• شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98011705169
  • خبرنگار : 71506

مهربان: ابراهیمی در جام جهانی به کشتی‌گیر درجه چندم باخت/ به هیچ کس نگاه خاص نداریم

مهربان: ابراهیمی در جام جهانی به کشتی‌گیر درجه چندم باخت/ به هیچ کس نگاه خاص نداریم

مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه ابراهیمی در جام تختی برابر ارشک محبی و در جام جهانی برابر کشتی‌گیر درجه چندم آمریکا شکست خورد، گفت: او باید درباره عملکرد خودش صحبت کند نه اینکه درباره کریمی نظر بدهد.

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتراض محمد جواد ابراهیمی مبنی بر انتخاب علیرضا کریمی به عنوان نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در شرایطی که این کشتی‌گیر در هیچ رویدادی طی ماه‌های اخیر حاضر نشده است، اظهار کرد: هنوز ترکیب نهایی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام نشده و کادر فنی در این باره به جمع‌بندی نهایی نرسیده است. هر زمانی‌که ترکیب نفرات مشخص شد قطعاً کادر فنی تیم ملی نیز پاسخگوی انتخاب خود خواهد بود. ابراهیمی باید درباره عملکرد خودش صحبت کند نه اینکه راجع به علیرضا کریمی موضع بگیرد و نظر بدهد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران افزود: ابراهیمی در جام تختی برابر ارشک محبی شکست خورد و در جام جهانی نیز مقابل کشتی‌گیر آمریکا که نمی‌خواهم بگویم درجه چندم بود شکست خورد. اعتراض او در شرایطی که هنوز ترکیب تیم به صورت رسمی اعلام نشده نمی‌تواند جایگاهی داشته باشد، ضمن اینکه ما به اتفاقات گذشته کاری نداریم و به ما ارتباطی ندارد اما شکست‌های او در جام تختی و جام جهانی نشان از عملکرد او در این رویدادها دارد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات سال گذشته به نظر می‌رسد ابراهیمی به این باور رسیده که حق او در تیم ملی پایمال می‌شود و عملکرد او مورد توجه قرار نمی‌گیرد، گفت: به والله چنین نگاهی در تیم ملی وجود ندارد و کادر فنی به هیچ کدام از کشتی‌گیران نگاهی خارج از مسائل فنی و توانمندی کشتی‌گیران ندارد. ما اگر دنبال طرد ابراهیمی بودیم پس از جام تختی که شکست خورد به او می‌گفتیم به جام جهانی هم اعزام نمی‌شوی. نگاه خاصی به هیچ کدام از کشتی‌گیران نداریم و هر کشتی‌گیری که بهتر باشد صاحب دوبنده تیم ملی خواهد شد.

مهربان در پایان درباره آخرین وضعیت تیم ملی در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز گفت: اردوی بعدی تیم ملی از روز دوشنبه تا زمان اعزام به مسابقات پیگیری می‌شود. خوشبختانه شرایط تیم خوب است و مشکل چندانی نیز بابت مصدومیت کشتی‌گیران نداریم و ترکیب تیم ملی نیز طی روزهای آینده و در هفته اول اردو اعلام می‌شود. کار سختی در رقابت‌های قهرمانی آسیا داریم و سعی می‌کنیم با بضاعتی که داریم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۱-۱۷ ۱۲:۵۹

مگر ان زمان كه همه را برد به تيم ملي دعوت شد. اصلا مگر معيار تيم ملي برد و باخت است. اگر برد وباخت بود كه علي رضا كريمي كه همه انتخابي ها رو باخته چه جوري الان تو تيم مليه. ضمنا اگر شما نگاه عادلانه به كشتي گيران داريد در هيچ شرايطي نبايد علي رضا كريمي را به قهرماني آسيا بفرستيد. حتي كشتي گيري كه در تمام انتخابي‌ها باخته به كسي كه در هيچ مسابقه انتخابي شركت نكرده ، محق‌تر است.

avatar
۱۳۹۸-۰۱-۱۹ ۱۶:۵۹

آقای مهربان خودت مربی درجه چندی که از درجه صحبت میکنی؟