• یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98030502067
  • خبرنگار : 30054

خرید تلفن پاناسونیک

خرید تلفن پاناسونیک

تلفن‌ها این روزها در دو نوع بیسیم و رومیزی در بازار موجود هستند. البته انتخاب کردن بین مدل‌های مختلف موجود در بازار کار آسانی نیست.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام ایده‌آل گستر، اگر به دنبال تهیه تلفن برای منزل یا اماکن تجاری هستید پیشنهاد ما به شما خرید تلفن پاناسونیک است. پاناسونیک از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدکننده تلفن است که محصولات خود را به اکثر کشورهای جهان صادر می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا دو مدل از تلفن‌های باکیفیت بالا و محبوب این برند را معرفی کنیم.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG۱۳۱۱

تلفن بی‌سیم ۱۳۱۱ یکی از ساده‌ترین مدل‌های تلفن بی‌سیم برند پاناسونیک است که از امکانات پیچیده و زیاد در آن خبری نیست. اگر نیاز شما برای استفاده از تلفن، در حد تماس‌های روزانه است این گوشی بی‌سیم می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای شما باشد. قیمت پایین این تلفن در مقایسه با مدل‌هایی که امکانات پیچیده ندارند هم می‌تواند دلیل خوبی برای انتخاب آن از میان مدل‌های گوناگون موجود در بازار باشد.

سادگی طراحی این تلفن، آن را مناسب برای استفاده افرادی مانند سالمندان کرده است که کلیدهای زیاد روی تلفن آن‌ها را گیج می‌کند و ممکن است در شماره‌گیری آن‌ها را به اشتباه بیندازد. همچنین امکان برنامه‌ریزی کلیدهای شماره‌گیری سریع می‌تواند قابلیت مناسبی برای سالمندان یا افرادی باشد که کار کردن با تلفن برایشان سخت است. از طریق این قابلیت می‌توانید هر کدام از ۹ کلید روی تلفن را برای شماره‌ای خاص برنامه‌ریزی کنید تا کاربر تنها با فشردن یک عدد بتواند با شخص موردنظر خود تماس برقرار کند.

از دیگر قابلیت‌های مهمی که می‌توان به آن اشاره کرد، وجود باتری با قدرت نگهداری شارژ بالا است. با هر بار شارژ کامل این گوشی که ۷ ساعت به طول می‌انجامد؛ تلفن می‌تواند ۱۷ ساعت مکالمه بدون وقفه یا ۱۵۰ ساعت حالت آماده‌به‌کار را پشتیبانی کند. میزان بلندی زنگ گوشی در ۶ سطح و بلندی صدای مکالمه در ۳ سطح قابل تنظیم است. از دیگر ویژگی‌های مهم این تلفن طراحی آن در رنگ‌های مختلف است. بسیاری از افراد به دنبال تلفنی با رنگ خاص می‌گردند تا با دکوراسیون منزل هماهنگ باشد.

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG۳۷۲۱

مهمترین قابلیت تلفن بی‌سیم ۳۷۲۱ وجود منشی تلفنی تمام دیجیتال است که می‌تواند در صورت پاسخ ندادن شما به تماس، پیغام تماس گیرندگان را ضبط کند. ظرفیت این مدل برای ضبط پیغام ۱۸ دقیقه است. روی بیس این مدل یک ال‌سی‌دی کوچک جهت نمایش تعداد پیغام‌های ضبط‌شده وجود دارد. حالت شب در این مدل می‌تواند در زمان استراحت شما، تلفن را به حالت سکوت دربیاورد تا آرامش منزل برهم نریزد. شما در لیست تماس‌های از دست رفته می‌توانید تماس‌های این ساعات را چک کنید.

در صورت قطعی برق نیز می‌توانید از تلفن استفاده کنید. بیشتر تلفن‌های بی‌سیم در نبود برق کار نمی‌کنند و ممکن است تماس‌های مهمی را از دست دهید. با گذاشتن گوشی بی‌سیم این مدل روی پایه می‌توانید از طریق اسپیکر مکالمات تلفنی خود را در نبود برق نیز انجام دهید. مسدود کردن تماس‌های ورودی ناخواسته از دیگر امکانات این تلفن است که می‌تواند شما را از شر تماس‌های مزاحم یا تبلیغاتی راحت کند. با اضافه کردن این شماره‌ها به لیست کال بلاک این شماره‌های دیگر نخواهند توانست با شما تماس بگیرند.

تکنولوژی ECO می‌تواند مصرف باتری را در هنگام مکالمه نزدیک پایه به میزان زیادی کاهش دهد علاوه بر این با تولید سیگنال‌های کمتر، محیط‌زیست آسیب کمتری می‌بیند.

این دو تلفن از محبوب‌ترین مدل‌های برند پاناسونیک هستند که از فروش خوبی در بازار جهانی بهره می‌برند. شما می‌توانید برای خرید مطمئن به نمایندگی پاناسونیک در ایران، به آدرس خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک ۱۱ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به وب‌سایت Idehal.org شرکت ایده آل گستر مراجعه کنید. تمامی محصولات عرضه شده در این مرکز مجاز، همراه با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha