• شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98022111005
  • خبرنگار : 30054

سیل تمام شد اما هنوز هموطنان ما به کمک نیاز دارند

ایران اچ پی

سال ۱۳۹۸ با وقوع سیل در بیشتر استان‌های کشور، قریب به ۷۰ درصد از وسعت کشور، دچار خسارت شد. به اساس اعلام کارشناسان، شدت بالای خسارات این سیلاب‌ها عدم رعایت اصول کارشناسی در ساخت سدها، لایروبی نکردن رودخانه‌ها، ساخت‌وساز در نزدیکی رودخانه‌ها و مواردی از این قبیل بوده که شاید اگر این نکات رعایت شده بود، شاهد این حجم از خسارت و هزینه هنگفت نبودیم.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فالنیک، بسیاری از هموطنان‌مان، خانه‌، زمین‌های زراعی، تجهیزات و دام‌های خود که منبع درآمدشان بود را از دست دادند و به دلیل آب گرفتگی منازلشان قادر به دسترسی به لوازم شخصی خود نبودند. حتی این افراد برای پختن غذا هم دچار مشکل شدند.

این روزها شرایط کمی بهتر شده و خبری از طغیان رودخانه‌ها و سیل نیست؛ اما سیل‌زدگان همچنان نیازمند یاری همنوعان خود هستند و نوبت ماست تا بازگشتن به شرایط عادی کنارشان باشیم. لیستی از موارد موردنیاز از سوی نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر اعلام‌شده که به شرح زیر هستند:

انواع مواد غذایی و آشامیدنی، انواع مواد شوینده و بهداشتی، انواع مواد ضدعفونی‌کننده، انواع لباس گرم، زیرانداز و چادرهای اقامتی، نایلون پوششی، ظروف یک‌بارمصرف، شیر خشک و پوشک بچه، چراغ‌های دستی قابل شارژ و فانوس، چراغ‌های والور، کلمن، مخازن نگهداری آب در سایزهای مختلف، بیل دستی، گونی، چکمه، دمپایی، آب‌های بسته‌بندی و....

این‌ها لیستی از اقلامی است که مردم می‌توانند از طریق هلال‌احمر برای سیل‌زدگان ارسال کنند. مابقی مایحتاج سیل‌زدگان که برای عمران و آبادانی مناطق لازم است، از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی تأمین خواهند شد.

شرکت فالنیک (ایران اچ پی) خود را نسبت به هموطنان سیل‌زده مسئول دانسته و اقدام به ارسال خواروبار اساسی افراد کرده است. بسته حمایتی شامل موادغذایی و موادبهداشتی است که تحویل یکی از پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر شده است.

فالنیک (ایران اچ پی) اواخر فروردین نیز برای کمک به زیرساخت‌های کشور، کارشناس‌های خود را به‌رایگان به سازمان‌هایی که در مناطق سیل‌زده بودند اعزام کرد.

همچنین هزینه خسارت تمامی سرورهای آسیب‌دیده‌ای که تحت ضمانت پوشش حوادث فالنیک در این مناطق بودند نیز جبران شده است.

تمامی سرورهای به فروش رفته توسط فالنیک دارای گارانتی پوشش حوادث هستند. این گارانتی کلیه حوادث غیرمترقبه مثل سیل، زلزله، آتش‌سوزی و … را تحت پوشش دارد. این امکان برای سرورهای اچ پی که حتی از فالنیک خریداری نشده‌اند وجود دارد تا تحت پوشش این گارانتی قرار بگیرند و هر سال نیز قابل تمدید است.

پیشنهاد فالنیک به سازمان‌ها گارانتی پوشش حوادث است تا در بروز حوادث مشابه متحمل هزینه‌های گزاف نشوند.

فالنیک (ایران اچ پی) تنها شرکتی است که این نوع گارانتی سرور را ارائه می‌کند.

همچنین با مجوز سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، گارانتی رسمی محصولات اچ پی در ایران است. این شرکت علاوه بر عرضه سرور، استوریج و تجهیزات شبکه، محصولات خانگی مثل لپ‌تاپ، پرینتر و کارتریج را نیز در سبد محصولات خود دارد و این امکان برای مصرف‌کنندگان وجود دارد تا از مرکز خدمات پس از فروش مجهز این شرکت، خدمات تعمیرات و پشتیبانی دریافت کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.