• یکشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98022915267
  • خبرنگار : 30054

بهبود و آسان‌سازی ارتباطات تلفنی با پاناسونیک

بهبود و آسان‌سازی ارتباطات تلفنی با پاناسونیک

تقریبا می‌توان گفت این روزها کمتر مکانی را می‌توان یافت که فاقد تلفن ثابت باشد. شما در هر مکانی که هستید اگر به اطرافتان بنگرید یک تلفن را خواهید یافت. همین امر نشانگر این است که تلفن جزوی از زندگی انسان شده و نبود آن ممکن است هر شخصی را دچار مشکل کند.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، تلفن‌ها چه از نوع تلفن بیسیم باشند و چه از نوع رومیزی در اماکن تجاری و منازل امکان برقراری ارتباط صوتی بین دو طرف خط را فراهم می‌کند. البته باید توجه داشت که تلفن‌های پیشرفته امروزی با استفاده از فنّاوری‌های جدید مخابراتی امکان تماس با چند خط و حتی تماس تصویری را نیز می‌توانند فراهم کنند.

ارتباط آسان با دنیای پیرامون، از مهم‌ترین اهداف اختراع تلفن بوده است. امروزه تلگراف و نامه و راه‌های قدیمی برای ارتباط از راه دور تقریباً منسوخ شده و با استفاده از تکنولوژی هر شخص می‌تواند با داشتن یک گوشی تلفن با دیگران ارتباط برقرار کند. هر شخص با تلفن خود می‌تواند با آن سوی کره زمین نیز به‌راحتی تماس بگیرد؛ اما امروزه کار تلفن‌ها محدود به برقراری تماس و انتقال اصوات نیست. تلفن‌های امروزی امکانات زیادی دارند که می‌تواند ارتباطات را بهبود بخشد.

تلفن پاناسونیک از با کیفیت‌ترین تلفن‌های موجود در بازار جهانی است و از قابلیت‌های بسیار خوبی جهت بهبود و آسان‌سازی ارتباطات بهره می‌برد. استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات جهت ساخت و به‌کارگیری جدیدترین فنّاوری‌های در تلفن‌های پاناسونیک باعث محبوبیت جهانی آن شده است. در ادامه به شرح بخشی از امکانات تلفن‌های پاناسونیک خواهیم پرداخت:

منشی تلفنی:

حتماً با این امکان آشنایی دارید. منشی تلفنی می‌تواند در صورت عدم حضور شما در منزل و یا زمانی که دستتان بند است از تماس‌گیرنده آن‌سوی خط بخواهد بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارد تا در زمان مناسب با آن‌ها تماس بگیرند. این قابلیت باعث می‌شود هیچ تماسی از دست نرود. علاوه بر این بسیاری از مدل‌های تلفن که دارای قابلیت منشی تلفنی هستند، می‌توانند به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شوند که در صورت ضبط کردن پیام با تلفن همراه شما تماس گرفته و اعلام کند که شما یک پیغام جدید دارید.

کالر آیدی گویا:

تا همین چند دهه پیش بسیاری از تلفن‌ها فاقد نمایشگر بودند و شماره تماس‌گیرنده را نمایش نمی‌دادند. بیشتر تلفن‌های امروزی دارای نمایشگر برای نمایش شماره گرفته‌شده یا اطلاعات تماس‌گیرنده دارند. این قابلیت علاوه بر اینکه باعث می‌شود شخص تماس‌گیرنده را بشناسید و در صورت تمایل تلفن را بردارید، می‌تواند با نمایش شماره گرفته‌شده از جانب شما، خطا در شماره‌گیری را به حداقل برساند؛ اما تلفن‌های امروزی تنها اطلاعات تماس‌گیرنده را نمایش نمی‌دهند؛ بلکه می‌توانند اطلاعات را اعلام کنند تا بدون نیاز به اینکه نزدیک تلفن بروید بتوانید در هر جای خانه متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است.

تلفن‌های چند خط:

برخی از مدل‌های گوشی تلفن می‌توانند از دو یا چند خط تلفن پشتیبانی کنند. این قابلیت باعث می‌شود شما بتوانید تمامی تماس‌های خود را از طریق یک گوشی تلفن مدیریت کنید و هزینه‌های خود بدون نیاز به خرید چند گوشی تلفن، پایین بیاورید. این نوع گوشی‌های تلفن برای دفاتر کوچک دارای دو یا سه خط مناسب است تا منشی بتواند از طریق یک گوشی تمامی تماس‌ها را پاسخ دهد.

جک هدست:

بسیاری از گوشی‌های تلفن، دارای جک هدست هستند و شما می‌توانید به‌جای اینکه گوشی تلفن را در دستتان بگیرید، به آن هدست متصل کنید و به‌راحتی تماس‌هایتان را پاسخ دهید. این قابلیت برای کارمندانی که زیاد با تلفن کار می‌کنند و در هنگام مکالمه نیاز به یادداشت‌برداری یا تایپ هستند بسیار مناسب است.

دفترچه تلفن:

شما می‌توانید مخاطبین خود را در تلفن با نام ذخیره کنید تا هم بتوانید هنگام تماس آن‌ها با نمایش نامشان متوجه شوید چه کسی تماس گرفته و هم در زمانی که نیاز دارید با آن‌ها تماس بگیرید تنها با جستجوی نامشان در لیست مخاطبین بتوانید با آن‌ها تماس بگیرید.

قابلیت کاهش نویز:

در برخی از فضاهای شلوغ مانند ادارات مکالمه با تلفن کار سختی است و صدای مخاطب ممکن است به‌درستی به گوش شما نرسد. برخی از مدل‌های تلفن دارای قابلیت کاهش نویز دوطرفه هستند و می‌توانند سر و صدای محیط را کاهش دهند تا مکالمه‌ای واضح داشته باشید.

قابلیت کال بلاک:

کال بلاک یا مسدود کردن تماس‌های ورودی امکان خوبی است که می‌تواند شمارا از شر مزاحمان تلفنی و تماس‌های تبلیغاتی نجات دهد. شما می‌توانید تماس‌های ناخواسته را بررسی کرده و شماره‌های مزاحم و تبلیغاتی را به لیست کال بلاک اضافه کنید تا آن‌ها دیگر نتوانند با شما تماس بگیرند.

برای خرید مطمئن همراه با گارانتی معتبر محصولات پاناسونیک، بهتر است به نمایندگی پاناسونیک مراجعه کنید. شرکت ایده آل گستر مرکز مجاز پاناسونیک در ایران است که در حوزه فروش، نصب، نگهداری و تعمیرات محصولات مخابراتی-امنیتی این برند مشغول به فعالیت است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس تهران- خیابان مطهری – خیابان فجر – کوچه ماگنولیا – پلاک ۱۱ و یا وب‌سایت idehal.org مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha