• یکشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98022211529
  • خبرنگار : 71518

برانکو در واکنش به اظهارات مجیدی: قهرمان می‌شویم چون داربی‌ها را نباختیم

برانکو در واکنش به اظهارات مجیدی: قهرمان می‌شویم چون داربی‌ها را نباختیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اظهارات فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (یک‌شنبه‌) فرهاد مجیدی با انتشار پست‌هایی در صفحه اینستاگرام خود قهرمانی پرسپولیس را منوط به حمایت وزیر ورزش و جوانان دانست. او البته در پست دیگری پیکان اتهامش را به سمت معاون وزیر امور خارجه گرفت. او دیشب نیز قهرمان نشدن استقلال را به خاطر "کثیف بودن فوتبال ایران" قلمداد کرد.

در همین رابطه برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهارات فرهاد مجیدی، اظهار کرد: به او و بقیه بگویید بازی ما مقابل ماشین سازی تبریز در تهران را ببینند که چطور داور به غیر از پنالتی که برایمان گرفت، دو پنالتی دیگر را بر روی بودیمیر برایمان نگرفت. چه کسی برای قهرمان شدن به ما کمک کرده است؟

وی افزود: اگر ما قهرمان می‌شویم به خاطر این است که امسال در هیچ داربی‌ای بازنده نبودیم. استقلال را بردیم و یک بار هم مقابلش به تساوی رسیدیم و در هر دو بازی از آنها بهتر بودیم. مقابل سپاهان هم مساوی کردیم. مقابل پدیده هم در دو بازی برنده شدیم. مقابل تراکتورسازی هم دو تساوی به دست آوردیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۱۵

خیلی به پارتی‌هات امیدواری؟ می‌رسه روزی که با سر به زمین بخوری.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۷:۴۳

میگه نباختیم نمیگه که داور نگذاشت با اون گل سالم که افساید گرفت و پنالتی دقیقه آخر فغانی که براش گرفت..یاهمین دیشب که همه ی اتفاقات و اشتباهات داوری به نفعش بود..از مردود شدن گل سالم تا پنالتی اشتباهی که ضد امیر قلعه نویی گرفتن

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۲۳

سلام جناب ... بله بازي تراکتور رو نباختين چون تو روز روشن گل تراکتور رو نگرفتن بله چون بازي با سپاهان پنالتي الکي گرفتن.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۳۰

اقايه برانكو شما بر حساب جه مى گويى كه در هر دو بازى از استقلال بر تر بودى، آمار بازى بر گشت هست كه استقلال تيم برتر بود و فقط با بد شانسى بازى را باخت.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۴۰

جناب پروفسور، شما وقتی داربی‌ها رو می‌باختید هم قهرمان می‌شدید!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۴۱

حرف حق جواب نداره. تیمی كه به همه تیمای صدر جدول باخته انتظار قهرمانی هم داره. با هوچی گری تو اینستاگرام به هیچ جا نمیرسی فرهاد خان

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۲:۵۳

در آینده رسوا خواهید شد، مثل پول‌های هدایتی، سند جعلی طارمی، خریدن رسانه ها و ...

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۰۴

فرهاد کوچولو هنوز جا داره

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۴:۰۶

حالا بگذار قهرمان بشو بعد نطق کن

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۳:۵۷

بودیمیر چند تا بازی کرده و چقدر پول گرفته؟

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۴:۰۹

مجیدی هنوز غوره نشده می خواهد مویز گردد! فرهاد جوان صبر کند جوهر حکم مربیگریش خشک شود و ببیند آیا او را برای مربیگری سال بعد صاحب صلاحیت تشخیص می دهند و یا بیرونش می‌کنند، بعد نظر بدهد. وقتی تیمی از لحاظ فنی ناتوان است، راه نخ نما شده و پوسیده همین فرار به جلو و دستاویزی به بهانه‌های واهی است، مگر پنالتی روی بودیمیر را داور نگرفت؟ مگر به پرسپولیس در ماه گذشته باختید اشکال داوری بود، پنالتی را هم گرفت که به آسمان زدید؟ پیشنهاد می کنم مجیدی به جای حرف زدن، برود کار یاد بگیرد و در 2 یازی تحت مربی‌گیری او استقلال 3 گل در تهران خورد (2 تا از تیم قعر جدولی)

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۴:۳۸

قهرمان می‌شویم چون داربی‌ها را نباختیم))) من هم با شما هم عقیده هستم چون که نمی‌گذارند ببازی. نگران نباش.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۸:۰۰

قبلاً که داربی را باخته بودیم، کجا بودند که نگذارند ببازیم. اینجور بود که هیچ داربی رو نمی باختیم

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۵:۰۲

پرسپولیس خود را به آنها که از فوتبال چیزی می فهمند ثابت کرده. مبارکت باشه سومین قهرمانی. راستی یادتونه پرسپولیس همان سال که در تفاضل گل قهرمانی را به استقلال خوزستان واگذار کرد هیچگاه از این حرف ها نزد؟ امسال باید چهارمین جام پیاپی را بالا می کشید این شیر خفته که چند سالی است بیدار شده و سر قرار نداره.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۵:۳۰

مجیدی نباید قبول می‌کرد به جای شفر بیاد که حالا مجبور نشه زیر بار فشارها، این حرفا رو بگه. شفر بینوا تیمشون رو از ته جدول کشید رتبه دوم و سوم بعد ببین باهاش چه کردن؟ برانکو هم سالی که پرسپولیس رو از ته جدول کشید بالا دوم کرد، اگه به خاطر دوم شدن انداخته بودنش بیرون، الان پرسپولیس آنقدر خوب و قوی نبود.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۱۸:۲۱

داربی را با خوش شانسی بردی خودت می دونی برتر نبودی

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۰

اگه گل درست استقلال رو مردود اعلام نمی کردند الان می تونستی اظهار نظر کنی!!.همه دیدند سر استقلال و سپاهان و تراکتور بریدند تا یه تیم قهرمان بشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۲ ۲۱:۳۷

فرهاد مثل زمان بازیش با هوچی گری میخواد دل هواداران رو بدست بیاره ! آخه یکی نیست بگه تا زمان گلی که مردود بود، چه گلی به سر هواداران‌تون زدی؟ اگه فدراسیون و اصحاب فوتبالی، حسابی باشند باید جواب اساسی به توهین و تهمت‌هاشون بدن.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۳ ۰۴:۳۵

برانکو... داربی ها رو نباختی درسته. چون گندزدن تو استقلال که تو با جون کندن و چیپ زدن ما و... مساوی بگیری. سپاهان نباختی چون سرشو بریدن. تراکتور رو براش نگرفتن پنالتی. اگه راست میگی چرا پاختاکور رو نتونستی ببری؟؟؟ پاختاکور هم تیم!!! قدرت شما اونجا معلوم شد. مجیدی راست میگه دیگه. بعدش کدوم پنالتی روی بودیمیر؟ بودیمیر تاحالا چه درخششی داشته؟ این نشون میده سفارش سه پنالتی قبل از بازی دادی ولی متاسفانه شرایط یکیش رو تونست شبیه سازی بکنه. راستی کی تبریزی از استقلال میره راحت بشیم؟؟؟؟ هیچی بلد نیست.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۵ ۱۳:۰۵

توهمات رو کنار بگذارید حضرات استقلالی! قهرمانی پارسال و پیارسال اونهم با اون اختلاف معنی دار چطور؟ نیمه نهایی آسیا پیارسال چطور؟ فینال آسیا پارسال چطور؟... تازه اگه اشتباهات داوری نبود 3 سال پیش هم قهرمان شده بودیم. به‌جای این بهانه ها دنبال مربی خوب باشین

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۳۰ ۰۹:۲۵

شما قهرمان شدید چون تارتار امتیاز به شما هدیه داد. شما گل‌محمدی را دارید که 3 فصله ماموریت داره از رقیبای شما امتیاز بگیره و به شما هم ببازه / قهرمان شدید چون تا گل‌محمدی و تارتار هستند اول فصل شما 12 امتیاز دارید بقیه تیم‌ها صفر امتیاز. حقا که استراتژی پروین و دادکان و شرکا جواب داده سه فصل متوالی.