• شنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98022814882
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر مطرح کرد؛

جزییاتی از مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا

جزییاتی از مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در حل مشکلات شرکت صنعتی دریایی صدرا اظهار کرد: صدرای بوشهر دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در عرصه تولید و اشتغال است که باید تلاش شود با کمک و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط این واحد صنعتی تولیدی زمین‌گیر نشود.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر با تاکید بر رفع توقیف اموال صدرا افزود: تشکیل کارگروه تخصصی برای حل مشکلات صدرا با دستگاه‌های تأمین اجتماعی و اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر ضروری است.

استاندار بوشهر، ارائه راهکارهای لازم برای فعال کردن صدرا را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: شرکت صدرای بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار است که می‌تواند در پروژه‌های مختلفی از جمله واحدهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر فعالیت داشته باشد.

گراوند با بیان اینکه راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد باید در دستور کار قرار بگیرد تصریح کرد: واحدهای تولیدی راکدی که با حمایت می‌توانند فعال شود باید مورد توجه قرار بگیرند و راهکارهای لازم برای پرداخت تسهیلات به آنها ارائه شود.

وی با تاکید بر تسریع در راه‌اندازی واحدهای جدید تولیدی و صنعتی از جمله صنایع پتروشیمی بوشهر و متانول کاوه افزود: در راه‌اندازی این صنایع باید نگاه اشتغال آنها به جذب نیروهای بومی استان بوشهر باشد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در راستای تأمین نیاز کشور به محصولات مختلف، نیاز است واحدهای صنعتی و تولیدی استان که ظرفیت خالی دارند فعال شود تا ضمن افزایش محصول زمینه اشتغال جوانان را فراهم کند.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های تولیدی بر اساس ظرفیت‌ها، منابع و توانمندی‌های استان بوشهر گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش‌های گلخانه‌ها، آبزی‌پروری، گردشگری، معادن و دیگر حوزه‌ها تدوین و طبق برنامه زمان‌بندی اجرا و تکمیل شود.

وی افزود: باید زمان اجرای پروژه‌ها مشخص شود و قرارداد سرمایه‌گذارانی که بر اساس برنامه طرح خود را اجرا نکنند لغو می‌شود.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha