• شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98022111052
  • منبع : فدراسیون ورزش کارگری

ترکیب تیم کشتی ساحلی ایران برای مسابقات جهانی کارگری/ جودوکاران و پتانک‌بازان در اردو

ترکیب تیم کشتی ساحلی ایران برای مسابقات جهانی کارگری/ جودوکاران و پتانک‌بازان در اردو

ترکیب تیم ملی کشتی ساحلی کارگران ایران برای مسابقات جهانی اسپانیا مشخص شد.

به گزارش ایسنا، مرحله اول اردوی آمادگی تیم ملی کشتی ساحلی کارگران برای شرکت در بازی‌های جهانی کارگری ۲۰۱۹ اسپانیا در بابلسر آغاز شد و این اردو تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رضاعبدالله پور (۷۰ کیلوگرم)، حمیدرضازرین پیکر (۸۰ کیلوگرم)، امین حسین زاده (۹۰ کیلوگرم) و اکبر اصفرپور (۱۰۰ کیلوگرم) نفرات اعزامی ایران به مسابقات جهانی در بخش کشتی ساحلی هستند. اکبر خجسته سرمربی این تیم است. تیم ایران در دور قبل این رقابتها چهار طلا بدست ٱورد.

جودوکاران در دومین اردو

همچنین دومین مرحله اردوی تیم ملی جودوی کارگران برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا، در استان اصفهان برگزار شد. سعید قمی، سرمربی تیم ملی جودو کارگران اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا در این باره گفت: «تیم ملی جودو کارگران سومین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. تیم ما در سال ۲۰۱۵ در ایتالیا قهرمان شد، در سال ۲۰۱۷ در کشور لتونی این قهرمانی را تکرار کردیم و به دنبال کسب سومین عنوان قهرمانی جهان و هت تریک در اسپانیا هستیم.»
وی در ادامه افزود: «تیم ملی جودو کارگران در دو بخش بانوان و آقایان اعزام خواهد شد که اعزام بانوان برای نخستین بار انجام خواهد شد. اعزام تیم بانوان برای اولین بار به مسابقات جهانی نشان از نگاه ویژه مجموعه وزارت کار و شخص دکتر رمضی ریاست فدراسیون دارد که باید از نگاه حرفه‌ای ایشان به ورزش جودو کارگری تشکر و قدردانی کرد.»
هفت جودوکار مرد در هفت وزن و چهار جودوکار بانو در چهار وزن تیم ملی جودو کارگری را همراهی خواهند کرد.

حمیدرضا پاپی، محند عباس نژاد، حیدر زحمتکش، محمد رضا سعیدی مدنی، سعید مرادی، حمیدرضا سجادی فر، محمد جمالی، محمد وحید پوراسفندیار، سید مهدی پورحسینی، سحر چغلوند، مهشید آر پناهی، آزیتا شکاری و ساناز اروندی اعضای تیم ملی هستند.

سعید قمی در پایان از تمامی رسانه‌های نوشتاری و دیداری که تیم ملی جودو کارگری را در امر پوشش خبری اردوها همراهی کردند، تشکر کرد و گفت:«باید از پوشش مناسب خبری رسانه‌ها که باعث ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف بین ملی‌پوشان جودو کارگری شد، تشکر ویژه کنم و امیدوارم با کسب مدال‌های رنگارنگ و خوشحال کردن مردم عزیز ایران گوشه‌ای از این زحمات را جبران کنیم.»
 


اهواز میزبان اولین اردوی تیم‌های ملی کارگری پتانک آقایان و بانوان

هیات ورزش کارگری استان خوزستان با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، میزبان اولین اردوی تیم‌های ملی آقایان و بانوان جهت اعزام به ششمین دوره مسابقات کارگری ۲۰۱۹ جهان است.

اردوی تیم‌های ملی کارگری پتانک آقایان و بانوان از ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی کارگری شهدای اهواز برگزار می‌شود.

ستاره نیک‌منش، آزاده قشقایی، ندا قاسمی‌زاده، نیلوفر قربانی و آناهیتا قربانی نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌ملی پتانک بانوان هستند.

اردوی تیم‌ملی پتانک آقایان نیز با حضور غلامعلی شهمرادی، محمدرضا، رحیم و بهزاد زارع، حسین حمیدیان، میلاد خالقی، محمدآقاجری و علیرضا قربانی به سرمربیگری محمدهادی خشنودی برگزار خواهد شد.

بعد از برگزاری اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی کارگری در خوزستان، اردوی تیم‌های ملی پتانک نیز دومین اردوی ملی است که در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha