• چهارشنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98021809960
  • خبرنگار : 71610

مقاومت فلسطین در ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به اسرائیل: انگشت‌مان روی ماشه است

مقاومت فلسطین در ضرب‌الاجل یک هفته‌ای به اسرائیل: انگشت‌مان روی ماشه است

گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی درباره خیانت به فلسطینی‌ها و مقاومت هشدار دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی نسبت به حیله گری، خیانت و آزمایش صبر مقاومت هشدار دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود بر ضرورت پایبندی بدون وقفه رژیم صهیونیستی به تمامی تفاهمات صورت گرفته تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است: انگشت‌مان همچنان روی ماشه است و مردان مقاومت هنوز صحنه نبرد را ترک نکرده‌اند. ما نمی‌خواهیم که ملتمان تحت فشار محاصره و به خاطر گرسنگی از پا دربیایند و بمیرند.

گروه‌های مقاومت ادامه دادند: بازوی نظامی در اتاق مشترک عملیات درسی به دشمن داد که هرگز آن را فراموش نخواهد کرد و ثابت کرد که غزه و مقاومت آن لقمه آسان و لذیذی نیست.

گروه‌های مقاومت در ادامه از تمامی ملت فلسطین خواستند که با مشارکت در راهپیمایی‌های بازگشت، هفتادو یکمین سالگرد نکبة (تشکیل رژیم صهیونیستی) را زنده نگه‌ دارند.

در این بیانیه همچنین با اشاره به طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن"، بر مخالفت گروه‌های مقاومت فلسطین با این طرح تأکید شده است.

یک منبع آگاه نیز تاکید کرد، به رغم برآوردهای مقاومت مبنی بر اینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تصمیمی برای شروع جنگ گسترده چه در حال حاضر یا در آینده نزدیک ندارد اما فرماندهی مقاومت تدابیر امنیتی بسیاری را در قبال خیانت دشمن لحاظ کرده است.

این منبع فاش کرد، مقاومت از طریق میانجی‌گران این پیام را به دشمن رسانده که اگر اشغالگران ظرف یک هفته مسائل مورد توافق را اجرایی نکنند اوضاع به سمت تنش و درگیری پیش خواهد رفت.

وی افزود: موج جدید حملات شدیدتر و گسترده‌تر خواهد بود خصوصا تل‌آویو در تیررس ما خواهد بود، مضاف بر اینکه ابزارهای نظامی دیگری نیز در اختیار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha