• جمعه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98022714119
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

تابش: از نظر من سپاهان قهرمان است

مسابقه فوتبال تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر شرایط رقابت برابر بود اکنون سپاهان قهرمان بود و تیمم اکنون از نظر من قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مسعود تابش پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان و کسب مقام نایب قهرمانی لیگ‌برتر اظهار کرد: بعد از سه فصل ناکامی، سپاهان در فصل جاری خیلی خوب کار کرد و به اعتقاد من سپاهان قهرمان است چراکه اگر در شرایط برابر رقابت داشتیم مطمئناً قهرمانی اکنون به نام ما بود.

او ادامه داد: یک بازی دیگر در جام حذفی با پرسپولیس بازی داریم، تمام تلاشم این است که در آرامش صحبت کنم و بتوانیم یک بازی جوانمردانه را به نمایش بگذاریم و به قهرمانی در آن جام بسیار امید داریم، از بچه‌ها ممنون هستم، تمام تلاش خود را انجام دادند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره میزبانی از پرسپولیس در جام حذفی نیز عنوان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که میزبان شایسته‌ای باشیم. من صحبت کردم و گفتم از این جمعیت زیادی که به ورزشگاه خواهند آمد، تعداد اندکی هستند که ممکن است رفتارهای ناهنجاری داشته باشند، مطمئن هستم که مردم با فرهنگ اصفهان تمام تلاش خود را خواهند کرد که میزبان شایسته‌ای باشند و به طور طبیعی در یک فضای آرام و طی یک بازی جوانمردانه می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده و با اعتماد و احترامی که برای هواداران سپاهان قائل هستم، نشان خواهند داد که شرایط میزبانی به چه صورت خواهد بود و همین‌جا از آن‌ها می‌خواهم که فقط ما را تشویق کنند چرا که این نوع حمایت بسیار مؤثرتر خواهد بود.

تابش یکی از عوامل رشد سپاهان را هوادارانش دانست و اظهار کرد: شاید در برخی مقاطع تیم ما از بین می‌رفت، ولی همین مردم پشتیبان باشگاه بودند و از آن‌ها استدعا دارم که نشان دهند که شرایط میزبانی چگونه است، اگر تعداد اندکی هستند که قصد برهم زدن نظم داشته باشند، خود هواداران ما جلوی این افراد را خواهند گرفت.

او درباره کادر فنی فصل آینده سپاهان نیز گفت: سه فصل ناکام بودیم و نتایج خوب کنونی سپاهان بابت تلاش‌های کادر فنی و به ویژه سرمربی بوده است. البته سپاهان پتانسیل این موضوع را همیشه داشته و دارد. همین کسب مقام نایب قهرمانی ساده نیست. در این فصل ما حتی یک مورد تنش در بین بازیکنان نداشتیم که نشان از خوب بودن مجموعه تیم بوده است و استحقاق قهرمانی را داشتیم و امیدواریم تا در جام حذفی قهرمان شویم.

تابش درباره تقویت سپاهان در فصل آینده اظهار کرد: با توجه به کسب سهمیه آسیا به طور طبیعی باید تیم تقویت شود و هدف‌گذاری ما موفقیت در آسیاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۰۴

آره. این همه هزینه و بودجه دولتی و تهش هم هیچی! واقعا قهرمان شمایین!!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۳۹

جام خذفی هم مال ماس خیالت راحت

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۱:۴۱

از نظر ننه من هم من خوشکلترین مرد روی کره زمین هستم.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۱۲

البته از نظر شما سپاهان کل جهان است

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۲:۴۹

باسلام. خدا رحمت کند مرحوم محمود حریری، بنیانگذار سپاهان را. او به مسائل فرهنگی و اخلاقی در باشگاه اهمیت زیادی می‌داد و بر علم و تحصیل بازیکنان تیم نیز تأکید داشت. حریری فارغ‌التحصیل دانشسرای تربیت بدنی بود. از جناب مسعود تابش نیز انتظار می رفت که با سبک و سوق خلف خود ادامه دهد. زیرا آقای تابش مانند مرحوم حریری تحصیلکرده، فوتبالیست و مربی بوده است. ولی متاسفانه مصاحبه فوتبالی جناب تابش در حد و شان گذشته، تحصیلی و ورزشی خودش نیست! جناب تابش شما در مرز 70 سالگی هستید و البته شکست ها و پیروزی های متعدی را تجربه کرده اید. در واقع نباید با یک غوره سردی ات کند و با یک مویز گرمی ات کند. آقای تابش لطفا شما مروری بر مصاحبه های فوتبالی گذشته خود تان کنید تا شاید متوجه شوید با صحبت های بی ربطتان به ورزش فوتبال، در وهله اول بیشترین ضربه را به گذشته تحصیلی و فوتبالی خود می زنید سپس باعث تحریک لیدرهای فوتبال و هواداران فوتبالی می شوید. متاسفانه صحبت های احساسی و نوجوان پسند شما در رابطه با فوتبال هزینه های جبران ناپذیری به ورزش، خصوصا فوتبال وارد کرده است. هر چند که شما شرعا و عرفا باید پاسخگوی خسارت ها به استادیوم های فوتبال باشید. من نمی خواهم نبش قبر کنم و به میزبانی های شما در گذشته ورود کنم. ولی لطفا تا دیر نشده تجدید نظر فرمایید.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۳:۲۳

سپاهان بیشترین سود رو از داوری کرد. برای فریب افکارعمومی باید هم همین را بگویید آقای تابش!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۰۰

آقای تابش تیم سپاهان همین مقام رو هم مدیون بازیهای پایانی بسیار بد تیم استقلال هست. مطمئنا اگر استقلال کمی بهتر بازی می کرد سپاهان همین رتبه رو هم به دست نمی‌آورد.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۴:۴۰

سپاهان همیشه قهرمانه. سپاهان عاشقانه دوستت داریم

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۲۷

خیلی عجیب و جالبه که پرسپولیسی‌های محترم اینجور خودشون رو گول میزنن و فکر میکنن بقیه هم نمی‌فهمند و ندیدند!! این که تمام مجموعه فدراسیون و داوری متفق القول و عمل بودند که پرسپولیس قهرمان بشه برای همه روشنه.... یه نگاه به داوریهای آخر فصل بندازید مشت است نمونه ی خروار.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۵:۳۰

حالا این بنده خدا که یه چی واسه خودش گفته اما من دارم به این فکر می کنم که استقلال شفر رو وقتی تیم رده دوم بود انداخت بیرون که حالا بشه تیم سوم؟! یا سوم بهتر از دومه؟!

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۱۸:۰۸

آقای روحانی بودجه تمام باشگاه‌های فوتبال رو قطع کنید و اعلام کنید هر باشگاهی موظف است پول باشگاهش را خودش تامین کند نه بیت المال مردم زیر فقر. تمام باشگاهای دنیا خودشان مخارج‌شان را تولید می‌کنند اگر این باشگاه ها نمی توانند درشان را تخته کنند. مردم نباید در زمان جنگ اقتصادی و تحریم که فقیرشان کرده جور باشگاه‌های فوتبال با بازیکان میلیاردی را بکشند، حتی مدیران میلیاردی را هم باید حذف کنید. به جای دادن پول‌های بیت المال به خارجی‌ها و مدیران بی‌خاصیت و سرمایداران وارد کننده و آقازاده‌ها، سرمایه رو خرج ساخت و ساز و کار آفرینی و ثروت و قدرت برای ملت و مردم کنید. وقتی که مردم کارو بارشون خوب بشه ورزش و تفریح هم خوب میشه.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۲۷ ۲۱:۳۸

بله شتر در خواب بیند پنبه دانه....