• یکشنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 98011806218
  • خبرنگار : 71469

آخرین وضعیت راه‌های ۴ استان سیل‌زده

 آخرین وضعیت راه‌های ۴ استان سیل‌زده

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اسامی ۹ محور جاده‌ای مسدود، آخرین وضعیت جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را تشریح کرد.

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محورهای جاده‌ای مسدود ایران اظهار کرد: ۹ محور شریانی دره شهر- پل‌دختر، ایلام – مهران، کمربندی دهلران، محور ایلام-اسلام‌آباد، اهرم – فراشبند (از ساعت ۱۷ امروز تا ۷ فردا)، اهواز شوش (برای سواری‌ها)، پلدختر–کوهدشت، محور بروجرد-خرم آباد در جهت شمال به جنوب و محور قدیم خرم آباد-پلدختر مسدود هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، ۹ محور غیر شریانی نیز در حال حاضر مسدود هستند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در ادامه با تشریح آخرین وضعیت مسیرهای جاده‌ای در مناطق سیل زده، اعلام کرد: در استان خوزستان محور اهواز-شوش و بالعکس برای تردد سواری‌ها مسدود است اما وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین مشکلی برای تردد در این مسیر ندارند و مسیر جایگزین اهواز-ملاثانی و شوشتر-دزفول-اندیمشک برای سواری‌ها تعیین شده است.

آشوری افزود: محور قدیم بستان-چذابه، شوش-فکه، کمربندی بستان-سوسنگرد و محور چغازنبیل به شوشتر محورهای غیر شریانی مسدود در استان خوزستان هستند.

به گفته وی در استان لرستان نیز محور پلدختر–کوهدشت، محور بروجرد-خرم آباد در جهت شمال به جنوب، محور قدیم خرم آباد-پلدختر به عنوان محورهای شریانی و محور کوهدشت-گراب به عنوان مسیر غیرشریانی مسدود هستند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور به وضعیت محورهای جاده‌ای استان گلستان نیز اشاره کرد و گفت: در این استان محور شریانی مسدود نداریم اما محورهای غیرشریانی مسدود شامل گومیشان-آق‌قلا، گومیشان-خواجه‌نفس، بندر ترکمن- سه‌راهی یساقی و محور اولنگ-شاهرود هستند.

آشوری افزود: در استان ایلام نیز دره شهر- پل‌دختر، ایلام – مهران، کمربندی دهلران و محور ایلام-اسلام‌آباد مسدود است.

گفتنی است، وقوع سیل در استانهای شمالی و غربی در ایام نوروز خسارات زیادی را به این مناطق وارد کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha