلات مردم را مرتفع کنیم.

آشتاب بیان کرد: در این سیل اقدامات خوبی دستگاه‎ها و بانک‎‏ها داشتند و اقلام موردنیاز را به مناطق سیل زده استان ارسال کردند.

وی گفت: در ابتدای سال زنگ خطر به خطر در آمد و تمام الزاماتی که مردم می‌خواستند انجام دهند اطلاع رسانی شد و همه دستگاه‎ها آمادگی لازم برای مقابله با بحرانی صد در صدی پیدا کردند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: سیاست اصلی مدیریت ارشد استان در سیل اخیر صیانت از جان مردم بود که خوشبختانه کمترین خسارت جانی را داشتیم و اماکن ورزشی و اداری برای اسکان مردم لحاظ شد.

آشتاب ادامه داد: اکیپ تعمیراتی و فنی ما به مناطق سیل زده برای تعمیر خودروهای مردم که در سیل مانده بودند اعزام شد.

وی گفت: یکی از دغدغه‎های ما مددجویان تحت پوشش بهزیستی بود که خوشبختانه آنهایی که دچار سیل شدند به مناطق امن منتقل شدندو تلاشمان شناسایی مددجویانی است که دچار آسیب شدند.

آشتاب بیان کرد: با حجمی از مسائل و مشکلاتی مواجه‌ایم که نیازمند مساعدت وزارتخانه هستیم.

سیل پلدختر هیچ ارتباطی با باز شدن دریچه‎های سد ایوشان ندارد

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: سیل پلدختر هیچ ارتباطی با باز شدن دریچه‎های سد ایوشان ندارد.

به گزارش ایسنا، دکتر رضا میرزایی در مورد شایعه باز شدن دریچه‌های سد ایوشان و وقوع سیل در شهرهای پلدختر، خرم آباد و معمولان با بیان اینکه متاسفانه برخی شایعات مطرح شده که باز شدن سد ایوشان سبب ایجاد سیل شده است که مهم  به هیچ عنوان صحت ندارد و آن را تکذیب می‎کنم، اظهار کرد: حجم مخزن سد ایوشان ۵۱ میلیون متر مکعب و آبی که از دریچه خروجی این سد خارج می‎شود حدود ۱۵ متر مکعب در ثانیه است.

وی اضافه کرد: سیلاب پلدختر به خاطر سامانه بارشی بود که به استان و نقاط دیگر وارد شد و شاهدیم سیلاب در بخش عمده‌ای از کشور را درگیر کرده است.

گاز همه شهرستان ها و روستاهای لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گاز همه شهر و روستاهای سیل‌زده استان لرستان وصل شده است.

به گزارش ایسنا، حسن منتظر تربتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل گستردگی خطوط لوله سراسری شرکت ملی گاز پیش‌بینی می‌شد که این سیل‌ها ایجاد نگرانی کند که خوشبختانه آمادگی خیلی خوبی در همکاران بود ولی با این‌ حال در منطقه استان لرستان از جمله پل‌دختر، معمولان، دوره چگنی و غیره مشکلاتی برای خطوط لوله انتقال گاز پیش آمد.

وی افزود: با پیش‌بینی‌های که برای پل‌دختر شده بود با توجه به بسته بودن مسیر تلاش شد در منطقه خوزستان نیروهای کمکی آمدند و تجهیزات را آوردند و خوشبختانه توانستند کمتر از چهار ساعت ارتباط گاز را برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران عنوان کرد: شب گذشته تقریباً رفع نگرانی شد و گاز همه شهرها از جمله معمولان و دوره چگنی نیز گاز وصل شد.

ترمیم مسیرهای ارتباطیِ پل‌دختر در کوتاه مدت امکانپذیر نیست

فرماندار پل‌دختر با اشاره به تخریب صد درصدی مسیرهای اصلی دسترسی به پل‌دختر، از نیروهای امدادی خواست تا برای انتقال اقلام ضروری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، نعمت الله دستیاری با بیان اینکه راه‌های اصلی منتهی به پلدختر کاملاً تخریب شده است، گفت: راه‌های دسترسی به ۲۶۰ روستا کاملاً قطع شده و تنها راه ارتباطی با منطقه از طریق هوایی است. همین امر باعث شده است تا دستیابی به این مناطق با دشواری روبرو شود. با این وجود، با کمک و همیاری همه دستگاه‌ها نیازهای اولیه شهروندان برطرف شده است.

وی با بیان این‌که حجم خسارات به صورتی است که در کوتاه‌مدت قابل جبران نیست، اظهار کرد: در مسیر اصلی جاده پلدختر به خرم‌آباد رودخانه‌ای قرار دارد که باعث شده در نقاط زیادی این جاده به شکل صد درصدی تخریب شود؛ به طوری که در کوتاه مدت امکان ترمیم و بازسازی آن وجود ندارد.

فرماندار پل‌دختر با اشاره به مسیرهای جایگزین دسترسی پل‌دختر، توضیح داد: در حال حاضر مسیر خرم زال یکی از مسیرهای جایگزینی است که نیروهای امدادی می‌توانند برای انتقال اقلام مورد نیاز از این مسیر استفاده کنند. در حال حاضر نیروهای هوانیروز نیز در منطقه معمولان و پلدختر متمرکز شده‌اند، اما گستردگی، حجم کار، خسارات و عدم دسترسی به مسیرهای ارتباطی، مشکلات جدی را ایجاد کرده است.

دستیاری افزود: اولویت مسئولان منطقه، تأمین زیرساخت‌ها و دسترسی به آب، برق و گاز در منطقه است. در حال حاضر پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعاتی دیگر آب پل‌دختر وصل شود و همچنین مشکل گاز روستاها برطرف شود.

آب پلدختر تا فردا وصل می‌شود

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از توزیع ۵۰ هزار آب بسته‌بندی در پلدختر خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا جانباز از عملیات تعمیر خط انتقال آب دچار حادثه شده شهر پلدختر بازدید کرد.

وی در ادامه بازدید گفت: با توجه به جدیت همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب لرستان تا فردا آب پلدختر وصل خواهد شد.

جانباز با بیان اینکه هم‌اکنون این شهر از آب ذخیره شده در مخازن استفاده می‌کنند، ادامه داد: همچنین ۵۰ هزار بسته آب بسته‌بندی توسط شرکت در سطح شهر توزیع شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha