• پنجشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۱
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 98030904000
  • خبرنگار : 71251

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد

از ۲۰ مرداد استفاده از کارت سوخت اجباری است

از ۲۰ مرداد استفاده از کارت سوخت اجباری است

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از ۲۰ مرداد امسال صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو امکانپذیر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبت‌نام انجام شده قبلی، صادر می‌شود و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آنها تحویل داده خواهد شد.

این هموطنان، هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب، هنگام دریافت کارت به مأموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد.

همچنین اگر عده‌ای از هموطنان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده‌اند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه دولت همراه (به ترتیبی که متعاقباً اعلام می‌شود) برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۴-۱۹ ۱۵:۴۴

سهمیه چقدر است

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۳ ۰۰:۵۸

من چهارماه هست ماشین صفرخریدم کارت سوخت نداره تکلیف من چیه؟!نبایدازماشین استفاده کنم سوختش چه جورتهیه کنم هیچ کاری توی این مملکت درست انجام نمیشه!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۱۸ ۲۳:۲۷

من که ثبت نام‌ با کارت بانکی انجام‌ دادم و هیچ چیزی ندارم. خاک تو سر بی عرضمون کنن.

avatar
۱۳۹۸-۰۵-۲۵ ۰۶:۳۲

چرا اینقدر دروغ... رفتم اداره پست فهمیدم که: هرکی ثبت نام کرده توی سامانه باید دوباره بره پلیس +10

avatar
۱۳۹۸-۰۶-۰۲ ۱۱:۲۹

سلام نه شما می توانید مثل روال گذشته از جایگاه سوخت دریافت نمایید و درخواست کارت سوخت نمایید و از آن به به بعد از کارت خود استفاده نمایید