• چهارشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98030100067
  • خبرنگار : 71460

ویلموتس می‌خواهد مربی پروازی باشد

فدراسیون فوتبال و ویلموتس به اختلاف خوردند/ احتمال عدم توافق!

فدراسیون فوتبال و ویلموتس به اختلاف خوردند/ احتمال عدم توافق!

سایت بلژیکی اعلام کرد بین مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران توافقی صورت نگرفته است و این مربی ممکن است از هدایت ایران سر باز بزند.

به گزارش ایسنا و به نقل از hln، ممکن است مارک ویلموتس و تیم ملی فوتبال ایران برای عقد قرارداد به تفاهم نرسند. این مربی هفته قبل به ایران سفر کرد و امکانات تیم ملی فوتبال ایران را از نزدیک مشاهده کرد. فدراسیون فوتبال ایران به او پیشنهاد امضای قرارداد تا سال ۲۰۲۲ یعنی بعد از جام جهانی قطر داده است ولی ویلموتس به بلژیک سفر کرد و هنوز قراردادی بین دو طرف امضا نشده است.

با وجود پیش شرط‌هایی که فدراسیون فوتبال ایران به او ارائه کرده و مبلغ پیشنهادی ۱.۳ میلیون یورو، هنوز یک چالش بزرگ برای نهایی شدن قرارداد ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران وجود دارد، چالشی که ممکن است باعث شود تا ویلموتس هدایت تیم ملی ایران را بر عهده نگیرد.

فدراسیون فوتبال ایران از این مربی تقاضا کرده تا تقریباً به صورت دائم در ایران ساکن باشد تا بتواند از نزدیک رقابت‌ها را مشاهده کند. موضوعی که با مخالفت مربی بلژیکی مواجه شده است.

پیش‌تر، این مربی تصور می‌کرد که فقط برای بازی‌های ملی قرار است به ایران برود و در حین آن زمان باید در تهران ساکن باشد ولی اکنون با این درخواست فدراسیون فوتبال روبرو شده که او باید به صورت دائم در ایران ساکن باشد و ممکن است این امر به عدم توافق دو طرف منجر شود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران هم‌اکنون در بلژیک به سر می‌برد تا قرارداد این مربی را امضا کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۱۰:۲۰

آن‌چنان مربی خاصی نیست که بخواد این‌قدر ناز کنه. کارنامه مربی‌گری خاصی هم که نداره. بهتره آقای تاج بره سراغ گزینه های بعدی

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۱۰:۴۳

جالبه رییس فدراسیون رفته اونجا وایساده تا ایشون قدم رنجه کنن بیان قرارداد امضا کنن. واقعا متاسفم برای این اقتدار فدراسیون.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۱۲:۱۹

نه تو رو خدا ! همون ۹۰ دقیقه هر بازی رو تو ایران بمونید و بعد بلافاصله تشریف ببرین.یادتون باشه تو قرارداد ذکر کنید که تعهدی هم به وقت اضافه ندارین!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۱۲:۴۴

آخه همچین از اقتدار فدراسیون حرف می زنیم که انگار فدراسیون آلمان یا برزیل یا اسپانیاست. اینجام مهد فوتبال جهانه. خب مربی های درجه یک و حتی دو مگه مغز ... خوردن که بیان به ایران و اینجام ساکن بشن. تازه ما هم واسشون شرط بذاریم. کمی واقع بین باشید ای جماعت

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۱۴:۳۳

تاج رو نذارید برگرده. بمونه همونجا یه کاری واسه خودش دست و پا کنه. آبرومون و برد.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۱۶:۰۴

اینقدر با کی روش نرم و نازک برخورد کردند که حالا هر کسی که بخواهد بیاید و سرمربی تیم ملی ایران بشود همان توقعات کی روش را خواهد داشت.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۰۱ ۱۶:۴۳

واقعاً که! این همه پول در شرایط کنونی و طرف قرار نیست اینجا زندگی کنه؟