• جمعه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۵:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98022513618
  • خبرنگار : 71506

مریم طالبی: بهترین‌های جهان در یونیورسیاد حاضر می‌شوند

مریم طالبی: بهترین‌های جهان در یونیورسیاد حاضر می‌شوند

سرمربی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران با بیان اینکه ۴ چهره اصلی تیم ملی بزرگسالان در این تیم حضور دارند، گفت: کار سختی در یونیورسیاد خواهیم داشت.

مریم طالبی در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران در راه آماده‌سازی جهت حضور در یونیورسیاد ۲۰۱۹، اظهار کرد: ۴ چهره اصلی تیم ملی تیراندازی بزرگسالان ایران شامل نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، امیرمحمد نکونام و مهیار صداقت علاوه بر اینکه برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنند در تیم ملی دانشجویان نیز حضور دارند و در یونیورسیاد ۲۰۱۹ به مصاف حریفانشان می‌روند. نفرات بسیار خوبی در تیم حضور دارند و امید زیادی برای کسب نتیجه در این رقابت‌ها داریم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی دانشجویان با اشاره به برنامه‌های تیم ملی تیراندازی ایران گفت: پایان هفته جاری عازم اردوی آماده‌سازی هانوفر در آلمان هستیم و از همان‌جا عازم ورلد کاپ مونیخ که ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود، خواهیم شد. ما ۳ رویداد برای کسب سهمیه المپیک در پیش داریم که به ترتیب شامل ورلدکاپ مونیخ، ورلد کاپ ریو و قهرمانی آسیا در قطر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان تیراندازی ایران برای کسب سهمیه المپیک دائماً در اردوهای تیم ملی و مسابقات مختلف حضور دارند، خاطرنشان کرد: از آنجا که نفرات اصلی تیم ملی در تیم ملی دانشجویان نیز حضور دارند، شرکت در این اردوها و مسابقات باعث آمادگی هر چه بیشتر این نفرات خواهد بود و قطعاً در کسب نتیجه هر چه بهتر آن‌ها در این رویداد نیز اثرگذار خواهد بود.

طالبی افزود: پس از مسابقات ورلدکاپ مونیخ، تیم ملی رقابت‌های یونیورسیاد ایتالیا را که اواسط تیرماه برگزار می‌شود، در پیش خواهد داشت. با توجه به تلاقی این رویداد با مسابقات مختلف کسب سهمیه المپیک و اهمیت حضور در این مسابقات، اکثریت قهرمانان بزرگ جهان که در دانشگاه نیز در حال تحصیل هستند عازم ایتالیا می‌شوند تا در یونیورسیاد حاضر شوند. کشورهایی مثل ایتالیا به عنوان میزبان، چین، کره جنوبی، سنگاپور، آلمان، نروژ و دانمارک از جدی‌ترین رقبای ما هستند که از نفرات خوب و باتجربه‌ای برخوردارند و قطعاً رقابت سختی با آن‌ها خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران گفت: همین امر باعث افزایش هر چه بیشتر سطح کیفی مسابقات یونیورسیاد خواهد شد و کار ما را سخت‌تر خواهد کرد. ما در بخش انفرادی این شانس را داریم که حداقل دو فینالیست داشته باشیم. در بخش فینال نیز بدلیل حساسیت بالا ۵۰ درصد کار بر عهده ورزشکار است و ۵۰ درصد دیگر نیز شانس و اتفاقات دیگر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم بانوان ما تیم بسیار خوب و باتجربه‌ای است و اگر در بخش تیمی نیز شرکت کنیم شانس کسب موفقیت را خواهیم داشت. نفرات ما جزو بهترین‌ها هستند و علاوه بر اینکه در بخش انفرادی شانس کسب مدال داریم در بخش تیمی نیز در صورت حضور، می‌توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha