• دوشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۲۳:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98023016253
  • خبرنگار : 71518

خلیل‌زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند / از هواداران‌مان گلایه دارم

خلیل‌زاده: در اصفهان فقط برای فحاشی به پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند / از هواداران‌مان گلایه دارم

بازیکن پرسپولیس معتقد است کسانی که در اصفهان به ورزشگاه می‌آیند فقط برای فحاشی به پرسپولیس این کار را می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر السد را شکست دهد. شجاع خلیل‌زاده، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: این برد لذتی نداشت چون ما صعود نکردیم. حقمان بود که صعود کنیم اما با ناداوری آن را از ما گرفتند. از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. از هواداران‌مان گله دارم. امروز باید به ورزشگاه می‌آمدند و حمایت می‌کردند. امیدوارم پرسپولیس در فینال جام حذفی قهرمان شود و دل هواداران را شاد کند.

او درباره بازی با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی گفت: ما ترسی نداریم. بازی با سپاهان بازی سختی است و آن‌ها تیم خوبی هستند و مربی بزرگی دارند. امیدوارم هواداران سپاهان مانند بازی‌هایی که فحاشی می‌کنند در آن بازی فحاشی نکنند. آن‌جا نارنجک طبیعی است و در دو، سه سال اخیر فقط فحش در اصفهان شنیدم. البته مردم اصفهان مردم خوبی هستند و دوستان زیادی در آن‌جا دارم ولی کسانی که به ورزشگاه می‌آیند به خاطر سپاهان نمی‌آیند بلکه برای فحاشی به پرسپولیس می‌آیند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۳۱ ۰۷:۵۴

واقعا برای این بازیکن متاسفم که هواداران فهیم سپاهان را اینگونه پیش داوری و قضاوت میکند و توهینی هم به سپاهانی ها هم به مردم اصفهان انجام میدهد.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۳۱ ۰۹:۰۰

سلام شما جلف بازی نکن کسی فحش نمی دهد. دربازی السد شما وبیرانوند فکر کردید لیگ ایرانه و بهاروند و سازمان لیگ هواتون دارد اعتراض کوچکی کردید داور با کارت به صورت تون زد و شما دیگر نق نزدید اگر در لیگ مصونیت نداشتی چه می‌شد هر بازی اخراج.