• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98023016181
  • خبرنگار : 30054

محصولات پاناسونیک اصل را چگونه تهیه کنیم؟

پاناسونیک

شرکت پاناسونیک یک شرکت تولیدکننده دستگاه‌های الکترونیکی چندملیتی ژاپنی است که مقر آن در کادوما، اوزاکا، ژاپن است. این برند در ابتدا ماتسوشیتا (بنیانگذار پاناسونیک) نام‌گذاری شده بود. چند سال بعد این نام به ناسیونال تغییر پیدا کرد و در آخر نام پاناسونیک برای این شرکت انتخاب شد. پاناسونیک در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد و بیشترین سهم از خرید برندهای مختلف را در بازار جهانی کسب کرد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، پاناسونیک یکی از شرکت‌های صدرنشین در رتبه‌بندی جهانی Greenpeace's Guide to Greener Electronics است که تولیدکنندگان الکترونیک را بر اساس سیاست‌ها و شیوه‌های خود برای کاهش تأثیرات بر آب‌وهوا، تولید محصولات زیست‌محیطی و ایجاد عملیات پایدارتر رده‌بندی می‌کند. این شرکت یکی از برجسته‌ترین شرکت‌ها در حفظ معیار عمر مناسب محصول است. همچنین حداکثر امتیاز برای بهره‌وری انرژی محصولات خود را با ۱۰۰ درصد از تلویزیون‌های خود که مطابق با آخرین استانداردهای Energy Star است، کسب کرده است.

هم‌اکنون پاناسونیک یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است و عمده محصولات این شرکت با هدف زندگی راحت‌تر و توسعه پایدار تولید می‌شود و شعار اصلی این برند دنیای بهتر، زندگی بهتر است. در کشور ایران محصولات ژاپنی برند پاناسونیک را با ویژگی دوام و کیفیت بالا می‌شناسند و محصولات آن با توجه به قدمت زیاد توزیع این محصولات، در بازار ایران بسیار شناخته شده است و مردم ایران اعتماد بالایی به محصولات این کارخانه دارند.

شرکت ایده آل گستر، نمایندگی پاناسونیک در ایران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش و ارائه خدمات مربوط به نصب، برنامه‌ریزی و تعمیرات محصولات مخابراتی-امنیتی است. در فروشگاه ایران پاناسونیک محصولات مختلف این برند از جمله تلفن، ویدئو پروژکتور، دوربین مداربسته، فکس و دستگاه و تلفن سانترال به فروش می‌رسد.

با توجه به محبوبیت محصولات برند پاناسونیک، شما می‌توانید در هر فروشگاه کوچک و بزرگی آن‌ها را پیدا کنید؛ اما نکته مهم این است که آیا محصولات عرضه‌شده اصلی است یا تقلبی؟ همان‌طور که می‌دانید نمونه‌های فیک هر محصولی در بازار وجود دارد و برای اطمینان از اصل بودن کالا بهتر است آن را از نمایندگی‌های مجاز تهیه کنید. تمامی محصولات عرضه‌شده در شرکت ایده آل گستر دارای گارانتی اصلی بوده و توسط کارشناسان فروش حرفه‌ای به فروش می‌رسد. از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریان، شناخت کامل و گرفتن اطلاعات دقیق از ویژگی‌های محصول موردنظر آن‌ها است. کارشناسان فروش ایده آل گستر با وجود تجربه بالا می‌توانند تمامی محصولات موجود را مورد بررسی قرار داده و متناسب‌ترین مدل را با توجه به نیاز و بودجه مشتریان معرفی کنند.

خدمات نمایندگی پاناسونیک ایران محدود به فروش نمی‌شود و تعمیرات هم از دیگر خدمات اصلی است که توسط کارشناسان تعمیرات متخصص انجام می‌شود. در واحد تعمیرات به تعمیر و رفع عیب تخصصی انواع مشکلات به وجود آمده برای محصولات مختلف پاناسونیک پرداخته می‌شود و هر محصول به‌طور جداگانه در تعمیرگاه تخصصی خود و توسط کارشناسان خبره مورد تعمیر قرار می‌گیرد. در دپارتمان تعمیرات مجهزترین تجهیزات و قطعات اصلی موجود است و دستگاه شما با بالاترین کیفیت تعمیر می‌شود و برای اطمینان از آن به‌تمامی مشتریان یک هفته مهلت تست داده می‌شود.

این واحد خدمات مربوط به نصب و راه‌اندازی سیستم‌های سانترال را نیز ارائه می‌دهد. به‌محض تماس با واحد خدمات سانترال و اعلام نوع خدمات درخواستی، هماهنگی‌های لازم جهت اعزام نفرات فنی انجام می‌شود و در اولین فرصت نیروهای متخصص به مجموعه اعزام می‌شوند.

تمامی تعرفه‌های مربوط به تعمیرات، فروش و خدمات ارائه‌شده توسط این مرکز، طبق نرخ نامه اتحادیه مخابرات ایران است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۱۰۱۰-۰۲۱ تماس و یا به آدرس تهران- خیابان مطهری – خیابان فجر – کوچه ماگنولیا – پلاک ۱۱ – واحد ۳ مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.