• سه‌شنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98021709098
  • خبرنگار : 30054

ریجکت شدن ویزای انگلیس و راه حل آن

ریجکت شدن ویزای انگلیس و راه حل آن

چرا ویزای انگلیس ریجکت می‌شود؟ آیا می‌توان برای رفع ریجکت اقدامی کرد؟

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام آژانس سالیان سفر، شاید سوالاتی از این دست برای شما هم پیش آمده باشد. علت سخت بودن دریافت ویزای انگلیس شاید اعتبار آن است که در مقایسه با کشورهای دیگر جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده.

با توجه به تعدد درخواست‌ها برای دریافت ویزای انگلیس و همچنین تعدد ریجکت‌ها، تیم سالیان سفر شما را با شرایط رفع ریجکت ویزای انگلیس آشنا می‌کند. همچنین شما می‌توانید اطلاعات دقیق در رابطه با چگونگی گرفتن وقت سفارت انگلیس را در سایت vaghtuk.ir مطالعه فرمائید.

برای مشخص شدن علت ریجکت ویزا، ابتدا باید مشخص شود که ویزای درخواستی از چه نوعی است.

ویزای انگلیس برای مقاصد خاص تحت عناوین مختلفی به افراد ارائه می‌شود. عناوینی چون ویزای تحصیلی، کاری، توریستی و....

هرنوعی از ویزا با توجه به مدارک خاصی که نیاز دارد، در صورت نقص مدارک امکان دارد ریجکت شود.

بررسی انواع ویزای انگلیس و دلایل ریجکت آن

انواع ویزای انگلیس می‌توان به ویزای پزشکی، کاری، سرمایه‌گذاری، خانوادگی و… اشاره کرد که توضیح بیشتر و دلایل ریجکت‌شان در سایت vaghtuk.ir درج شده است.

ویزای تحصیلی و ریجکت

کشور انگلیس با دارا بودن چهار دانشگاه تراز اول در سطح جهان، سالانه تعداد بسیار متقاضی برای ادامه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی دارد و با وجود ظرفیت محدود برای پذیرش ناچار به گزینش سختگیرانه از متقاضیان است و چنانچه مدارک ارسالی و سوابق تحصیلی فرد دچار کمترین نقص باشد احتمال ریجکت شدن ویزا بالا می‌رود.

ویزای توریستی

این ویزا که مخصوص سفرهای کوتاه و توریستی است، برای مدت ۶ ماهه صادر می‌شود و در صورت داشتن سفرهای کوتاه‌مدت، می‌توان برای سفرهای ۲ ساله و حتی ۵ ساله نیز اقدام کرد.

برخی از دلایل احتمالی ریجکت ویزای توریستی

با توجه به مدارک درخواستی برای ویزای توریستی، وجود نقص در پرینت حساب و مدارک شخص متقاضی و میزبان، می‌توانند از مهمترین دلایل ریجکت ویزای انگلیس باشند.

چگونگی اعتراض به ریجکت ویزای انگلیس

طبق نظر کارشناسان برای اعتراض به ریجکت ویزا باید ابتدا دلایل دقیق ریجکت شدن را فهمید. نکته مهمی که در رابطه با ویزای انگلیس اهمیت دارد تفاوت نوع ویزای توریستی با دیگر انواع است.

ویزای توریستی انگلیس تنها نوعی از ویزای این کشور است که قابلیت اعتراض ندارد و نظر آفیسر پرونده تعیین کننده‌ی اصلی است. در صورتی ریجکتی این نوع ویزا تنها می‌توان دلایل ریجکت را بر طرف کرد. ولی در انواع دیگر ویزا حق اعتراض برای متقاضی همواره وجود دارد.

زمان درخواست مجدد ویزای انگلیس

طبق تجارب بدست آمده مدت زمان لازم برای درخواست مجدد ویزای شینگن چیزی در حدود ۶ ماه است ولی در مورد ویزای انگلیس این زمان وجود ندارد و به محض فراهم آوردن مدارک و اسناد لازم می‌توان برای درخواست مجدد اقدام کرد.

نگران ریجکت ویزا نباشید

اگر ویزای انگلیس شما ریجکت شده اصلاً نگران نباشید. همکاران سالیان سفر در ارتباطات دائمی که با سایت سفارت دارند، با استفاده از تجربه مشاوران زبده مسیر بررسی ریجکت را نشان‌تان داده و برای رفع ریجکت در کنارتان خواهند بود.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha