• چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98012108220
  • خبرنگار : 90047

"تختی" همچنان منتظر تخصیص اعتبار برای بازسازی!

"تختی" همچنان منتظر تخصیص اعتبار برای بازسازی!

مدیر مجموعه ورزشی تختی درباره بازسازی این ورزشگاه گفت: طی بازدیدی که سال گذشته شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه تختی داشتند مقرر شد 20 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه تختی اختصاص داده شود که متاسفانه به خاطر اتفاقات اخیر هنوز این اعتبارات تخصیص پیدا نکرده است.

حمید رضا حسین پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی و اینکه زمان بازسازی این مجموعه از چه تاریخی در سال جاری آغاز خواهد شد؟ توضیح داد: طی سال گذشته که کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه تختی داشتند، ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه تختی پیش‌بینی شد و قرار بود با تخصیص این اعتبار بازسازی این مجموعه از سال جاری آغاز شود که البته به خاطر اتفاقات اخیر هنوز این اعتبار اختصاص پیدا نکرده است و ما امیدواریم که این اعتبار هر چه سریع‌تر به مجموعه ورزشگاه تختی تخصیص یابد تا این بازسازی را آغاز کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود و در پاسخ به این پرسش که با تعویق بازسازی ورزشگاه تختی آیا تصور می‌کنید که امسال نیز میزبان لیگ برتر فوتبال نباشید؟ اظهار کرد: دو تیم سایپا و پیکان در زمین‌های اختصاصی خود مسابقات را برگزار می‌کنند. به هر حال تا زمان بازسازی ما نمی‌توانیم میزبان برگزاری هیچ تیمی باشیم چون شرایط مناسبی برای میزبانی نداریم.

مدیر مجموعه ورزشی تختی در پایان بیان کرد: امروز (چهارشنبه) در مراسم گلریزانی که برای حمایت از هموطنان سیل زده با حمایت اداره کل تربیت بدنی استان تهران در ورزشگاه تختی برگزار شد، ۶۶ دستگاه خودروی سبک و نیمه سنگین و همچنین یک تریلر عازم مناطق سیل زده استان‌های لرستان و خوزستان خواهند شد. البته محموله تریلر که شامل تجهیزات پزشکی، دارویی و لوازم بهداشتی، آب معدنی و خوراک خشک است توسط ورزشگاه تختی فراهم شده است که به همراه این ۶۶ دستگاه عازم این دو منطقه سیل زده خواهد شد که از این تعداد ۲۵ دستگاه همراه تریلر عازم اهواز می‌شود و مابقی به اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha