• یکشنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98030502177
  • خبرنگار : 30054

رپورتاژ آگهی‌های ارزان و پرشمار و پشت پرده آن‌ها

رپرتاژ

گاهی اوقات پیشنهادهایی در مورد انتشار رپورتاژ آگهی به صاحبان کسب‌وکار داده می‌شود که بسیار ارزان و وسوسه‌کننده است اما سؤال اینجاست که آیا این رپورتاژ آگهی‌ها در رونق کسب‌وکار موثرند؟

به گزارش ایسنا، اگر شما صاحب کسب‌وکار و فعال اقتصادی باشید شاید از سوی برخی دلالان و واسطه‌های تبلیغات یا بنگاه‌های تبلیغاتی، به شما هم رپورتاژ آگهی‌های ارزان و پرشمار که در رسانه‌های متعدد و با انبوهی از بک‌لینک منتشر می‌شوند، پیشنهاد شده باشد.

آنچه در این پیشنهادها بیش از هر چیز دیگر وسوسه کننده به نظر می‌رسد قیمت نازلی است که پیشنهادکنندگان بابت انتشار تعداد فراوان رپورتاژ در سراچه‌های متعدد از شما طلب می‌کنند.

شفافیت بازار انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر

آن‌ها که دستی بر آتش بازار انتشار محتوای رپورتاژی دارند از این موضوع آگاه‌اند که این بازار در سطح سایت‌های معتبر از شفافیت برخوردار است و قیمت انتشار رپورتاژ آگهی در این سایت‌ها طبق تعرفه‌های مصوب به‌صورت سالانه تعیین و در اختیار همه متقاضیان قرار می‌گیرد. به این معنی که انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های معتبر، به دلیل هزینه‌ای که این سایت‌ها برای استخدام پرسنل حرفه‌ای، تجهیز زیرساخت‌های مناسب و اعتباربخش به برند خود طی سال‌های زیاد و … انجام داده‌اند، محدوده قیمتی مشخصی دارد و تخفیف‌هایی هم که شامل بسته‌های رپورتاژی این سایت‌ها می‌شود کاملاً شفاف به متقاضیان اعلام می‌شود. از سوی دیگر، تولید و نگارش متن‌های رپورتاژی توسط حرفه‌ای‌ها هم در محدوده‌های قیمتی مشخص انجام می‌شود. پس ماجرای پیشنهاد تولید و انتشار ده‌ها رپورتاژ آگهی در صدها سایت با صدها بک لینک آن‌هم به قیمت‌های نازل و باورنکردنی کاملاً خارج از رنج قیمت سایت‌های معتبر چیست؟

جای خالی یک رسانه معتبر با صدها رسانه غیرمعتبر پر نمی‌شود

بررسی لیست رسانه‌ها و سایت‌هایی که پیشنهاد دهندگان رپورتاژهای ارزان و پرشمار با آن‌ها، متقاضیان رپورتاژ آگهی را وسوسه می‌کنند این فرضیه را که آن‌ها به فرمولی برای ارزان کردن این قالب تبلیغی دست یافته‌اند، باطل می‌کند. یک نگاه گذرا به لیست رسانه‌هایی که آن‌ها برای انتشار رپورتاژ آگهی پیشنهاد می‌دهند کافیست تا شما دریابید در میان صدها رسانه و سایتی که آن‌ها در لیست خود گنجانده‌اند حتی یک رسانه معتبر و مطرح که مخاطبان به آن اعتماد داشته باشند، وجود ندارد! خالی بودن لیست آن‌ها از رسانه‌های معتبر این واقعیت را منعکس می‌کند که با گنجاندن صدها سایت غیرمعتبر در لیست قصد فریب شما را دارند چون این نکته جزو بدیهیات و اصول ابتدایی بازاریابی محتوایی است که هزینه کردن برای انتشار محتوا در سایت‌های غیرمعتبر، با دور ریختن پول فرقی ندارد.

چه بسا انتشار یک رپورتاژ آگهی در یک رسانه مطرح و پربازدید، اثربخشی معناداری در رونق کسب‌وکار داشته باشد اما انتشار صدها رپورتاژ آگهی در رسانه‌ها و سایت‌های نامعتبر قطعاً هیچ اثر مثبتی بر کسب‌وکار شما نخواهد داشت.

پس اگر برای انتشار رپورتاژ آگهی‌های فراوان با قیمت‌های بسیار ارزان مواجه شدید، لیست رسانه‌های پیشنهادی برای انتشار رپورتاژ آگهی را از نظر خوشنامی، اعتبار، سئو و دیگر معیارهای حرفه‌ای با دقت و موشکافی بررسی کنید و این موضوع را به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی قطعاً بی‌حکمت نیست!

اداره بازرگانی ایسنا با تکیه‌بر ۲۰ سال سابقه حرفه‌ای رسانه‌ای در فضای مجازی، آمادگی دارد صاحبان کسب‌وکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند. فعالان اقتصادی و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند به‌منظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شماره‌های ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.