• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98023015688
  • خبرنگار : 30054

دانستنی‌های مهم در مورد تعمیر محصولات پاناسونیک

دانستنی‌های مهم در مورد تعمیر محصولات پاناسونیک

پاناسونیک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی است که سالیان زیادی است که مشغول به فعالیت در این حوزه است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، کونوسوکه ماتسوشیتا خالق برند پاناسونیک است. او در سال ۱۹۱۸ فعالیت خود را آغاز کرد. نخستین بیزینس این شرکت فروش لامپ، اتوی برقی و هولدورهای لامپ بود. امروزه محصولات مخابراتی امنیتی این برند مانند تلفن پاناسونیک از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین تولیدات این شرکت است که به سراسر جهان صادر می‌شود. کمتر کسی در دنیا پیدا می‌شود که نام شرکت پاناسونیک را نشنیده باشد و از محصولاتش به‌عنوان یکی از بهترین محصولات موجود، یاد نکند.

کیفیت محصولات تولیدشده توسط پاناسونیک بسیار بالاست و می‌توان گفت تنها گذر زمان زیاد و خرابی برخی از قطعات در صورت کارکرد زیاد می‌تواند سبب مشکل در کارکرد آن شود؛ اما باید توجه داشت که در صورت پیش آمدن مشکل و خرابی در محصولات الکترونیکی باید آن را به مراکز مجاز تعمیرات تحویل داد تا با بالاترین کیفیت تعمیر شود و دستگاه شما آسیب نبیند.

تعمیرات دستگاه‌های الکترونیکی توسط افراد غیرمتخصص می‌تواند دستگاه را برای همیشه از کار بیندازد. علاوه بر این استفاده از قطعات غیر اورجینال یا دسته دوم می‌تواند سبب مشکلات بعدی در دستگاه شود و شما مجبور شوید طی مدت‌زمان کوتاهی دوباره دستگاه را تعمیر کنید.

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات پاناسونیک در ایران هستید، شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک با بیش از ده سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات دستگاه‌های مخابراتی امنیتی آماده ارائه خدمات است. خدمات مربوط به تعمیرات تلفن‌های رومیزی، تلفن‌های بیسیم، دستگاه سانترال، فکس، ویدئو پروژکتور و دوربین‌های مداربسته در شرکت ایده آل گستر ارائه می‌شود.

بخش تعمیرات ایده آل گستر با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده و البته با تجربه در زمینه تعمیرات می‌تواند با بالاترین کیفیت دستگاه شما را تعمیر کند. در صورت نیاز دستگاه به تعویض قطعه، قطعات اورجینال و نو جایگزین خواهد شد تا دستگاه دچار مشکلات بعدی نشود. تجهیزات تعمیر به کار گرفته‌شده جهت تعمیر در شرکت ایده آل گستر جزو پیشرفته‌ترین و جدیدترین تجهیزات موجود در ایران است.

علاوه بر این‌ها بحث هزینه یکی از موضوعات مهم در تعمیرات است. برخی از مراکز، هزینه‌های زیادی جهت تعمیرات از مشتریان دریافت می‌کنند و همین امر سبب نارضایتی بسیاری از کاربران است. تمامی هزینه‌های دریافت شده جهت تعمیرات در شرکت ایده آل گستر بر اساس نرخ‌های مصوب توسط اتحادیه مخابرات ایران است.

یکی از نگرانی‌های مهم بسیاری از افراد برای تعمیر، مراجعه حضوری و حمل‌ونقل دستگاه به شرکت است. شما می‌توانید از طریق پیک دستگاه را ارسال کرده و همراه آن مشکل و شماره تلفن خود را درج کنید. به‌محض دریافت دستگاه توسط بخش تعمیرات با شما تماس گرفته خواهد شد و هماهنگی‌های لازم جهت زمان تحویل و قیمت تعمیرات انجام می‌شود و شما می‌توانید بدون نگرانی منتظر تحویل دستگاه خود باشید.

از دیگر مشکلاتی که در بخش تعمیرات وجود دارد، مقایسه ارزش کالا با قیمت تعمیرات است. بسیاری از افراد به دنبال این هستند که قیمت محصول و هزینه تعمیر دستگاه خود را بدانند تا اگر هزینه تعمیرات زیاد می‌شود، محصول جدیدی خریداری کنند. مسئول تحویل تعمیرات شرکت تخمین هزینه تعمیر و خرید محصول جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید. علاوه بر این با توجه به فعالیت این شرکت در حوزه فروش محصولات مخابراتی می‌توانید در همان محل محصول جدید خود را خریداری کنید.

یکی دیگر از مواردی که بعد از تعمیرات اهمیت دارد، مهلت تست محصول است. بسیاری از افراد نگران‌اند بعد از تحویل دستگاه از تعمیرات، مشکلات بعدی برای دستگاه پیش بیاید. تمامی دستگاه‌های تعمیر شده توسط ایده آل گستر دارای یک هفته مهلت تست است و شما می‌توانید در صورت خرابی یا مشکلات دیگر، دستگاه را دوباره تحویل بخش تعمیرات دهید تا به‌صورت رایگان مشکل رفع شود.

مرکز تعمیرات شرکت ایده آل گستر به آدرس خیابان مطهری-خیابان فجر-کوچه مگنولیا-پلاک ۱۱ از ساعت ۹ تا ۱۸ آماده ارائه خدمات به مشتریان است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۱۰۱۰-۰۲۱ تماس و یا به وب‌سایت Idehal.org مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha