• یکشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98022211424
  • خبرنگار : 71518

اتهام عجیب فرهاد مجیدی به وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان!

اتهام عجیب فرهاد مجیدی به وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان!

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اتهاماتی را به جامعه فوتبال و وزیر ورزش وارد کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در جریان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل متوقف شد تا شانس قهرمانی در لیگ هجدهم را از دست بدهد. پس از این بازی فرهاد مجیدی، سرمربی جوان آبی‌پوشان صحبت‌های تندی را مطرح کرد و درباره گلی که استقلالی‌ها به ثمر رسانده بودند، گفت‌: این یک اشتباه داوری نیست، بلکه حاصل یک فوتبال کثیف است.

البته این پایان کار نبود. مجیدی صبح امروز (یک‌شنبه‌) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود حملات تندی را خطاب به وزیر ورزش و جوانان و جامعه فوتبال مطرح کرد.

مجیدی در این پست آورده است: استقلال قهرمان نشد و به همه‌ی آنچه می‌خواستند رسیدند، از فدراسیون گرفته تا وزیر و معاون وزیر که در میانه این همه بحران خارجی و داخلی، گرانی و فروپاشی اقتصادی، اختلاس و فساد، آرزویش این است که قهرمان شود. این همه بدبختی گریبانمان را گرفته و فوتبال شادی و تسکین موقت دردهای همه‌ی ماست که آن را با آلوده به ناحق می‌کند و از ما دریغ می‌کند.

گل سالم ما را مردود اعلام کردند و فقط حق بازیکنان و مربیان استقلال را تضییع نکردند، حق میلیون‌ها، طرفدار استقلال را ضایع کردند.

این اشتباه داوری نیست، فساد گسترده است، که همه جا را ریشه دوانده است، از کارشناسی که در تلویزیون، جلوی میلیون‌ها مخاطب به راحتی دروغ می‌گوید و هیچ ابایی هم ندارد که نظرش، قوانین علم فیزیک را هم نقض کند، تا آن پیشکسوتی که تا دیروز دلسوز و نگران من بود که مهره سوخته نشوم و امروز در برابر این حق خوری آشکار سکوت می‌کند.

پشت قدرت و رو به طرفداران استقلال حرف می‌زنم، در برابر بی‌عدالتی‌ها هرگز ساکت نخواهم بود.

ما قهرمانی را از دست دادیم، اما بازیکنان ما، با تمام وجود بازی کردند و این کم از قهرمانی نیست.

هواداران استقلال در هر حالی از ما حمایت کردند، استقامت آنها در طرفداری از تیم، به ما هم درس پایداری می‌دهد".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۰:۵۳

این آقا امر براش مشتبه شده کسی است. مجیدی را الکی بزرگ کردن و نه در دوره بازیگری و نه حالا که مدعی مربیگری است کسی نبوده.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۰۹

شما این شعار رو همیشه آویزه گوشت کن تا بفهمی مجیدی کی هست و کی بوده. شیث رضایی بدو .. آی بدو ..... دنبال فرهاد بدو .. آی بدو .. آی بدو

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۲۲

معلومه اون 4 تا گلی که تو داربی زد بدجور شما رو سوزنده

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۴۹

شما سکوت کنید بهتر است..... بازی زیبا و ساده فوتبال و برای قهرمان کردن یک تیم پیزوری به چه روزی انداخته اند...

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۵۲

فرهاد اگر کسی نیست چرا اسمش می یاد آتیش می‌گیرید. چرا وقتی در زمینه ای غیر از فوتبال حرف می‌زنه آتیش می گیرید.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۴۴

نفرمایید. ایشون سابقه بازی در لیگ امارات رو دارن. چه افتخاری از این بالاتر كه استقلال رو وسط فصل ول كرد و رفت قطر

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۰۹

چگونه با کوچکترین اشتباه داوری بر علیه پرسپولیس جناب حضرات از بالاتر از وزریر گرفته تا کوچکترین کارمنداهای فدراسیون فوتبال هوارشان در میاید و انواع دستور و اخطار نسبت به کمیته داوران صادر می‌کنند حالا شما تیتر میکنید اتهام عجیب؟ همین فصل چه بر سر حریفان پرسپولیس تیم داوری کمیته مسابقات و فدراسیون و آوردند.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۱۱

با احترام. فقر فکری. از سال های قبل، رشد کتاب و کتابخوانی ارتباط عمیقی با پیشرفت علمی و فرهنگی جامعه انسانی داشته و برای زندگی بهتر، همه ما نیازمند مطالعه و پناهجویی از کتاب ها هستیم.نادیده گرفتن فرهنگ مطالعه و افزایش اطلاعات علمی و عمومی آینده خوشایندی را برای جامعه متفکر ایرانی رقم نخواهد زد و آسیب های جدی و سهمگینی را به بدنه فرهنگی کشور و تاریخ و اصالت ایرانی نیز وارد خواهد کرد.در حالی که مردم ایران به ملت فرهیخته ای در جهان معروف هستند که شعرا، فلاسفه و نویسنده های به نام و برجسته ای را در تاریخ خود داشته اند که نوشته های آنان اکنون در بسیاری از دانشگاه های سراسر جهان به عنوان کتاب مرجع شناخته و تدریس می شود.زمانی که ابزارهای ارتباطات مجازی بین ملتی که به تازگی در حال پذیرش جامعه دیجیتالی هستند ورود می کند بی آنکه آموزش و زمان و فرهنگ مناسب استفاده از آن را در اختیار داشته باشد و دسترسی به اطلاعات بی اساس از ماهیت این ابزارها خواهد بود، در نتیجه اقای مجیدی ها، بی سند و مدرک و فقط بر اساس تراوشات ذهنی خود، و افراد هم فکر خود در فضای مجازی ناتوانی مجموعه تیم خود را، با عذری بدتر از گناه پوشش می دهند. و طیف وسیعی از هواداران سرخابی را که اکثر نوجوان وجوانان هستند وارد یک مجادله بی حاصل، البته با زیان و خسارت فراوان می کنند!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۲۱

اولین کسی که ضربه زد به استقلال، وزیر ورزش و دیگران نبودند؛ خودی بودند. روسای باشگاه که شفر با عقل و درایت را برداشتند که اگر بود احتمال قهرمانی استقلال بیش‌تر بود به جایش یک استقلالی دو آتیشه که هنگام عصبانیت احساسی حرف می‌زنه گذاشتن تا راحت بتوانند استقلال را از کورس قهرمانی پایین بکشند. با این حرفها و با این کارها شاید حتی محرومیت و کسر از امتیاز هم نصیب باشگاه شود.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۲۸

این مجیدی همان مجیدی است که وقتی پلیس راهنمایی و رانندگی برای کار خلافی که انجام داده بود و می خواست او را جریمه کند از پلیس طلبکار و شاکی بود؟ حالا هم همان است و با شارلاتان بازی و هوچی‌گری می‌خواهد اذهان را منحرف کند.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۳۰

آره راست میگی تو این چند ساله با صرف میلیون ها دلار هزینه و آوردن مدیران و مربیان و بازیکنان گرون قیمت آخرش هم هیچی نشدید، پرسپولیس صرفا به خاطر ثبات نیمکت و کمترین بضاعت نتیجه می‌گیره باید هم آسمون ریسمون کنید.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۳۴

اصلا هم عجیب نیست، واقعیته آقای روزخوش

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۳۶

فرهاد مجیدی داره میگه این فوتبال کثیفه و داره فکت میده شما به جای این که پیگیری کنید دارید میزنید عجیب!!!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۳۸

به نظرم مدعی العموم باید وارد ماجرا بشه. کار ایشون مصداق بارز تحریک اذهان عمومیه.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۴۷

آقای فرهاد مجیدی عزیز 29 هفته گذشته، گیریم وزیر میخواد پرسپولیس قهرمان بشه استقلال چرا بازی‌های خودش و نبرده؟؟ همش به ضررش گرفتن؟؟ چرا تو داربی باختین؟؟ داور الکی کرنر گرفت؟؟ یکلام اعتراف کن که ضعیف کار کردین در حد قهرمانی کار نکردین، ضمنا هنوز پرسپولیس قهرمان نشده که شما این‌قدر ناراحت شدی.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۱:۴۷

بابا بی‌خیال شو. شما همان کسی هستی که تیم را ول کردی رفتی دنبال پول و منال و همان سال تیم قهرمانی را از دست داد. ما کجا را باور کنیم یک کم منطقی باشد دادا فرهاد.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۱۸

چرا مردم را با این کامنت‌های نیش دار آزار می‌دهی؟ از خدا نمی‌ترسید؟ وای بر شما.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۱۹

کله ات بد جوری بوی قورمه سبزی می‌ده آقای مجیدی.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۱۱

اینا همش فراربه جلو هستش . داره دست و پا میزنه که سال بعد بشه سرمربی استقلال.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۲۶

این جار و جنجال ها همه اش برای خاطر این است که یادمان برود گوشت گران شد، مرغ گران شد، برنج گران شد، پیاز و گوجه گران شد، کرایه تاکسی و اتوبوس و مترو گران شد، اما حقوق‌ها اضافه نشد!!!!!!!! حالا هی اره بدید تیشه بگیرید.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۲۷

مجيدي از بچه‌هاي شهرك خاورشهر تو جاده خاورانه از وقتي كه تو فوتبال رشد كرد و رفت استقلال گفت من بچه ميردامادم اين بود كه از چشم بچه محل هاش هم افتاد. زود بزرگش كردن و اين جايگاه براش بزرگه

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۴۵

بنده خدا در این مورد که فساد بنیان این مملکت را نبود کرده راست می گه اظهر من الشمس است که فساد همه جا هست همراه با دروغ و ریا

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۴۸

چرا آن روز که در دیدار نیمه نهایی جام حذفی در آبادان با ناداوری سر صنعت نفت را بریدند و استقلال را به ناحق صاحب جام حذفی کردن صدای این حضرات را کسی نشنید و سر خود را زیر برف پنهان کردند؟ از طرفی باور کنید مجیدی چون احساساتش سریع‌تر از فکرش به جریان میافتد خود یک حاشیه برای استقلال است همانند دوره بازیکنی که برای انتخابش که تست دوپینگ دهد رقیق الاحساس میشد و اشکش جاری که توسط دوربین‌ها شکار می‌شد!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۲

لا اقل صبر میکردی سه بازیت تمام می‌شد بعد دور ور میداشتی مواظب باش بزرگ‌تر از تو را "مدیران آبی" فیلم کردند !

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۳

دستگاه خریداری شده و تست شده ویدئو چک کجا است ؟

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۴:۳۵

این حرف‌ها نتیجه ماست مالی کردن دوپینگهای مکرر این آقا در زمان بازیگری ایشان است.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۴:۳۹

مجیدی جو گیر شده. خیلی زوده تا مربی بشه آن هم مربی تیم بزرگ استقلال .باید از دسته یک و تیم کوچک شروع کنه تا مریی بشه بعدا. مگر از سایرین که از لیگ های پایین شروع کردند کار بلد تره-کی مربی‌گری کرده -خیلی زوده براش .این لباس براش خیلی گشاده

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۵:۰۸

حتما تارتار و گل محمدی و دایی و برانکو بزرگ هستن.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۵:۳۲

نیامده سوختی برادر! من از خار سر دیوار دانستم! که ناکس، کس نمی‌گردد به این بالا نشینی ها! از ناپلئون پرسیدند می‌خواهیم کسی را خراب کنیم چه کنیم؟ گفت به او مسوولیت بالایی بدهید که شایستگیش را نداشته باشد!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۳ ۰۸:۰۰

احسنت حق کلام را ادا کردی دادا