• جمعه / ۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 98030300993
  • خبرنگار : 71549

پوچتینو: پرس اجازه نخواهد داد در کمپ رئال مادرید بخوابیم

پوچتینو: پرس اجازه نخواهد داد در کمپ رئال مادرید بخوابیم

سرمربی تاتنهام اعلام کرد رییس باشگاه رئال مادرید اجازه نخواهد داد تیمش در کمپ والدبباس بخوابد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مائوریسیو پوچتینو در یک مصاحبه درباره حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا (تاتنهام در دیدار نهایی به مصاف لیورپول می‌رود)، وضعیت رئال مادرید و مربیگری در رئال مادرید صحبت کرد. سرمربی تاتنهام گفت: هیچ هدفی برای مربیگری در رئال مادرید ندارم. فوتبال شما را در جایی قرار می‌دهد که شایسته‌اش هستید. به عنوان سرمربی جایی هستم که شایسته‌اش هستم.

پوچتینو در مورد تمرین پیش از بازی فینال اظهار کرد: در کمپ والدبباس (کمپ رئال مادرید) این کار را انجام خواهیم داد. فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) اجازه نخواهد داد در آن‌جا بخوابیم.

سرمربی آرژانتینی درباره آینده‌اش گفت: آینده من به نتیجه فینال بستگی ندارد. پروژه من پنج ساله است و هدفم این بود که تاتنهام را به بهترین جایگاه برسانم. می‌خواستیم یک سال پس از پایان ورزشگاه جدید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم. اکنون سه سال است که در این رقابت‌ها حضور داریم. شناخت اهمیت دارد و نیاز است. مهم است که بدانیم رئیس باشگاه چه تفکری دارد و مالک باشگاه برای آینده چه برنامه‌ای دارد. دانستن اهداف‌مان اساسی است. هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان نبود، هدف ما پایان ورزشگاه بود.

سرمربی تاتنهام در مورد فینال گفت: در حال لذت بردن از این مسیر هستیم. پس از پایان لیگ برتر سه هفته فرصت آماده‌سازی داریم و این موضوع به ما کمک می‌کند. دیدار نهایی دوئل تاکتیکی بین یورگن کلوپ و پوچتینو خواهد بود و بخش هیجان‌انگیز این است که این دوئل تعیین کننده برنده فینال است. دو تیم بارها با هم روبرو شدند و فکر نمی‌کنم هم‌دیگر را شگفت زده کنیم.

پوچتینو در رابطه با شرایط هری کین اظهار کرد: او در وضعیت خوبی قرار دارد و امیدواریم به ما کمک کند؛ فرقی نمی‌کند از ابتدا بازی کند یا به عنوان بازیکن ذخیره. ما خوشبین هستیم و معتقدیم می‌تواند به ما کمک کند. تاتنهام در حالی به فینال صعود کرد که کین مصدوم شده بود. ما توانستنیم در نبودش پس از سیتی از سد آژاکس نیز عبور کنیم. کین ۱۰۰ درصد برای ما مهم است. او برای گروه اهمیت دارد.

سرمربی آرژانتینی درباره شانس نخست قهرمانی در لیگ قهرمانان گفت: لیورپول سال گذشته فینالیست این بازی‌ها شده بود و امسال برای قهرمانی در لیگ برتر با سیتی در حال رقابت بود. لیورپول شانس بیشتری دارد چون هزینه زیادی کرده است. این تیم با یک دروازه‌بان و مدافع ۷۰ میلیون یورویی قرارداد امضا کرد. برنامه لیورپول فتح لیگ قهرمانان و لیگ برتر است. برنامه تاتنهام این است که بهترین فصل تاریخش را رقم بزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha