• شنبه / ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98012409345
  • خبرنگار : 30054

دانلود کامل سریال ممنوعه از سبزپندار

دانلود کامل سریال ممنوعه از سبزپندار

سریال ممنوعه که این روزها از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است به کارگردانی امیر پورکیان و نویسندگی مهرداد کوروش‌نیا و علی‌ اصغری آماده‌ شده است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سبزپندار، این سریال در بدو انتشار حواشی بسیاری را داشت اما پس از انتشار مجدد همین حواشی سبب محبوبیت و معرفی بیشتر آن در بین مخاطبان شد. چرا که کاربران در مورد این سریال کنجکاو شده بودند.

ممنوعه که داستانی قوی و پر از چالش‌های جذاب برای کاربران دارد، تاکنون توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند.

این سریال در ۲۶ قسمت برای انتشار در شبکه نمایش خانگی آماده شده است و تاکنون فصل اول آن به پایان رسیده و فصل دوم آن نیز در حال اتمام می‌باشد.

سریال ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی روایت می‌کند.

این مجموعه به گفته سازندگان یک مجموعه متفاوت است و مشاهده آن برای مخاطبان زیر ۱۶ سال توصیه نشده است.

کاربران و علاقه‌مندان به این سریال و سایر محصولات شبکه نمایش خانگی می‌توانند از لینک زیر نسبت به تهیه سریال ممنوعه اقدام کنند.

دانلود سریال ممنوعه

خلاصه داستان سریال ممنوعه

سریال ممنوعه در واقع داستانی پر چالش از زندگی چند جوان است که در آن سامی عاشق برکه می‌شود و این عشق سبب طلاق سامی از ترانه و دوری برکه از عشق سابقش می‌شود؛ اما داستان پر چالش ممنوعه از این اتفاق به عنوان شروعی برای چالش‌های بسیار استفاده می‌کند و در فراز و نشیب‌های بسیار، اتفاقات عجیبی برای شخصیت‌های این سریال اتفاق می‌افتد.

بازیگران سریال ممنوعه

بازیگران سریال ممنوعه متشکل از امیرحسین آرمان، علی استادی، خاطره اسدی، بهاره افشاری، محمد امین، پژمان بازغی، آتیلا پسیانی، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، الهه حصاری، سوگل خالقی، آناهیتا درگاهی، نیلوفر رجایی‌فر، لیلا زارع، نیما شعبان‌نژاد، شهرام قائدی، مصطفی قدیری، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام، فاطمه گودرزی، مجید مظفری، نسرین نکیسا و شیدا یوسفی است.

عوامل تولید سریال ممنوعه

دیگر عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسندگان فیلم‌نامه: علی اصغری و مهرداد کوروش نیا، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: حامد شریفی‌نیا، مدیر فیلم‌برداری: ابوالفضل نباتی، صدابردار: محمد شاهوردی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: الهام اطیابی، مدیر تولید: فریبا سادات خلیلی، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، امور مالی: مهدی جمشیدی، عکاسان: هانیه زاهد و علی سندانی، فیلم‌بردار پشت صحنه: محمود جوانشیر، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، مشاور تبلیغات: سپیده هاشمی محتشم، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ، سرمایه‌گذار: صادق یاری، پخش از مؤسسه سرو رسانه پارسیان.

پیشنهاد سبز پندار

اگر پیگیری سریال ممنوعه را شروع کردید، حتماً از ابتدای سریال به تماشای داستان ممنوعه بپردازید و در تمام لحاظ این سریال ناتوان از حدس زدن ادامه داستان، کنجکاوانه ممنوعه را دنبال کنید.

سریال ممنوعه برخلاف بسیاری از سریال‌های ایرانی، نه آن گونه که شما حدس می‌زنید پیش می‌رود و نه طبق این روال به پایان می‌رسد؛ و مخاطب دائم در حال سورپرایز شدن از داستان جذاب این سریال است.

در حال حاضر دانلود سریال رقص روی شیشه نیز از طریق پورتال سبزپندار مقدور می‌باشد که این سریال نیز که در اوایل حرکت خود است، داستان جذابی را به نمایش می‌گذارد.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha