• پنجشنبه / ۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98030200820
  • منبع : نمایندگی کرمان

وضعیت رضایت رانندگان از جاده‌های استان کرمان

جاده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: با انجام نظرسنجی از رانندگان وسایل نقلیه شخصی که در محورهای مواصلاتی استان کرمان تردد نموده‌اند، مشخص شد،حدود 76 درصد رانندگان از وضعیت راههای استان رضایت دارند.

به گزارش ایسنا، سیدعلی حاج سیدعلیخانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در این نظرسنجی 55 درصد از رانندگان گزینه خوب، 25 درصد گزینه متوسط،  19 درصد ضعیف و حدود 5 درصد به سوالات پاسخ نداده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: از 6 هزار برگ نظرسنجی توزیع شده میان رانندگانی که با وسایل نقلیه شخصی خود وارد استان کرمان شده‌اند، حدود 80 درصدپاسخ دهندگان از تابلوهای منصوبه راهداری در طول محورها اظهار رضایت کرده و حدود 88 درصد نیز وضعیت خط کشی کف جاده ها را مطلوب دانستند.

وی تصریح کرد: در جریان این نظرسنجی مشخص شد حدود 74 درصد از کاربران جاده ای استان نیز وضعیت نور و روشنایی در نقاطی از جاده ها که نیازمند روشنایی در هنگام شب می‌باشد را کافی دانسته و راضی بوده اند.

حاج سیدعلیخانی افزود: حضور نیروهای راهداری و گشت های راهداری در جاده ها 88 درصد، حضور گشت های پلیس راه در جاده های استان 89 درصد و سهولت دریافت اطلاعات مورد نظر خود را از طریق سامانه 141  به میزان 84 درصد رضایت خود را اعلام داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع وضعیت سرویس های بهداشتی مجتمع های خدماتی رفاهی- بین راهی، وضعیت کلی آسفالت جاده ها، حضور راهداران درطول محورها و رسیدگی به وضعیت جاده ها بویژه گشت های راهداری  و... از دیگر آیتم های مورد پرسش از رانندگان بود که در نهایت میانگین 75 درصد در این خصوص اظهار رضایت داشته اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان این مطلب که نظرسنجی مورد نظر با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف محورهای برون شهری استان اجرا شده است افزود: تا حد قابل توجهی موفق به اخذ نظرات مردمی در زمینه وضعیت جاده های استان شدیم و قطعا در حفظ و نگهداری راه‌های مواصلاتی استان از این نظرات استفاده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: رضایت نسبی مردم از راههای استان نیز نتیجه تلاش شبانه روزی و بی وقفه مجموعه کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و حاصل زحمات سخت و طاقت فرسای راهداران در فصول مختلف سال می‌باشد.

حاج سید علیخانی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر نظرسنجی‌های سالانه که معمولا در زمان اوج سفرهای جاده ای مانند نوروز و تابستان انجام می شود، شماره سامانه پیامکی 10000341 پل ارتباطی ما و مردم است، لذا استفاده کنندگان از جاده‌های اصلی و فرعی استان، به سهولت می‌توانند از این طریق نظرات، پیشنهادات و شکایات مرتبط با راهداری و حمل ونقل جاده ای را به ما انتقال دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.