• چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98012108046
  • منبع : نمایندگی کرمان

امیری خامکانی:

ترامپ کینه ضدانسانی و ذات ضدمردمی دارد

ترامپ کینه ضدانسانی و ذات ضدمردمی دارد

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: شخص ترامپ کینه ضدانسانی و ذات ضدمردمی دارد و در کشور خودش و در بین ملت های دنیا و در اروپا شاهد تنفر از این فرد هستیم.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: اتهام و تهمت پراکنی آمریکا و دولت ترامپ ریشه در دشمنی استکباری با ملت ایران دارد و در کل خود آمریکا تحت فشار لابی صهیونیستی همواره با نظام و کشور ما در طول ۴۰ سال گذشته دشمنی داشته و به روش های متعدد تا توانسته اند با جنگ تحمیلی، اقتصادی و جنگ نفت مردم ما را تحت فشار قرار داده اند.

امیری تصریح کرد: روش های ترامپ کاملاً استکباری و متکبرانه است و از طرف دیگر ترامپ ایران و سپاه را رقیب ارتش آمریکا در کشورهای موردنظرش از جمله در سوریه، عراق، افغانستان و … می داند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توسعه صنعت دفاعی که امروز کشور با محوریت سپاه به آن دست یافته و قدرت دفاعی که پیدا کرده، برای امریکا، ترامپ و اسرائیل خیلی ثقیل شده و عصبانی هستند و توان دیدن این قدرت را ندارند و به هر روشی می خواهند این نهاد را تحت فشار بگذارند.

وی افزود: سیاست ترامپ این است که در کشور ما و در دنیا هر روز التهابی به وجود آورد که قطعاً اتحاد و یکدلی مردم ما، احزاب و جناح های کشورمان همه این ترفندها را خنثی می کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اقدامات، دست و پا زدن ترامپ برای نزدیک شدن به انتخابات بعدی است و می خواهد خرابکاری های ملی و بین المللی، مخالف تراشی او برای آمریکا و … به نحوی در سایه قرار بگیرد که با اینگونه رفتارها به دنبال رد گم کردن است.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه ترامپ امروز در کنگره آمریکا، در اروپا، آسیا و افریقا یک جُک سیاسی شده و می خواهد با اینگونه اقدامات این مسائل را کمرنگ کند که در مقابل ما نیز باید با یکدلی و همراهی از این مراحل عبور کنیم، تصریح کرد: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران مسئله جدیدی در بحث اقتصادی نیست و در جنگ اقتصادی که در ماه های گذشته علیه کشور ایجاد شد، آمریکا حداکثر فشار اقتصادی را ایجاد کرد و هرچند ما باید با درایت و تدبیر این جنگ اقتصادی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha