• چهارشنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98012108501
  • خبرنگار : 71533

بیانیه جامعه روحانیت مبارز در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه

بیانیه جامعه روحانیت مبارز در محکومیت اقدام آمریکا علیه سپاه

جامعه روحانیت مبارز در بیانیه ای اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

تاریخ ملت ایران و فرزندان غیور او مالامال از صداقت، ایثار، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و پلیدی‌ها است. در طول سالهای انقلاب اسلامی، سپاه مظهر این فرزانگی و سرافرازی بوده است. سپاهیان قهرمان ما به شایستگی تمام در مقابل دشمنان ملت و سپاهیان شیطان جانفشانی‌ها کردند و ملت ایران را در جایگاه ممتاز منطقه‌ای و جهانی قرار داده اند.

کینه و خباثت متراکمی که در اقدامات سراسر ظلم و فساد مشاهده می‌کنیم و اظهارات بدترین خلق خدا یعنی ترامپ، نتانیاهو، سفلگان عربستانی و بی سیرتان منافق دلایل روشن و محکم برحقانیت راه نورانی و مستقیم ملت بزرگ ایران است. ابراز سخیف‌ترین برخوردها در عرف حقوقی و بین المللی با ارکان حاکمیت یک کشور حکایت از عمق دریوزگی و استیصال این قدرتهای پوشالی دارد. زهی افتخار و سربلندی برای سپاه پاسداران انقلاب که بیش از چهل سال حافظ این مسیر حیاتبخش و عزت آفرین شده است.

دراین ایام مبارک همه افتخار می‌کنیم که پاسداریم و از اسلام، پرچم پیروز حسینی و نظام استوار اسلامی و حاکمیت حق و ولایت دفاع می‌کنیم و با فریاد بلند و برای هزارمین بار تکرار می‌کنیم مرگ برآمریکا – مرگ بر صهیونیزم و مرگ بر شیطان صفتان سعودی و منافق.

جامعه روحانیت مبارز از عکس العمل قاطع و سریع شورای امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی و مواضع روشن و شایسته رئیس جمهور و سایر مسئولین محترم تقدیر نموده و انتظار دارد اقدامات بایسته عملی مکمل این مواضع باشد. مسیر پیروزی ما: وحدت، همدلی، همبستگی، اقتدار ملی، تلاش، سختکوشی و پیروی از هدایت‌ها و تدابیر راهگشای رهبری معظم انقلاب است و چون گذشته با عنایات و الطاف بیکران الهی و ولی الله الاعظم ارواحنا فداه اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق خواهیم ساخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha