• یکشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۸
  • دسته‌بندی: عمران و اشتغال
  • کد خبر: 98021507869
  • خبرنگار : 80001

قیمت‌های پرت مسکن مبنای منطقی ندارد

قیمت‌های پرت مسکن مبنای منطقی ندارد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه حذف قیمت گذاری از سایت‌های فروش ملک اقدام مناسبی بود، گفت: قیمت‌های پرتی که در حال حاضر برای واحدها تعیین می‌شود مبنای منطقی ندارد و مردم خرید نمی‌کنند.

مصطفی قلی خسروی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اقدام اخیر پلیس فتا در حذف قیمت گذاری سایت‌های فروش ملک، مناسب و به موقع بود. از مسئولان می‌خواهیم که برای کد رهگیری هم دستورات لازم را بدهند که نباید کد رهگیری را در اپلیکیشن‌ها بگذارند.

وی با اشاره به صحبت‌های انارکی، مدیرعامل بانک مسکن مبنی بر اینکه قیمت تمام شده ساخت را ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهیم گفت: اگر برنامه دولت برای تولید ۴۰۰ هزار واحد مسکونی و همچنین اقدامات سیستم بانکی برای رونق دهی به بازار مسکن اجرا شود آشفتگی فعلی در بازار فروکش خواهد کرد.

خسروی تصریح کرد: نمی‌شود هر کس هر قیمتی دلش خواست برای خانه خود تعیین کند چرا که مردم هوشیار هستند و با قیمت‌های پرت اقدام به خرید نمی‌کنند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک ادامه داد: معتقدم فضای کنونی بازار در آینده به سمت آرامش می‌رود منوط به اینکه مالکان قیمت‌های پیشنهادی را پایین بیاورند تا معاملات رونق بگیرد با توجه به پایین بودن توان متقاضیان قیمت‌هایی که بعضاً از سوی فروشندگان اعلام می‌شود هیچ نوع مبنای منطقی ندارد.

به گفته خسروی، بازار مسکن ظرفیت جهش قیمتی در سال جاری را ندارد و مالکان باید این واقعیت را بپذیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۵ ۱۳:۰۱

سکه ۵ میلیونی ، گرم طلای ۴۵۰ هزاری ، دلار ۱۳۵۰۰ ، پیاز ۱۲۰۰۰ هزاری و گوشت ۱۱۰۰۰۰ هزاری هم قیمت‌های پرت است؟

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۱۵ ۱۳:۰۲

خودتان را خسته نکنید با نوشتن مقاله های تکراری و...، قیمت خانه پایین نمی آید آب از سرچشمه آلوده است آقای خسروی فقط مثل یک کارمند ساده به بیان آمار خرید و فروش میپردازد و هیچ کنترلی از باب مسئولیتی که دارد انجام نمیدهد . سایر صحبتهای ایشان هم همان حرفهای تکراری چند سال اخیر هست که تجربه همین چندسال هم نشان می‌دهد بازار مسکن کوچکترین توجه ای به بیانات ایشان ندارد و بر خلاف صحبتهای خسروی قیمت مسکن فقط بالا رفته است.