• دوشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98021608640
  • خبرنگار : 30054

فرصت طلایی برای خرید طلایی

فرصت طلایی برای خرید طلایی

زندگی آسان می‌شود شاید یک شعار چشم‌نواز و گوش‌نواز به نظر بیاید اما در واقع اتفاقی‌ست که امروز با استفاده از تکنولوژی در ساخت و تولید لوازم خانگی رخ داده و از میان کمپانی‌های بزرگ و معروف که در این زمینه فعال هستند، شرکت فرانسوی مولینکس با انتخاب و عمل به این جمله توانمندی‌های خود را در تولید لوازم خانگی به اثبات رسانده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ۱۹ کالا، از آنجا که این برند به دلیل کیفیت و تنوع محصولات به یکی از رهبران اصلی این بازار تبدیل شده، در بازار داخلی ایران نیز به جایگاه ویژه‌ای بخصوص در خرید جهیزیه یا تکمیل وسایل خانه رسیده و نظر بسیاری از متقاضیان در این زمینه را به خود جلب کرده است.

فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا که صداقت در اطلاعات و قیمت، امنیت در خرید و در نظر گرفتن سلایق مخاطبان را در رأس سیاست‌های خود قرار داده و در فروش گوشی موبایل، لوازم و تجهیزات دیجیتال، تجهیزات کامپیوتر و لپ تاپ، کنسول بازی و… این اصول اساسی را به اثبات رسانده است، این‌بار در یک فروش استثنایی محصولات مختلفی از برند ذکر شده را اعم از؛ مخلوط کن، چرخ گوشت، خردکن، گوشت کوب برقی، غذاساز، توستر و آبمیوه‌گیری مولینکس را با تخفیف طلایی عرضه می‌کند.

آنچه قابل اهمیت بوده توجه ۱۹ کالا به شرایط مالی و اوضاع اقتصادی کاربران است تا از هر صنف و قشری و با هر توان مالی در صورت تمایل با استفاده از این مهلت و خرید محصولات مولینکس بتوانند لذت استفاده از ابزاری کارآمد و بادوام را تجربه کنند.

همچنین با توجه به این نکته که فروشگاه اینترنتی ۱۹ کالا معتقدست؛ حق تمام ایرانیان با هر توان مالی برخورداری از رفاه و وسایلی رفاه با کیفیت بوده تا بتوانند زندگی با کیفیتی را نیز تجربه کنند و در راستای مطلبی که پیشتر ذکر شد امکان خرید اقساطی لوازم خانگی هم فراهم شده تا کسی از گردونه‌ی این فرصت عقب نمانده و با توجه به شرایط اقتصادی بتوانند وسایل مدنظر خود را تهیه کنند، البته آنچه مهم خواهد بود محدود بودن زمان این تخفیف برای خریداران است.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha