• شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98022814513
  • خبرنگار : 71575

سیدجلال: برخی مدیران اشتباهات‌شان را گردن پرسپولیس می‌اندازند/برای سخت‌ترین دیدار آماده می‌شویم

سیدجلال: برخی مدیران اشتباهات‌شان را گردن پرسپولیس می‌اندازند/برای سخت‌ترین دیدار آماده می‌شویم

کاپیتان پرسپولیس گفت: مدیران برخی باشگاه‌ها اشتباهات‌شان را گردن پرسپولیس می‌اندازند.

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی، مدافع پرسپولیس پس از هت‌تریک قهرمانی با پرسپولیس گفت: از هواداران تشکر می‌کنم و ممنون آن‌ها هستم و این قهرمانی که با تلاش بازیکنان به دست آمد، کم‌ترین کاری بود که می‌توانستیم برای آن‌ها انجام دهیم.
او ادامه داد: به دست آوردن قهرمانی سخت است و نگه‌داشتن آن سخت‌تر. یکی از سخت‌ترین سال‌های ما بود. در ابتدای فصل لیگ قهرمانان را داشتیم که هدف ما موفقیت در آن بود. بازیکنان ما خیلی اذیت شدند و خیلی حرف‌ها شنیدند. با دست‌ها و پنجره‌های بسته توانستیم خیلی کارها را انجام دهیم اما در قدم آخر کم آوردیم. با تمام این‌ها توانستیم قهرمان شویم. اگر بخواهم جزئیات را بگویم باید خیلی از مسائل را بگویم. اگر کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به بعضی مسائل ورود نکند، خیلی‌ها می‌توانند هر چه می‌خواهند بگویند. اگر بنا به حرف زدن باشد، ما بیش‌تر از همه حرف داریم. هر کسی به خود اجازه می‌دهد که درباره همه مسائل صحبت کنند در حالی که در حد پرسپولیس نیستند.
حسینی ادامه داد: روی حرف من با همه است اما بیش‌تر با مدیران باشگاه‌های دیگر هستم که اشتباهات خود را گردن اشخاص دیگر می‌اندازند. ما نسبت به بقیه تیم‌ها کم‌تر هزینه کردیم زیرا پنجره‌مان بسته بود و بازیکنانی هم که در نیم‌فصل به ما اضافه شدند، تا هفته‌های آخر نتوانسته بودند هماهنگ شوند. در نیم فصل اول بحث تیم ملی بود که خیلی‌ها با هم یار شدند که به پرسپولیس ضربه بزنند. بعد از آن باز هم این اتفاق افتاد اما نتوانستند به پرسپولیس ضربه بزنند. خوشبختانه یا متأسفانه نمی‌توانم درباره آن‌ها چیزی بگویم. بازیکنان و هواداران ما کار بزرگی انجام دادند و این قهرمانی خیلی سخت بود.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه تیم‌های دیگر مانند استقلال می‌گویند که مقامات ورزشی طرف یک تیم خاص هستند، توضیح داد: وقتی این صحبت می‌شود، باید به مسائل نگاه کنید. ضربه‌ای که به پرسپولیس زدند بیش‌تر از تیم‌های دیگر بوده است. ما نمی‌توانستیم بازیکنی جذب کنیم اما تیم‌های دیگر هر کاری خواستند کردند و متأسفانه هر کاری هم بخواهند می‌توانند انجام دهند. همه چیز درست می‌شود و بازیکنان ما هم حرف خواهند زد و همه چیز را خواهند گفت که شاید خیلی‌ها رسوا شوند و از این مسئله کوتاه به خاطر هواداران‌مان کوتاه نمی‌آییم.
وی درباره اینکه بیرانوند گفته بود که نمی‌خواهند ما قهرمان جام حذفی شویم تصریح کرد: همه بازیکنان آماده هستند. دوشنبه با السد که یکی از بهترین تیم‌های آسیا است بازی داریم و بهتر است روی آن تمرکز کنیم. هواداران ما به طور قطع ورزشگاه را پر می‌کنند و بعد از آن هم به دیدار با سپاهان فکر می‌کنیم که با تمام قوا به میدان رویم و برای‌مان مسائل حاشیه‌ای اهمیتی ندارد. هر کاری می‌خواهند بکند به ما مربوط نمی‌شود و ما تنها کاری می‌توانیم به عنوان بازیکن انجام دهیم این است که برای سخت‌ترین دیدار آماده شویم.

سیدجلال حسینی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد درباره ناراحتی برانکو از مشکلات مالی گفت: این مشکلات مالی خیلی ما را اذیت کرد اما درباره آن زیاد صحبت نکردیم زیرا هدف ما قهرمانی بود. برانکو در آن زمان حق داشت زیرا ۷ یا ۸ ماه بود پولی نگرفته بود. باشگاه هم از نظر ارزی مشکل داشت اما حق با برانکو بود چون از اول فصل پول نگرفته بود. بسیاری از تیم‌ها به راحتی بازیکن می‌گرفتند و به راحتی تیم و بازیکن‌های خود را تغییر می‌دادند اما کسی درباره این مسائل صحبت نمی‌کرد. دریافتی ما حدود ۶۰ درصد است. نمی‌دانم این مشکل ما حل می‌شود یا نه اما فاصله بازی‌ها کم است و نمی‌توانیم به این مسائل ورود کنیم زیرا تمرکز خود را روی بازی‌های‌مان گذاشتیم. امیدواریم مدیران باشگاه بتوانند کارشان را درست انجام دهند و جوابگوی بازیکن‌ها و کادر فنی باشند.
او در پایان درباره اینکه آیا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بالاخره خصوصی خواهند شد یا نه؟ گفت: خیر. این اتفاق نخواهد افتاد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha