• یکشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۱
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98012510345
  • خبرنگار : 71565

امیرحسن‌خانی: بانک مرکزی در خصوص مصوبه هیات دولت درباره وام کشاورزان تسریع کند

امیرحسن‌خانی: بانک مرکزی در خصوص مصوبه هیات دولت درباره وام کشاورزان تسریع کند

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد بانک مرکزی در خصوص آیین‌نامه مصوبه هیات دولت درباره وام کشاورزان، گفت: لازم است این موضوع هرچه سریع‌تر پیگیری شود، چرا که کشاورزان و گلخانه‌داران معطل مانده‌اند.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی علنی صبح امروز مجلس ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، بیان کرد: از آقای نوبخت به دلیل سفر به خراسان جنوبی تشکر می‌کنم. ایشان اعتبارات خوبی را وعده دادند و درخواست داریم که این اعتبارات محقق شود. ایشان قول دادند مبلغی را برای اشتغال اختصاص دهند همچنین وعده دادند که طلب پیمانکاران راه پرداخت شود که هنوز این موارد عملیاتی نشده است. درخواست دارم که آقای نوبخت این موارد را پیگیری کنند.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزان و دامداران در خراسان جنوبی، بیان کرد: هیات دولت در مورد وام کشاورزان مصوبه‌ای را ارائه کرد، اما متاسفانه بانک مرکزی در خصوص آیین‌نامه اجرای آن اقدام نکرده به همین دلیل کشاورزان معطل مانده‌اند و مردم در خصوص وام گلخانه‌داران منتظر هستند. لازم است که این موضوع عملیاتی شود.

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، ادامه داد: علی‌رغم جلسات بسیار زیاد و کار و تلاش‌های بسیار متاسفانه اعتبار تخصیص‌ یافته در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی کافی نبوده است. لازم است که اعتبار کافی تخصیص پیدا کند تا سرمایه‌ گذارانی که برای سرمایه‌ گذاری به استان دعوت شده‌اند دلسرد نشوند. وام دریافت کنند تا بتوانند در استان اشتغال ایجاد کنند. امسال که سال رونق تولید است ان‌شاءالله خراسان جنوبی هم بتواند سهم خودش را در رونق تولید اجرایی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha