• پنجشنبه / ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98021206454
  • خبرنگار : 30054

توسعه پرشتاب بانکداری الکترونیک در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با توجه ویژه به توسعه بانکداری الکترونیک، ارائه انواع خدمات الکترونیک و برخط ازجمله اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن‌بانک، اس ام اس بانک، صدور کارت هدیه و انواع کارت‌های شتابی به صورت آنلاین، خدمات درگاه الکترونیک، پایانه‌های فروشگاهی، صدور رمز همراه بانک و ... در دستور کار قرار داده است.

به گزارش ایسنا، با توجه به گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و اینترنت در تمام کشورها ازجمله ایران، خدمات بانکی روزمره به‌سادگی با کامپیوترهای شخصی و گوشی‌های موبایل قابل انجام است و بانکداری الکترونیک مسیر ناگزیری است که تمام بانک‌های آینده‌نگر به آن روی آورده‌اند.

در بانکداری الکترونیک به جای روش‌های سنتی، از روش‌های متفاوتی برای ارائه خدمات استفاده می‌شود و با ایجاد محصولات و خدمات ارزان و فراگیر بر بستر اینترنت، روابط مشتری با بانک را بهبود می‌بخشد و سبب افزایش سرعت و کارآیی و کاهش هزینه‌های بانکداری می‌شود. از جمله بانک‌های کشور که ضرورت توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را درک کرده و در این زمینه اقدامات شایان توجهی انجام داده، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران دراین‌باره با بیان اینکه جوان‌ترین متخصصان و کارشناسان علم فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حضور دارند و دانش و خلاقیت خود را برای ارائه خدمات به‌روز در حوزه بانکداری الکترونیک در اختیار ما قرار می‌دهند، می‌گوید: خلق محصولات جدید بانکداری الکترونیک برای جلب رضایت حداکثری مشتریان بسیار حائز اهمیت بوده و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این حوزه همپای سایر بانک‌های بزرگ شبکه بانکی کشور در حرکت است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اشاره به پیشرفت قابل‌توجه زیرساخت‌های این بانک در زمینه IT گفت: طی ۱۰ سال گذشته اقدامات مؤثر زیادی در حوزه بانکداری الکترونیک و استفاه از فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران انجام شده است اما افق پیش‌روی حوزه بانکداری الکترونیک در دنیا بسیار گسترده است و فعالیت و میزان پوشش خدمات بانکداری مدرن ما هم باید همواره روبه‌جلو حرکت کند.

حرکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای بانکداری سبز

تعبیر دیگری که از بانکداری الکترونیکی می‌شود، بانکداری سبز است چرا که در این شیوه دیگر نیازی به تردد مردم در شهر و ایجاد ترافیک و یا شکل‌گیری صف‌های طولانی در بانک و استفاده از کاغذ نیست، هر چند که کاهش استرس و تنش‌های روانی حاصل از شلوغی بانک‌ها نیز بخش دیگری از مزیت‌های بانکداری الکترونیک به شمار می‌رود. از جمله اقدامات بانک قرض‌الحسنه در راستای بانکداری الکترونیک، راه‌اندازی سامانه اینترنت بانک است.

تنوع خدمات اینترنت بانک در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

سرویس اینترنت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از کاربردی‌ترین خدمات نوین بانکداری به شمار می‌رود که با هدف ارائه سرویس‌های بانکی در دسترس، سریع، کم‌هزینه بر روی بستری امن و مطمئن برای متقاضیان راه‌اندازی شده است.

در اینترنت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خدماتی از قبیل دریافت صورتحساب و گزارش گردش هر یک از حساب‌ها، مشاهده فهرست حساب‌ها و موجودی هر یک از آن‌ها، انتقال وجه بین حساب‌های مشتری بدون محدودیت، انتقال وجه عادی (انتقال وجه از یک حساب به‌حساب دیگر)، انتقال وجه مستمر (انتقال وجه در تاریخ‌های معین و مورد نظر مشتری)، انتقال وجه دسته‌ای (انتقال وجه از یک حساب به چندین حساب مانند پرداخت حقوق کارکنان)، مسدود کردن برگ چک، ثبت مبلغ چک صادره جهت یادآوری مبلغ صحیح به بانک به هنگام برداشت وجه آن، گزارش وضعیت برگه‌های دسته چک، گزارش وضعیت چک‌های واگذاری به سپرده‌ها، امکان ارسال گزارش دوره‌ای صورتحساب و موجودی از طریق پیامک و ایمیل، گزارش تسهیلات دریافتی، آگاهی از آخرین وضعیت اقساط پرداختی، مانده بدهی تسهیلات، مدت تأخیر هر قسط و جریمه تأخیر متعلق به آن، نمایش مبلغ قابل پرداخت در صورت تسویه تسهیلات، انجام عملیات انتقال وجه کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و سایر کارت‌های عضو شتاب، مسدود نمودن کارت (در صورت مفقودی یا سرقت کارت)، پرداخت قبوض شرکت‌های خدماتی طرف قرارداد با بانک و … به مشتریان ارائه می‌شود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر راه‌اندازی سرویس اینترنت بانک، با توجه به فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های تلفن همراه در کشور، بهره‌مندی از خدمات این بانک را در گوشی‌های تلفن همراه، با سرویسی تحت عنوان همراه بانک امکان‌پذیر کرده است.

علاوه بر این، سامانه‌های گوناگون آنلاین در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سرویس‌هایی از جمله افتتاح حساب، محاسبه اقساط، محاسبه معدل حساب، خرید شارژ و … برای خدمت‌رسانی به مشتریان طراحی و عملیاتی شده است.

تلفن‌بانک، اس ام اس بانک، صدور کارت هدیه و انواع کارت‌های شتابی به صورت آنلاین، خدمات درگاه الکترونیک، پایانه‌های فروشگاهی نیز از دیگر خدمات بانکداری الکترونیک در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است که این بانک را در شمار بانک‌های پیشرو در ارائه دهنده خدمات بانکداری‌الکترونیک در کشور قرار می‌دهد.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.