• شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۰
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98011705269
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

خسارت سیل به 486 خانوار مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

خسارت سیل به 486 خانوار مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش‌های اخیر در این استان 486 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد دچار خسارت ناشی از سیل شده‌اند.

به گزارش ایسنا، قباد مبشری در حاشیه بازدید از خانواده‌های مددجویان گرفتار سیل، گفت: در بارش‌های اخیر استان، 486 خانوار از مددجویان گرفتار سیل شده و خسارت‌هایی به آنان وارده شده است.

وی از روستاهای پات پات و منیزور واقع در بخش ممبی بازدید و به‌صورت حضوری با 40 خانواده تحت حمایت در این روستاها دیدار کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید وضعیت معیشت، مسکن و طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بعد از سیل اخیر را بررسی و از نزدیک در جریان مشکلات خانواده‌های مددجو قرار گرفت.

مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌عنوان نهادی انقلابی در حمایت از محرومان و مستضعفان همیشه و در همه حال در کنار جامعه هدف خود است، خاطرنشان کرد: منازل مددجویانی که پس از بارش‌های باران و سیل اخیر دچار خسارت شدند که پس از بررسی دستورات لازم در خصوص ترمیم و بازسازی این منازل صادر می‌شود.

وی در ادامه از مناطق بسیار محروم و مرزی استان در بخش "دیشموک" روستاهای سیل‌زده و گرفتار در پشت رودخانه بزرگ "گندمکار" ازجمله "پای پره"، "رودسمه"،"بهاره" و "سرسور"، بازدید چهره به چهره داشته و مشکلات و محرومیت‌های مددجویان این مناطق را بررسی و ارزیابی کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ارائه خدمات امداد به‌ویژه احداث مسکن، وام قرض‌الحسنه و تسهیلات اشتغال به مددجویان و مردم مناطق محروم و سیل‌زده استان در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد.

به گزارش ایسنا، در این بازدیدها بین تمامی خانوارهای مددجویان سبدهای غذایی توزیع شد. مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان و جمعی از امدادگران از خانواده‌های مددجویان سیل‌زده در روستاهای بخش ممبی و دیشموک استان بازدید کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha