• جمعه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۰:۳۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98012108535
  • خبرنگار : 71506

علیرضا حیدری: کشتی پهلوانی آسیا در ایران برگزار می شود/ فقط به نفع خودم کنار می‌کشم!

علیرضا حیدری: کشتی پهلوانی آسیا در ایران برگزار می شود/ فقط به نفع خودم کنار می‌کشم!

رییس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی و کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی با بیان اینکه به نفع هیچ کس کنار نمی‌رود،گفت: حضور بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون در انتخابات مشکلی ندارد.

علیرضا حیدری در گفتگو با ایسنا، درباره توافق فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی با فدراسیون کشتی برای میزبانی ایران از رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی آسیا اظهار کرد: فدراسیون کشتی ایران خواستار میزبانی از این رقابت‌ها شد که این درخواست مورد موافقت قرار گرفت و تهران نیز به عنوان یکی از شهرهای کاندیدای میزبانی این رقابت‌ها مطرح شده است.

وی درباره زمان برگزاری این رقابت‌ها و اینکه آیا هزینه‌ها بطور کامل بر عهده فدراسیون کشتی است یا خیر، گفت: به طور طبیعی کلیه هزینه‌های میزبانی بر عهده فدراسیون کشتی است و زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز هنوز قطعی نشده است. مسئولان فدراسیون باید زمان مد نظر خود را برای میزبانی اعلام کنند و اگر تداخل و مشکلی وجود نداشته باشد با آن موافقت خواهد شد.

رئیس فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی درباره سرانجام اختلاف با فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای به ریاست محسن مهرعلیزاده نیز خاطرنشان کرد: در این باره مذاکراتی با حضور مسئولان وزارت ورزش انجام دادیم و وزارت ورزش باید در این باره تعیین تکلیف کند که آیا بودجه را به ما بدهند یا آن‌ها و یا اینکه مشارکتی عمل کنیم. آن‌ها باید ببینند در جهان کدام یک را به رسمیت می‌شناسند سپس بهترین تصمیم را بگیرند.

حیدری در ادامه درباره انتقاد خود از چرایی ادامه فعالیت حمید بنی‌تمیم سرپرست فدراسیون کشتی که کاندیدای ریاست این فدراسیون نیز شده است، گفت: من انتقادی به بنی‌تمیم نداشتم اما گفتم بهتر است سرپرستان بخاطر ارتباط کاری که با رؤسای هیات‌ها دارند کاندیدا نشوند، البته وقتی رئیس سابق فدراسیون هم این حق را دارد که کاندیدای انتخابات شود بنابراین مشکلی بابت حضور سرپرست فدراسیون در انتخابات نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا تا آخرین لحظه در انتخابات می‌ماند و یا اینکه قرار است به نفع کسی کنار برود، گفت: فعلاً که قصدم ماندن در انتخابات است. اگر کنار بکشم به نفع خودم کنار می‌کشم اما مطمئناً به نفع هیچ کس کنار نمی‌روم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha