• چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 98012108476
  • خبرنگار : 71579

در واکنش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه

دبیرکل جهاد اسلامی: در برابر یاغی‌گری آمریکا، در یک جبهه در کنار ایران ایستاده‌ایم

دبیرکل جهاد اسلامی: در برابر یاغی‌گری آمریکا، در یک جبهه در کنار ایران ایستاده‌ایم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که این جنبش در یک جبهه در کنار جمهوری اسلامی ایران در برابر یاغی‌گری آمریکا و هم پیمانان آن ایستادگی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آمریکا با منطق زور با کشورهای دنیا تعامل می‌کند و به قوانین بین المللی و حقوق ملت‌ها پایبند نیست.

وی افزود: ما ایستادگی کامل خود را در یک جبهه در کنار جمهوری اسلامی ایران در برابر یاغی‌گری آمریکا و هم پیمانان آن اعلام می‌کنیم.

زیاد نخاله در ادامه با اشاره به اینکه برای مقابله با توطئه‌های اشغالگران باید همگی یکپارچه و متحد شویم افزود: به جای صادر کردن بیانیه و تحلیل و تبادل اتهامات همگی باید علیه تجاوز آمریکایی- صهیونیستی برخیزیم.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام آمریکا علیه سپاه در ادامه سیاست‌های خصمانه این کشور برای هدف قرار دادن جمهوری اسلامی ایران اتخاذ شده است. ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین این اقدام خصمانه را محکوم می‌کنیم. آمریکا حامی تروریسم و تغذیه‌کننده جنگ‌ها و درگیری‌ها در جهان است و سیاست‌های ترامپ از هیچ انسان عاقل و منصفی پنهان نیست زیرا این سیاست‌ها تهدیدی برای امنیت و ثبات جهان است.

در این راستا، جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: این اقدام نشان می‌دهد که این دولت (آمریکا) براساس منافع صهیونیست‌ها و برنامه‌های آنها گام برمی‌دارد و جانبداری کورکورانه خود در رابطه با تمامی امور منطقه را ادامه می‌دهد. اقدام آمریکا علیه قدس و جولان و سپس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از یک جا آب می‌خورد و مقاومت و مبارزه با اشغالگری را هدف قرار داده است.

کاخ سفید در اقدامی خصمانه و مغایر با قوانین بین‌المللی عصر روز دوشنبه نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را رسماً در لیست به اصطلاح تروریستی دولت آمریکا قرار داد و شورای عالی امنیت ملی کشورمان نیز دست به اقدامی متقابل زد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha