• یکشنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98022915511
  • خبرنگار : 30054

امکانات و قابلیت‌های دستگاه‌های سانترال

پاناسونیک

دستگاه‌های سانترال جزئی جدایی‌ناپذیر از سخت‌افزارهای سازمان‌ها و شرکت‌ها برای ایجاد ارتباط درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، سانترال دستگاهی مخابراتی جهت مدیریت آسان تلفن‌های مجموعه‌های بزرگ است. این دستگاه با گرفتن خطوط شهری می‌تواند متناسب با نیاز مجموعه، خطوط داخلی ارائه دهد که البته تعداد خطوط ورودی و خروجی به ظرفیت دستگاه بستگی دارد. دستگاه‌های سانترال بر اساس ظرفیت، به دو نوع سانترال پرظرفیت و کم‌ظرفیت تقسیم می‌شوند… در دسته کم‌ظرفیت، حداکثر ۸ خط شهری و ۲۴ خط داخلی ارائه می‌شود و ظرفیت بالاتر از این محدوده، در دسته دستگاه‌های پرظرفیت قرار می‌گیرد. انتخاب دستگاه سانترال بر اساس تعداد خطوط شهری و تعداد پرسنلی است که احتیاج به تلفن دارند. البته امکانات دستگاه سانترال به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید قابلیت‌های مختلف مخابراتی را از طریق تهیه این دستگاه برای مجموعه خود فراهم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا امکانات مختلف دستگاه‌های سانترال را بررسی کنیم:

امکان دیزا و نصب TVM

درگذشته، برقراری ارتباطات تلفنی با شرکت‌ها سخت‌تر بود. تعداد خطوط بالایی برای کارکنان مختلف خریداری می‌شد و تلفن‌ها ساعات زیادی اشغال بود. معمولاً یک نیروی منشی وابسته به تلفن در شرکت‌ها وجود داشت که تماس‌ها را به کارکنان مختلف متصل می‌کرد. امروزه تلفن سانترال با امکان دیزا، می‌تواند تمام این مشکلات را پوشش دهد. شاید بسیاری از افراد دیزا را با نام تلفن گویا بشناسند. این امکان می‌تواند در لحظه تماس کاربر پشت خط، داخلی‌های مختلف را معرفی کند تا کاربر با فشردن عدد مربوط به داخلی، به‌راحتی بتواند به کارمند مورد نظر خود متصل شود. مشکل اشغال بودن خطوط نیز می‌تواند از طریق این دستگاه حل شود. با استفاده از دستگاه TVM روی سانترال، می‌توانید برای داخلی‌های شلوغ که تعداد تماس بالایی دارند، صف تشکیل دهید تا کاربران پشت خط صدای بوق اشغال نشوند.

امکان تعریف محدودیت

در زمان برنامه‌ریزی دستگاه سانترال شما می‌توانید برای هر داخلی محدودیت تعیین کنید تا هر کارمند فقط در محدوده کاری خود امکان دسترسی به تلفن را داشته باشد؛ مثلاً برای کارمندانی که تنها لازم است با کارکنان شرکت تماس داشته باشند، تنها تماس داخلی به داخلی در دسترس خواهد بود. امکان تعریف محدودیت صفر یا دو صفربند نیز برای داخلی‌ها وجود دارد تا به‌راحتی بتوانید امکان تماس با خارج از کشور یا تماس بین‌شهری را ببندید.

امکان تعریف شیفت‌های کاری

شما می‌توانید برای دستگاه خود سه حالت شیفت کاری روز، شب و نهار را تعریف کنید تا در ساعات تعیین‌شده در صورت تماس، تلفن گویا حالت کاری را اطلاع‌رسانی کند؛ مثلاً در تایم نهار، تلفن گویا اعلام می‌کند کارمند مورد نظر تا ساعت – مشغول استراحت است و پس‌ازآن آماده خدمت‌رسانی می‌باشد. در تایم شب نیز تلفن گویا می‌تواند ساعات کاری را اعلام کند تا تماس‌گیرنده متوجه شود چه ساعتی می‌تواند با شخص مورد نظر ارتباط برقرار کند.

پاسخ‌گویی به آیفون از طریق سانترال

شما می‌توانید باز کردن درب از طریق آیفون را روی تلفن خود فعال کنید. البته بهره‌برداری از این امکان احتیاج به تهیه تجهیزات پنل دم دری و کارت دورفون دارد. بعد از نصب و برنامه‌ریزی‌های مربوط به این قابلیت، در زمان زنگ خوردن می‌توانید از طریق تلفن‌ها و فشردن یک کلید با شخص آن‌طرف درب صحبت کرده و درب را برای او بازکنید.

ضبط جزئیات مکالمه

از طریق دستگاه سانترال می‌توانید از تمامی جزئیات مکالمات انجام‌شده خروجی تهیه کنید. این خروج شامل زمان شروع تماس، مدت‌زمان مکالمه تماس‌های ورودی و خروجی است. این خروجی قابل‌مشاهده و پرینت گرفتن است و می‌تواند به تحلیل تماس‌ها کمک کند تا بتوانید راحت‌تر تماس‌ها را مدیریت کنید.

کمپانی‌های مختلفی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه سانترال کرده‌اند، اما دستگاه‌های ساخت برند پاناسونیک یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار است. پاناسونیک به‌روزترین تکنولوژی‌ها را در دستگاه‌های خود به کار برده و قابلیت‌های بسیار زیادی را در سانترال‌های خود تعبیه کرده است. سانترال پاناسونیک نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه دارد.

برای تهیه محصولات مخابراتی امنیتی پاناسونیک می‌توانید با نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران، شرکت ایده‌آل گستر تماس بگیرید. محصولات ارائه‌شده توسط ایده‌آل گستر همراه با یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش به بازار جهانی ارائه می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۱۰۱۰-۰۲۱ تماس و یا به وب‌سایت Idehal.org مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.