• شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98011705019
  • خبرنگار : 71548

روزنامه‌ها سال ۹۸ را با سیل‌ آغاز کردند

روزنامه‌ها سال ۹۸ را با سیل‌ آغاز کردند

درحالی که هنوز امکان وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور وجود دارد و تبعات ناشی از سیل‌های پییشین نیز همچنان گریبان‌گیر بسیاری از هموطنانمان است، روزنامه‌های صبح امروز (۱۷ فروردین ماه) در نخستین روز زسمی فعالیتشان به این موضوع پرداخته‌اند.

به گزارش ایسنا، «سیل امداد ملی»، «سیل درد امید»، «سین مثل سیل»، «زندگی در پیش‌رو»، «سیلاب زِ سر گذشت»، «آوار ناامیدی»، «مهربانی سرریز شد»، «همبستگی ایران در مقابل سیلی سیل»، «درس‌های شوک بارشی»، «سلسله سیل»، «آبگرفتگی مدیریت بحران»، «سیلی سیل»، «بلایی که مردم را ملت کرد» و … از جمله تیترهایی است که صبح روز شنبه (۱۷ فرودین ماه) روی صفحه نخست روزنامه‌های سراسری نقش بسته است.

بر این اساس، روزنامه‌ «اطلاعات» با تیتر اصلی «همکاری دولت، نیروهای نظامی و مردم برای کمک به سیل‌زدگان» و روزنامه «اعتماد» با تیتر نخست «زندگی در پیش‌رو» به سیل‌های نوروزی در استان‌های مختلف کشور پرداختند.

همچنین روزنامه «آرمان امروز» با تیتر «سیل امداد ملی»، روزنامه «آفتاب یزد» با تیتر «سیل درد امید» و روزنامه «ابتکار» با تیتر «سیل مثل سین» در گزارش‌هایی به اخبار سیل‌های اخیر و تبعات ناشی از این بلای طبیعی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

روزنامه «ایران» نیز با تیتر نخست «سیلاب زِ سر گذشت»، در گزارش‌ها و مصاحبه‌هایی به ویرانی‌های سیل‌های نوروز ۹۸ پرداخته است.

روزنامه «جوان» با تیتر «مهربانی سرریز شد»، روزنامه «جمهوری اسلامی» با تیتر «درخشش مردم در کمک به سیل‌زدگان» و روزنامه «خراسان» با تیتر «همبستگی ایران مقابل سیلی سیل» نیز به موضوع سیل پرداخته‌اند.

همچنین روزنامه «دنیای اقتصاد» با تیتر «درس‌های شوک بارشی»، روزنامه «شرق» با تیتر «سلسله سیل»، روزنامه «صدای اصلاحات» با تیتر «آبگرفتگی مدیریت بحران» و روزنامه «کیهان» با تیتر «آزمون سخت سیل» به روی پیشخان روزنامه‌فروشی‌ها آمده‌اند.

«همشهری» نیز از دیگر روزنامه‌هایی است که با انتشار گزارش‌ها و مصاحبه‌هایی به خسارت‌های ناشی از سیل‌های اخیر و نحوه امدادرسانی به سیل‌زدگان پرداخته است. «بلایی که مردم را ملت کرد»، تیتر نخست صبح امروز این روزنامه است.
 

روزنامه «مردم سالاری» با تیتر «سین هشتم، سیل؛ میهمان ناخوانده نوروز»، روزنامه «همدلی» با تیتر «سیلی سیل»، روزنامه «وطن امروز» با تیتر «آزمون خدمت جهادی»، روزنامه «جام جم» با تیتر «سرو زیر آب» و روزنامه «شهروند» با تیتر «تا پای جان در کنار لرستان» به موضوع سیل‌های اخیر پرداخته‌اند.
 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha