• چهارشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 98030100551
  • منبع : ایران خودرو

پیش‌بینی روش‌های تأمین قطعات یدکی قبل از آغاز تحریم‌ها صورت گرفته است

قطعات خودرو

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از جایگزینی منابع جدید تأمین قطعات یدکی در شرایط تحریم خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، سیدرضا حسینی ضمن اعلام این خبر گفت: با اعمال مجدد تحریم‌ها تلاش‌های این مجموعه برای تأمین به موقع قطعات و لوازم یدکی استاندارد و مقابله با بازار قطعات یدکی تقلبی افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با اشاره به گستردگی شبکه خدمات این شرکت در کشور و دشواری‌های تأمین به دلیل وجود تحریم‌ها، گفت: امیدواریم با جایگزینی منابع جدید داخلی و خارجی و پیشبرد راهکارهای متفاوت، بتوانیم نیازهای حوزه خدمات پس از فروش را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی در این خصوص گفت: با برخی از سازندگان داخلی مذاکراتی صورت گرفته تا قطعات خود را با نظارت‌های کیفی در فرآیند تولید، در اختیار این شرکت قرار دهند تا در شبکه توزیع قرار گیرد.

حسینی درباره وجود قطعات تقلبی در بازار به مشتریان هشدار داد و گفت: مشتریان می‌توانند با استفاده از موبایل اپلیکیشن ایساکو به صورت وارد کردن کد و یا اسکن بارکد، از اصالت قطعه اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.